Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn naam is Olga!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn naam is Olga!

Gegroet!
    Mijn naam is Olga!
    We hebben nooit eerder met je praten. Ik kan u vertellen dat ik zou willen
    om kennis te maken met u, en waarschijnlijk in de toekomst kunnen we ontwikkelen
    vriendschappelijke betrekkingen, en waarschijnlijk en het is meer, kan het alleen weer
    tijd. Ik wil de tweede helft van mijn vrienden te vinden zeggen dat ik zeer vriendelijk,
    mooie vrouw. Ik ben een leraar op de lagere school! Ik
    als mijn werk omdat ik hou van kinderen. Als het prettig om u mijn
    foto of wat ik kon schrijven over mezelf in dit kleine letter dan ik
    zal blij zijn als je schrijft voor mij de brief op mijn e-mail, oke?

mijn e-mail: [email protected]

In de volgende brief stuur ik u meer foto die je zou kunnen
    zie me beter. Ook ik zal u dankbaar zijn, als met uw antwoord sturen
    een foto.

Hoogachtend, Olga.

--

Dus. Iemand nog interesse in deze native nederlandse dame ?

PS zit te slapen kortom mag deze naar "2e kamer" ipv hier in de VIP-box ; hoewel .. tis wel een VIP he die Olga...
    Attached Files

Hmmz, ze oogt best sympathiek? Toch?
    E-mail is gratis, ik zou gewoon een poging wagen.
    Niet geschoten is altijd mis. ;-)

Comment

DE SLET!

Ik ben al weken met haar aan het mailen en bellen namelijk.

;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

[email protected]
        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Dat doet ze goed met dat kraagje op de foto. Zo zie je de adamsappel niet. ;)
          You know that reality is immaterial

Comment

LOL! Jij ook al...?
            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Nouja zeg. Met mij had ze gisteravond al cybersex!

*visueel beeld van een dikke naar drank stinkende Rus die ergens in een Siberisch callcenter voor een terminal zit en zich als 'Olga' uitgeeft*
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Cybersex?

Wel GVD man, ik heb d'r net 2000 Euro "gewesternunioned" voor dat ticket hierheen! ;-)
                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Jij hebt ook altijd geluk he, M4.

Dat soort mazzel heb ik nou nooit. Heb altijd voor mijn vrouwelijk schoon moeten knokken, maar bij jou bieden ze zich gewoon aan!

lucky bastard

Comment

Waarom vallen dat soort wijven nou niet op wat ouwere kerels? :-)
                    2 x ouwe premium meuk
                    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                      Waarom vallen dat soort wijven nou niet op wat ouwere kerels? :-)
                      Alleen als je heel veel centjes hebt John...dan doen ze dat wel. :-)
                      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Nou als jij dan gelijk je donatie regelt, kom ik misschien wel in een goed blaadje bij Olga:-)
                        2 x ouwe premium meuk
                        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

ROFL @ opperhoofd Lamme hand
                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            Nou als jij dan gelijk je donatie regelt, kom ik misschien wel in een goed blaadje bij Olga:-)
                            [CM] de enige donatie die ik doe is bij Olga[CM] :-)
                            The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

valt me nog mee dat ze geen hersenchirurg is ;-)

heeft ze haar aardige behaarde en wenkbrauw doorlopende broertjes al voorgesteld als je niet genoeg betaald? ;-)
                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik heb ook net even 1500 euro voor d'r ticket en reiskostenvergoeding overgemaakt, ze schreef dat ze niet zo veel kleren meer had en tja je wilt toch niet dat zo'n knappe dame kou vat door 't tochtige hollandse weer dus vandaar een extraatje. En Olga in een bontjasje staat toch ook leuker voor de familie die d'r ook graag wil ontmoeten.

Oei wat spannend. Ze komt volgende week met 't vliegtuig uit Moskou. Vlucht LOL 31337. Wel apart vluchtnummer. Ik zal fotos doorsturen !

PS Wat zou een leuke dag zijn om te trouwen ? 11-11-2011 ? Of toch maar de boel versnellen en 10-10-2010 kiezen ?

Comment

Working...
                                X