Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foute films

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Foute films

Welke film is eigenlijk not done maar vind je stiekem toch wel leuk?

Mijn not done film is Coyote Ugly. Zag hem vanavond weer op tv. Eigenlijk een zaadfilm, maar I can't help it, word er vrolijk van.
    Je gaat het pas zien als je het door hebt

Moet wel een boutfilm zijn inderdaad.
    De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

p00f
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Grease....
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

http://www.entertonement.com/clips/r...ntana-fdpring-
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Foute Films, of slechte en dus briljante films?

Ben de collectie Vincent Price films maar eens op orde aan het brengen, allemaal foute films, maar daardoor niet minder briljant.
            Night of the living death, ook zo'n geweldige slechte film.
            Echt slecht wordt het met Blood Feast en 2000 Maniacs, heerlijke horror

Fout maar o zo leuk en eigenlijk nooit weer zo leuk geworden in dat genre
            'Top secret'

"Your friend (Martin) didn't realize that here in East Germany we use 220 Volts current. He was found in his hotel room impaled on a large electrical device. Our surgeon did what they could but it took them 2 hours just to get the smile off his face."
            Last edited by Sander; 01-03-10, 21:22. Reden: Beeld van een duif
            fka v164

Comment

Pink Flamingos, met een hoofdrol voor Divine als de smerigste persoon ter wereld.

Comment

Ook zo'n ultiem foute film: Bad taste. Heerlijk.

Comment

Working...
                X