Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ferrari heeft het ook moeilijk!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ferrari heeft het ook moeilijk!

Buenas noches

Mi nombre es Margery Culver,
    Soy representante oficial de la compania Ferrari, estamos buscando colaboradores en su pais para trabajar en el cargo de Comprador a distancia.

Por el momento tenemos 57 colaboradores. Esperamos que nuestra propuesta le interese.
    Para realizar el trabajo se requiere cerca de 1 hora, el trabajo es a tiempo parcial, asi que podra combinarlo con con su trabajo.
    El pago es diario.

Si desea obtener informacion mas detallada, haga el favor de escribirme a mi direccion electronica,
    con mucho gusto contestare a todas sus preguntas: [email protected]

PS. Debido a un error del sistema nuestra carta podria parecer que llegara de su propia direccion.
    No se preocupe, esta carta ha sido enviada precisamente a usted.
    Nuestros administradores estan trabajando en este problema.

Atentamente,
    Margery Culver
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Hmmm google translator bakt er dit van:

Goedenacht

Mijn naam is Margery Culver,
    Ik ben de officiŽle vertegenwoordiger van de Ferrari bedrijf, zijn wij op zoek naar partners in uw land om te werken in de positie van de Koper op een afstand.

Op dit moment hebben we 57 medewerkers. Wij hopen dat ons voorstel de belangen van je.
    Om het werk uit te voeren is ongeveer 1 uur, wordt de taak in deeltijd, kunt u combineren met hun werk.
    Betaling is per dag.

Voor meer informatie, schrijf dan naar mijn e-mailadres,
    graag antwoord op al uw vragen: [email protected]

PS. Door een systeemfout kan onze brief lijken te komen uit haar eigen richting.
    Maak je geen zorgen, werd deze brief alleen aan jou.
    Onze beheerders werken aan dit probleem.

Met vriendelijke groet,
    Margery Culver

Comment

Margery kent iig veel standjes dus wellicht dat je even moet afspreken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
        Margery kent iig veel standjes dus wellicht dat je even moet afspreken.

Klopt, en het is maar een uurtje per dag en ik kan het combineren met mijn werk. Lijkt me wel spannend hoor!! :-)
        The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Gelijk doen Plane, hou je vast genoeg over voor een donatie richting Gummen:-)
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
          X