Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hufters moeten dood!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hufters moeten dood!

Naar aanleiding van het Wildersdraadje: de hufterigheid neemt inderdaad toe in Nederland.

Je merkt het overal en met name op de weg. Vandaag weer een mooi voorbeeldje.

Ik wil een parkeerplaats in centrum Ehv. uitrijden, er staan wat andere klaar om het kleine parkeerplaatsje op te rijden. Het begint met de eerste die zich opdringt zodat ik eerst naar achteren moet om hem eerst erin te laten voordat ik eruit kan. Okť, Zennnnnnn, ga maar voor kerel. Er staat nog netjes iemand te wachten en wanneer ik er langs wil (het is 2 auto's breed) rijdt ineens een gast in een Vectra langs de reeds wachtende man op mijn helft en hij wil dat ik weer achteruit rijd zodat hij er langs kan. Zet hem dus naast wachtende man, op mijn helft en ik moet achteruit...

Dacht het niet, vader...

Sneue Vectraman wil niet achteruit en Paco stapt uit en even naar Vectraman toe. Vectraman trekt wat bleekjes weg en blijft strak in zijn auto zitten: "Ja, jij kunt toch achteruit, dan kan ik door"
    (ik) - Nee, jij staat op mijn helft, dus jij gaat achteruit. Die man staat ook netjes te wachten
    De wachtende man bevestigt: tja, ik sta hier ook te wachten en hij prikt hem er nog even langs.
    Vectraman heeft nog steeds niet in de gaten dat hij hier de hufter is en ik voel dat ik pissig begin te worden.
    (ik) - Jij gaat nu naar achteren of we hebben een probleem!
    Vectraman: ja, maar dan moet ik weer de straat op en...
    (ik) Jouw probleem! Naar achteren, NU!
    Napruttelend en wat scheldend gaat Vectraman naar achteren.

Ik had die gast met gemak 3x kunnen opvouwen en ik was pissig genoeg om die sneue Vectrasnor een goeie oorvijg te verkopen, maar hij was het niet waard. Maar het is godvergeten wel triest dat je zowat fysiek moet dreigen voordat zo'n hufter het fatsoen in zijn donder heeft om zijn fout goed te maken. In de auto denken ze dat ze de man zijn maar zodra je aan hun raampje staat is het opeens niet zo leuk meer. Dit zijn precies die sneue hufters die je op de snelweg er niet tussen laten met het ritsen of hem er even voorknallen als jij links eraan komt.

Ben d'r onderhand wel goed flauw van, die hufterigheid, maar deze hufter kon mooi met de staart tussen de benen naar zijn ongetwijfeld net zo sneue Vectravrouw toe.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

ik wil niet vervelend zijn hoor maar ik heb het 4x doorgelezen en elke keer denk ik : JIJ bent in deze de hufter......................
    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
      ik wil niet vervelend zijn hoor maar ik heb het 4x doorgelezen en elke keer denk ik : JIJ bent in deze de hufter......................
      Hoezo? Taco wil gewoon op de nette manier de parkeerplaats/terrein afrijden. Maar die mongol in die vectra denkt dat ie met z'n sneue bak hem er wel effe voor te kunnen plempen.

Comment

?

95% van de automobilisten is hufter, dus waarom deze opwinding? Je zou je hooguit kunnen afvragen of die 95% toneel speelt als ze niet in de auto zitten.
        Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Heb bijna excact eenzelfde scenario meegemaakt, maar dan met drie petjes in de auto. Resultaat was hetzelfde. Ik herken direct het gevoel van pissigheid.

@TSM: ?
          Paco's weghelft wordt geblokkeerd door een voordringende tegenligger die ook nog eens brutaal wordt tegen Paco.

