Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slap

Niet ziek maar slap. Al dagen. Eet gezond. Slaap veel maar blijf slap. Geen koorts maar wel grieperig gevoel.

Iemand nog een tip (behalve veel sex.....)?

Sporten.
    2019 Volvo V60 T6

Comment

Tja, Moet morgen op vakantie.....

Comment

Jij hebt echt niks te doen he:-)
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Same here. Vorig weekend halve dagen in bed gelegen. 'sAvonds wel weer goed gevoel, ff de deur uit, volgende dag weer ellendig.

Maandag thuis gebleven, dinsdag weer aan het werk. Vandaag hele dag koppijn en grieperig gevoel wederom. Blergh.
          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

carnaval zeker?
            You know that reality is immaterial

Comment

Neeeeeee....ben ik veels te saai voor :-(

Comment

Even goed naar de wc misschien?

http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=2393

Comment

Denk dat eraan ondergetekende gerefereerd wordt door Herr SS.

Nou, ben alleen op vrijdag ff in Maastricht geweest, rest van de dagen achter de bar gestaan. Denk dat ik toen niet genoeg gezopen heb om al die rondvliegende bacteriën te doden ofzo...
                  '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                    Tja, Moet morgen op vakantie.....
                    "MOET"?

Tja, dat geeft al aan hoeveel zin je erin hebt, beter met een fles whisky in bed blijven liggen voor een weekje...
                    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Nee, vind het zeker leuk en we gaan ook een beetje skieen. Ben nu koffer aan het inpakken.

Comment

Nee, vind het zeker leuk en we gaan ook een beetje skieen. Ben nu koffer aan het inpakken.
                        Een beetje boel hoop ik.
                        2019 Volvo V60 T6

Comment

Ben niet zo'n hollander die na een jaar niks doen 7 dagen non-stop gaat skieen. Gewoon lekker relaxen en af en toe op de latten staan.

Comment

Kleintje gaat wel hard, bergaf. :)
                            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                              Kleintje gaat wel hard, bergaf. :)
                              Exactly my thoughts...

Comment

Niet ziek maar slap. Al dagen. Eet gezond. Slaap veel maar blijf slap. Geen koorts maar wel grieperig gevoel.

Iemand nog een tip (behalve veel sex.....)?
                                Zo, dus jij neukt met een slappe.
                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Kleintje is depri. Volgens mij een beetje midlife crisis.
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht

pffffft....
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                      Zo, dus jij neukt met een slappe.
                                      Nueh....dat kan ik altijd wel :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                        Zeker niet. Denk gewoon toe aan vakantie.

Comment

GVD! Gaat niet beter. Skieen lukt trouwens wel aardig maar al een week hoofdpijn en veel slapen. Ga moe naar bed en kom er moe uit. Ook meteen na het skieen paar uur slapen maar dan moet mw Kleintje me echt wakker maken.

Maandag gelijk weer streng aan de gezonde lijn (daaaaaaag brood....daaaaaag pasta....hallo ongeloofelijk veel groente fruit en vlees......).

Wel mijn fiets voor de vakantie weggebracht naar de fietsenmaker dus bij terugkomst geen smoesjes meer om met de auto te gaan.....

(M5 te koop....M5 te koop....Mooie M5 te kooooooooop)

Werk ook veel te hard. Veel dagen in de week 's avonds afspraken en dan ga je ook niet meteen naar bed als je thuiskomt. Dus vaak is het 12 half 1 voordat ik er in lig en om 7 gaat weer de wekker. Time for a change!

Comment

Als ik jou was zou ik eens bloed laten prikken en wat testjes laten doen..

Comment

Pas geleden gedaan. Was voor een verzekering. Inclusief HIV en de rest..... Iets te hoge bloeddruk en iets te hoge cholesterol. Liep niet met een zak medicijnen naar buiten.

Maar het is altijd zo vreemd. Door de weeks ben ik echt de man. Veel werken. Lang doorgaan....laat naar bed.... en in het weekend stort ik dan in.

Moet echt nu veel gezonder gaan leven (qua ritme) en weer het oerdieet oppakken.

En toch weer gaan sporten. Zo schiet het ook niet op.

Eigenlijk ben ik gewoon verslaafd aan brood en pasta. Dat maakt het lastig om dit "dieet" te blijven volgen. Volgens mij heeft het te maken met luiheid. Was 3 weken wel vol te houden om sochtends al voor smiddags eten klaar te maken en mee te nemen maar dan verwaterd het weer.......
                                              Last edited by Kleintje; 04-03-10, 20:10.

Comment

Maar het is altijd zo vreemd. Door de weeks ben ik echt de man. Veel werken. Lang doorgaan....laat naar bed.... en in het weekend stort ik dan in.
                                                Door de weeks pleeg je roofbouw op je lichaam dat zich in het weekend weer haastig probeert te herstellen.

Comment

Volgens mij word jij moe van jezelf ;)

Serieus, het is je al vaak verteld hier: diëten werkt niet op de lange termijn. Zowel geestelijke als lichamelijk houd jij dat niet vol. Je moet gewoon je levensstijl en eetpatroon DEFINITIEF wijzigen en je er prettig bij voelen. Anders houd je het nooit vol en blijf je als een jo-jo op en neer gaan.

