Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebben we hier kunstkenners?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hebben we hier kunstkenners?

Ik heb een Saudek hangen. Poster....proffesioneel ingelijst maar, orgineel door Saudek gesigneerd.

Heeft dat enige (vorm van artistieke) waarde?

De poster is van Steltman. Kunstgallerie. Ging toen over een tentoonstelling. 1989 ofzo.

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
    Poster
    ...
    fka v164

Comment

*grinnikt*

Anyway. Is er ook een poster zonder kleren? :-)
      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Nou ja....denk niet dat je snel het orgineel krijgt :-)

Gaat er tuurlijk om dat er een handtekening op staat.

Comment

Okay....ik probeer echt serieus te zijn.

(is moeilijk, weet het, wat al op bericht van WL220 en HansV, die zijn ook altijd snel)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
            Gaat er tuurlijk om dat er een handtekening op staat.
            Ah daar spreekt den polis verkopert, als er maar een handtekening op staat, lol
            fka v164

Comment

Woehahahahahahahahahah

:-)

Comment

Serieus Kleintje, naar wat ik begrijp zijn de foto's van Saudek mn. bijzonder doordat ze met de hand ingekleurd zijn. Dus een poster is niet enkel een hele goedkoper reproductie van een foto wat je eventueel nog af zou kunnen oen met 'een foto is een foto' maar tenzij je er een potje ecoline bij gekregen hebt is een poster helemaal niks waard. En de enige waarde die er aan zit zit 'm in de handtekening, als de handtekening van madonna op een flyer of Herman Brood op een Zeefdruk, geringe kans dat hij zelf de pen vastgehouden heeft. Een origineel zónder handtekening is een stuk interessanter. (Gaan we even aan een artistiek inhoudelijke discussie voorbij :-)
                fka v164

Comment

Je moet de vraag altijd omdraaien bij dit soort dingen: wat heeft het voor jou voor een waarde? Vanaf welk bedrag mag iemand het komen halen?

Soms kan iets 50 euro waard zijn, maar wil jij 't voor 500 euro nog niet de deur uit laten gaan.

Soms denk je dat iets 50 euro waard is, maar blijkt 't 5000 euro op te leveren.

Ik heb een Herman Brood Litho die inmiddels 2250 euro waard is (loopt gestaag op). Die is uit een genummerde reeks, maar geen handtekening (wel op 't 'doek' natuurlijk). Al bieden mensen 't dubbele, die gaat gewoon niet weg.

Wat veel leuker is van kunst waar je zelf klaar mee bent, is weggeven aan iemand die ooit liet weten dat hij/zij 't mooi vond. Of veilen (voor een goed doel desnoods). Dan maak je er iemand anders blij mee.

Misschien kun je 't weer aanbieden bij die galerie? :)

Comment

De handtekening is dus origineel.

Wil hem eigenlijk niet weg doen. Staat nu bij ons in de garagbox waar wat wateroverlast is. Dus geen ideale plek. Gelukkig geen schade.

Ik heb dus geen verstand van kunst. Weet alleen wel wat ik mooi vind :-)

Comment

Ik zou hem op de Voyager plakken met behanglijm. Kun je ze samen in 1 keer verkopen. :)
                      You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                        *grinnikt*

Anyway. Is er ook een poster zonder kleren? :-)
                        Als je ff googled op die naam, dan kom je genoeg zonder kleren tegen (yuk!).

Comment

Heeeeeeel veel foto's. Soms heel bizzar. Sommige (met halfnaakt kind) zouden nu echt niet meer kunnen.

Comment

Beter:

fka v164

Comment

Grappig

Comment

Als het om kunstzinnige foto's gaat dan vind ik David Lachapelle wel oké.
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                  Als het om kunstzinnige foto's gaat dan vind ik David Lachapelle wel oké.

Comment

Working...
                                  X