Comment

wij hebben ook een te klein parkeerterrein hier in het centrum
            en daar zie ik ook weleens schelpartijen
            ondertussen heb ik mn plekkie dan al gevonden
            waar in de fuk maak je je druk om
            je trekt altijd aan het kortste eind
            kleine kindertjes die staan te kijken vragen ook aan pappa "wat doet die boze meneer", en dat maakt meer impact dan je zou wensen
            voor die kindertjes ben jij de rest van hun leven "die boze meneer"
            nee mooi voorbeeld geef je dan :-S
            (ik heb weleens met sleutel 95 staan te zwaaien -serieus- ik had gelijk maar heb het uiteraard nooit gekregen, zag uit ooghoeken zeker 5man mijn kenteken noteren...........sta je dan met je "goeie" gedrag)
            E

Comment

Zwaai dan ook gewoon met sleutel 10, dan is er niks aan de hand.
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                wij hebben ook een te klein parkeerterrein hier in het centrum
                en daar zie ik ook weleens schelpartijen
                ondertussen heb ik mn plekkie dan al gevonden
                waar in de fuk maak je je druk om
                je trekt altijd aan het kortste eind
                kleine kindertjes die staan te kijken vragen ook aan pappa "wat doet die boze meneer", en dat maakt meer impact dan je zou wensen
                voor die kindertjes ben jij de rest van hun leven "die boze meneer"
                nee mooi voorbeeld geef je dan :-S
                (ik heb weleens met sleutel 95 staan te zwaaien -serieus- ik had gelijk maar heb het uiteraard nooit gekregen, zag uit ooghoeken zeker 5man mijn kenteken noteren...........sta je dan met je "goeie" gedrag)
                E
                TSM, prima dat jij als een sloofje aan de kant wil omdat de zoveelste voordringende hufter met een grote bek hem ervoor plempt en meldt dat jij maar naar achteren moet omdat hij niet wil wachten. Ik had mijn Zen-momentje al gehad met de voordringer voor die man.

Is dit nu de o-zo stoere TSM met al die grote praatjes hier? LOL

En ik hoef niet met sleutel 95 te zwaaien. Even uitstappen, bij Huftermeneer zijn open raampje gaan staan en hem uitleggen wat fatsoen ook alweer is. Binnen de minuut gepiept.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

valt me een beetje tegen die pvv mentaliteit ;-)
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Nou geef jezelf maar een applaus dan Paco de almighty !

Je hebt namenlijk met je zogenaamde corrigerende huftergedrag de steeplechase voor viervoudig geamputeerden gewonnen.

Comment

wil je indruk maken dan geef je natuurlijk gewoon gas en ram je die vent terug met zijn vectra naar daar waar hij vandaan kwam

ipv fluisteren aan zijn raam of ie misschien dan wel heel even achteruit zou kunnen rijden altublieft

:-)

E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                        Naar aanleiding van het Wildersdraadje: de hufterigheid neemt inderdaad toe in Nederland.

Je merkt het overal en met name op de weg. Vandaag weer een mooi voorbeeldje.

Ik wil een parkeerplaats in centrum Ehv. uitrijden, er staan wat andere klaar om het kleine parkeerplaatsje op te rijden. Het begint met de eerste die zich opdringt zodat ik eerst naar achteren moet om hem eerst erin te laten voordat ik eruit kan. Okť, Zennnnnnn, ga maar voor kerel. Er staat nog netjes iemand te wachten en wanneer ik er langs wil (het is 2 auto's breed) rijdt ineens een gast in een Vectra langs de reeds wachtende man op mijn helft en hij wil dat ik weer achteruit rijd zodat hij er langs kan. Zet hem dus naast wachtende man, op mijn helft en ik moet achteruit...

Dacht het niet, vader...

Sneue Vectraman wil niet achteruit en Paco stapt uit en even naar Vectraman toe. Vectraman trekt wat bleekjes weg en blijft strak in zijn auto zitten: "Ja, jij kunt toch achteruit, dan kan ik door"
                        (ik) - Nee, jij staat op mijn helft, dus jij gaat achteruit. Die man staat ook netjes te wachten
                        De wachtende man bevestigt: tja, ik sta hier ook te wachten en hij prikt hem er nog even langs.
                        Vectraman heeft nog steeds niet in de gaten dat hij hier de hufter is en ik voel dat ik pissig begin te worden.
                        (ik) - Jij gaat nu naar achteren of we hebben een probleem!
                        Vectraman: ja, maar dan moet ik weer de straat op en...
                        (ik) Jouw probleem! Naar achteren, NU!
                        Napruttelend en wat scheldend gaat Vectraman naar achteren.

