Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn naam is Olga!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn naam is Olga!

Gegroet!
    Mijn naam is Olga!
    We hebben nooit eerder met je praten. Ik kan u vertellen dat ik zou willen
    om kennis te maken met u, en waarschijnlijk in de toekomst kunnen we ontwikkelen
    vriendschappelijke betrekkingen, en waarschijnlijk en het is meer, kan het alleen weer
    tijd. Ik wil de tweede helft van mijn vrienden te vinden zeggen dat ik zeer vriendelijk,
    mooie vrouw. Ik ben een leraar op de lagere school! Ik
    als mijn werk omdat ik hou van kinderen. Als het prettig om u mijn
    foto of wat ik kon schrijven over mezelf in dit kleine letter dan ik
    zal blij zijn als je schrijft voor mij de brief op mijn e-mail, oke?

mijn e-mail: [email protected]

In de volgende brief stuur ik u meer foto die je zou kunnen
    zie me beter. Ook ik zal u dankbaar zijn, als met uw antwoord sturen
    een foto.

Hoogachtend, Olga.

--

Dus. Iemand nog interesse in deze native nederlandse dame ?

PS zit te slapen kortom mag deze naar "2e kamer" ipv hier in de VIP-box ; hoewel .. tis wel een VIP he die Olga...
    Attached Files

Hmmz, ze oogt best sympathiek? Toch?
    E-mail is gratis, ik zou gewoon een poging wagen.
    Niet geschoten is altijd mis. ;-)

Comment

DE SLET!

Ik ben al weken met haar aan het mailen en bellen namelijk.

;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

[email protected]
        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Dat doet ze goed met dat kraagje op de foto. Zo zie je de adamsappel niet. ;)
          You know that reality is immaterial

Comment

LOL! Jij ook al...?
            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Nouja zeg. Met mij had ze gisteravond al cybersex!