Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kost een.......beveiliging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kost een.......beveiliging

En daar is die weer.
    Met al die dure patsapparatuur in m'n nederig stulpje, moet het er maar een keer van komen.
    Anyone ervaring in het laten plaatsen van een beveiliging incl. het aansluiten op de meldkamer.

Wat mot dat kosten:-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
    En daar is die weer.
    Met al die dure patsapparatuur in m'n nederig stulpje, moet het er maar een keer van komen.
    Anyone ervaring in het laten plaatsen van een beveiliging incl. het aansluiten op de meldkamer.

Wat mot dat kosten:-)
    Ik bel vanavond Wilders even, dus je hoort nog van me :-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Nuon of Eneco adverteert er nu mee.
      Kost 30 of 40 euro per maand geloof ik.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nuon blijkbaar, maar ga maar even google'en op zulke acties en er gaat een wereld open. :-)

Radar stelt consumentenproblemen aan de kaak, maar probeert bedrijven en instanties ook te bewegen tot een oplossing te komen.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nou wat ik dus niet wil, is een maandbedrag, daar wordt je dus gewoon mee getild.
          Ik wil gaan voor apparatuur en eenmalige installatiekosten, gewoon gelijk betalen.
          En wat ik heb begrepen komt er nog 1x per jaar een bedrag bij als abo op de meldkamer.
          2 x ouwe premium meuk

Comment

Ja en dan kosten op 't moment dat de meldkamer daadwerkelijk in actie moet komen. Maar dat is te overzien.

Maar 't kan volgens mij ook anders. Gewoon door direct door te schakelen naar je mobiel (mits die niet is gejat), die van je vrouw, of andere contactpersonen.

Wij werken veel met VCD, zowel op kantoor zelf als bij onze klanten. Eerst goed advies, want ook dit is natuurlijk maatwerk. http://www.vcd-security.nl/

Comment

Koop gewoon een chihuahua met een hele zware blaf.

Vreet minder dan een rottweiler, maar klinkt net zo afschrikwekkend.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Toen ik 14 was verkocht ik huis- en persoonsbeveiligingsapparatuur van mijn zwager. De grap was dat de huisbeveiliging een klein kastje was (grootte videorecorder) en die kon je bij wijze in de koelkast plaatsen. Dat deed ik dan ook. Als mensen dan de voordeur open deden ging 'ie af. Werkte echt en was niet duur. Als 14 jarige was dat gouden handel. :)

Comment

@Paco: Jezus man wat een slechte grap!

Comment

Gewoon een bordje op de deur met :

"hier zijn de messen geslepen" ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                      Toen ik 14 was verkocht ik huis- en persoonsbeveiligingsapparatuur van mijn zwager. De grap was dat de huisbeveiliging een klein kastje was (grootte videorecorder) en die kon je bij wijze in de koelkast plaatsen. Dat deed ik dan ook. Als mensen dan de voordeur open deden ging 'ie af. Werkte echt en was niet duur. Als 14 jarige was dat gouden handel. :)

Zal er vast professioneel uit gezien hebben, een 14-jarige die het alarm komt installeren in de koelkast, dan kun je met een gerust hart gaan slapen...

Maarre, waar haalde dat ding zn spanning vandaan dan? Boorde je gewoon een gat achterin de koelkast met de zeven-gaten zaag? ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                        @Paco: Jezus man wat een slechte grap!
                        Ja, ik kon even niet zo snel iets gevats verzinnen met "beveiliging" en "saus"

Maar laat me raden waar je die high-tec beveiliging van je in de koelkast plaatste...

...naast de sausjes?

Wat een verhaal, man. Roflol
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                          Koop gewoon een chihuahua met een hele zware blaf.

Vreet minder dan een rottweiler, maar klinkt net zo afschrikwekkend.
                          Een poster van Knot voor het raam met "hier waak ik" helpt ook wel denk ik
                          :-)

Comment

Ja, wat heb ik nou aan jullie joh:-)
                            Weinig echt zinvolle adviezen.
                            2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                              Ja, wat heb ik nou aan jullie joh:-)
                              Weinig echt zinvolle adviezen.
                              Wanneer ga je nou je excelbestandje uploaden, John?
                              Da's de laatste keer dat ik jou help ;)

Comment

LOL, ja daar moet je hier bij de Super Moderators voor zijn.
                                Ik ben maar een gewone 1x modale moderator :-)
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Working...
                                X