Ik had die gast met gemak 3x kunnen opvouwen en ik was pissig genoeg om die sneue Vectrasnor een goeie oorvijg te verkopen, maar hij was het niet waard. Maar het is godvergeten wel triest dat je zowat fysiek moet dreigen voordat zo'n hufter het fatsoen in zijn donder heeft om zijn fout goed te maken. In de auto denken ze dat ze de man zijn maar zodra je aan hun raampje staat is het opeens niet zo leuk meer. Dit zijn precies die sneue hufters die je op de snelweg er niet tussen laten met het ritsen of hem er even voorknallen als jij links eraan komt.

Ben d'r onderhand wel goed flauw van, die hufterigheid, maar deze hufter kon mooi met de staart tussen de benen naar zijn ongetwijfeld net zo sneue Vectravrouw toe.

Heel herkenbaar. Dat soort lui hebben het ook echt niet door, geheel alleen op de wereld. Niet snappen waarom je het winkelwagentje uit de opening van de AH rukt als ze die daar neer gezet hebben om rustig op zoek te gana naar hun bonus pas om een handscanner te pakken.

Ik kom vanaf het platteland en het is hier in de stad (Utrecht) echt extreem veel erger. Ik moet ook echt moeite doen om me niet net zo te gaan gedragen omdat ik er zo schijtziek van wordt dat het me allemaal geen fuck meer interesseert.
                        Zodra het kan ben ik meteen weg uit de stad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                          valt me een beetje tegen die pvv mentaliteit ;-)
                          Tja, ik had even geen vers kopje thee bij me, dus moest het maar even zo ;)

Comment

Ik snap je volledig Paco. Het lullige is alleen dat jij toch rondloopt met de hoge bloeddruk en niet die hufters. Ik kan erg slecht tegen dat evoel van onrecht, maar dat betekent wel dat je het erg vaak erg slecht hebt in deze maatschappij. De hufters hebben hier geen last van. Dus, wordt zelf ook hufter! :-)

Verkeer is natuurlijk het gebied waar dit soort gedrag zich uit. Lekker veilig en anoniem in je ijzeren kooi. Dan durven ze wel. Face-to-face kruipen ze meestal met de staart tussen de benen weg, alleen, je gaat ook een keer iemand tegenkomen die echt gek in z'n hoofd is en dan eindig je met een rond gat in je hoofd of zoiets..

Comment

ja en dan is het nog zelfverdediging ook (!)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                                Ik snap je volledig Paco. Het lullige is alleen dat jij toch rondloopt met de hoge bloeddruk en niet die hufters. Ik kan erg slecht tegen dat evoel van onrecht, maar dat betekent wel dat je het erg vaak erg slecht hebt in deze maatschappij. De hufters hebben hier geen last van. Dus, wordt zelf ook hufter! :-)

Verkeer is natuurlijk het gebied waar dit soort gedrag zich uit. Lekker veilig en anoniem in je ijzeren kooi. Dan durven ze wel. Face-to-face kruipen ze meestal met de staart tussen de benen weg, alleen, je gaat ook een keer iemand tegenkomen die echt gek in z'n hoofd is en dan eindig je met een rond gat in je hoofd of zoiets..
                                Ik weet dit allemaal wel. Ik rijd minimaal 1000km per week, en als ik iedere keer als ik me zou ergeren aan een hufter in het verkeer een euro zou krijgen, dan kon ik morgen die 530d zo ophalen. Meestal ben ik ook wel Zen en ben ik het na 10 seconden vergeten. Meestal kan het ook niet anders want iedereen zit in die potentiŽle moordmachine. Dat is ook gelijk het vervelende aan die ijzeren kooi: het geeft kneuzen/hufters de gelegenheid hun ware aard uit te venten waar ze het normaliter niet snel zouden doen. Zeer on-Darwinistische nivellering, noem ik dat :)

Maar nu deed de kans zich om zo'n bokkelul eens even op zijn nummer te zetten en eens niet de 'verstandige' te moeten zijn. Voelde best goed, moet ik zeggen ;)

En de eventuele kans op iemand die je dan te grazen neemt... Ik had niet de intentie om die sneue Vectralul uit zijn jasje te kloppen, maar als dat dan de reden moet zijn om mensen niet op hun huftergedrag aan te spreken ben ik niet verbaasd waarom we in sneltreinvaart verhufteren.
                                Last edited by PACO; 22-03-10, 10:24.