En keuzes maken. Lang doorhalen door de week zorgt ervoor dat je in het weekend instort. Is vrij normaal. Dus wat gas terug nemen en aan jezelf denken. Je hebt maar één lijf...
                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Moet echt nu veel gezonder gaan leven (qua ritme) en weer het oerdieet oppakken.
                                                    Je wordt ouder!
                                                    Ff zonder gekheid, maar er heerst al weken buikgriep; is dat het niet? (bij mij wel; lang leve de kinderdagverblijven)
                                                    Het heet wel griep, maar is duidelijk wat anders; het hoeft zelfs niet gepaard te gaan met koorts of overdreven misselijkheid. Alleen met goed uitrusten/uitzieken kom je er van af.
                                                    “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Als je buikgriep hebt, is het toilet je grootste vriend. Dus dat weet je echt wel wanneer je dat hebt ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                                        Als je buikgriep hebt, is het toilet je grootste vriend. Dus dat weet je echt wel wanneer je dat hebt ;)
                                                        Niet per se waar.
                                                        Ik heb een paar weken terug ook wekenlang gelopen met maag- en buikkrampen, maar geen overdreven schijterij. Dacht nog even dat het stress o.i.d. was, want langer dan een week met iets rondlopen is voor mij ongehoord. Er waart dus wel degelijk iets rond.

Comment

Mijn god, kleintje. Ik begrijp volledig dat je je slap voelt, want wat mij betreft ben je ook een slappe zak. De hele tijd klagen over gewicht en ditjes en datjes.

DOE ER DAN EENS WAT AAN, LUTSER!

Praatjes vullen geen gaatjes. In plaats van de hele tijd zelfmedelijden te hebben en je beklag te doen, kan je ook gewoon aan de slag en dan een keer wel echt doorzetten zoals Paco zegt. Niet van dat halve werk.

Ik word al doodmoe van je dus hoe gaat dat eigenlijk met je directe omgeving? Wordt je vrouw ook niet knettergek van je? Wat een twijfelkontje ben jij zeg. Een fikse schop onder je hol heb je nodig.

Zo dat lucht op!! ;-)

Groet
                                                          GJ

Comment

GJ, ze blijven samen voor de kinderen, en hij kan niet weg want in gemeenschap van goederen getrouwd he....

Comment

@Kleintje, je hebt zeer waarschijnlijk last van een burnout/depressie. Als bloedonderzoek niet uitwijst dat je bloedarmoede hebt en je altijd maar moe/slap bent, ook na een lange nacht of vakantie, dan ben je bezig om je lichaam en geest te slopen. Ga eens met je huisarts praten en pleur niet alles op een forum, want daar word je ook niet gelukkiger van, hoe goed bedoeld een enkeling reageert.

(Zie Gumfriends only en de reacties die buiten GFO op het gewone forum worden gepost door anderen. Vaak tussen neus en lippen door, maar ik stoor me daar weleens aan. Daar kunnen we allemaal heel lacherig over doen, maar een stukje vertrouwen over en weer is er lang niet altijd. Die posts worden ook geplaatst door gummers die NIETS van hun privéleven delen met de rest en dan wel onder-de-gordel opmerkingen maken over anderen. Ik vind dat niet kunnen. Het zijn ook nog eens vaak de mensen die zogenaamd 'sociaal' zijn. Hielenlikkers en lijkenpikkers zijn het. Daarom moet je niets meer op 't forum posten Kleintje, want het levert je keer op keer klappen in je gezicht op. Ook als je deze burnout, of wat het ook is, alweer lang gepasseerd bent. Vooral omdat je ook niet iedereen in het echt kent en zij jou niet, laat staan de mee-lezers van gummen die jou misschien wel in het echt kennen en opeens dingen over je lezen die je niet had willen delen).
                                                              Last edited by Dennis Cavallino; 05-03-10, 10:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                                                @Kleintje, je hebt zeer waarschijnlijk last van een burnout/depressie. Als bloedonderzoek niet uitwijst dat je bloedarmoede hebt en je altijd maar moe/slap bent, ook na een lange nacht of vakantie, dan ben je bezig om je lichaam en geest te slopen. Ga eens met je huisarts praten en pleur niet alles op een forum, want daar word je ook niet gelukkiger van, hoe goed bedoeld een enkeling reageert.

(Zie Gumfriends only en de reacties die buiten GFO op het gewone forum worden gepost door anderen. Vaak tussen neus en lippen door, maar ik stoor me daar weleens aan. Daar kunnen we allemaal heel lacherig over doen, maar een stukje vertrouwen over en weer is er lang niet altijd. Die posts worden ook geplaatst door gummers die NIETS van hun privéleven delen met de rest en dan wel onder-de-gordel opmerkingen maken over anderen. Ik vind dat niet kunnen. Het zijn ook nog eens vaak de mensen die zogenaamd 'sociaal' zijn. Hielenlikkers en lijkenpikkers zijn het. Daarom moet je niets meer op 't forum posten Kleintje, want het levert je keer op keer klappen in je gezicht op. Ook als je deze burnout, of wat het ook is, alweer lang gepasseerd bent. Vooral omdat je ook niet iedereen in het echt kent en zij jou niet, laat staan de mee-lezers van gummen die jou misschien wel in het echt kennen en opeens dingen over je lezen die je niet had willen delen).

Goed verhaal, maar dat laatste gedeelte weet Kleintje al geruime tijd....

Comment

Working...
                                                                X