Comment

Iedereen gaat een keer dood ;-)
                                  Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                  Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

PACO heeft volkomen gelijk hier natuurlijk, geen idee wat voor kamp TSM vertegenwoordigt, maar ik snap diens punt totaal niet.

Hufterigheid in het verkeer. Ik rijd gisteren met MdV in de Spider, lekker toeren met het dakje los. Onder Station Heemstede ligt een tweebaansweg die daar naar 1 baan gaat (richting Z'voort). Ik zit links, en moet dus "voegen". Schuin achter me, met nog voldoende ruimte, zit een soort van driewielige scooter waarop een rek achterop een rolstoel gebonden is.

LUID claxonnerend rijdt die manke Nelis het gat ineens dicht, daar waar ik net naar rechts wilde gaan. Ik sneed hem echt niet af, reed al 50 meter lang schuin voor hem, wachtte gewoon netjes tot het ritsmoment. Het ging allemaal niet hard, maar toch moest ik aardig uitwijkend op de rem om vervolgens achter de brommert in te voegen, met dank aan de daarachter rijdende bestuurder die het allemaal hoofdschuddend aanzag en me met een joviaal gebaar voorliet.

Dirk d'n Driewieler heeft vervolgens tot bij de eerste rotonde in Zandvoort voor me gezeten, boos in de spiegeltjes turend met 47 km/h. Daar sloeg hij rechtsaf, en werd ik met nog wat middelvingers en een claxonconcert bedankt voor mijn medewerking of zo.

Tja. Kennelijk iemand voor wie EEN keer voor z'n sodemieter gereden worden niet genoeg is om te leren. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Om nou alle hufters dood te wensen gaat wat ver imo.

Ik bedoel.....wie hou je hier dan nog over :-)
                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                        verhaal
                                        Kan te maken gehad hebben met de muziek die op dat moment uit de open Spider schalde?
                                        Kan me voorstellen dat hij Nico Haak's klassieker "Oh Foxy Foxtrot" niet zo kon waarderen ;-)

Comment

Ha, die Jasper;

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Dirk d'n Driewieler heeft vervolgens tot bij de eerste rotonde in Zandvoort voor me gezeten, boos in de spiegeltjes turend met 47 km/h. Daar sloeg hij rechtsaf, en werd ik met nog wat middelvingers en een claxonconcert bedankt voor mijn medewerking of zo.

Tja. Kennelijk iemand voor wie EEN keer voor z'n sodemieter gereden worden niet genoeg is om te leren. :)
                                          Via die afslag kom je bij Nieuw Unicum terecht. Dat zou het een en ander kunnen verklaren.
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                            Kan te maken gehad hebben met de muziek die op dat moment uit de open Spider schalde?
                                            Kan me voorstellen dat hij Nico Haak's klassieker "Oh Foxy Foxtrot" niet zo kon waarderen ;-)
                                            <krijgt visual van Jaspers in zijn te krappe spiderman pak>
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                                              Heel herkenbaar. Dat soort lui hebben het ook echt niet door, geheel alleen op de wereld. Niet snappen waarom je het winkelwagentje uit de opening van de AH rukt als ze die daar neer gezet hebben om rustig op zoek te gana naar hun bonus pas om een handscanner te pakken.

Ik kom vanaf het platteland en het is hier in de stad (Utrecht) echt extreem veel erger. Ik moet ook echt moeite doen om me niet net zo te gaan gedragen omdat ik er zo schijtziek van wordt dat het me allemaal geen fuck meer interesseert.
                                              Zodra het kan ben ik meteen weg uit de stad.
                                              Ik herken dit maar al te goed. Ook vanuit Utrecht, trouwens. Maar ik zou dit niet per definitie als hufterigheid willen typeren. Meer als totale onnadenkendheid, geen idee hebben wat er om je heen gebeurt. Is ook een typisch vrouwenkwaaltje...
                                              Auto's: veel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                Ha, die Jasper;

Via die afslag kom je bij Nieuw Unicum terecht. Dat zou het een en ander kunnen verklaren.
                                                Heb de toko even gegooglet, maar da's toch echt alleen voor lichamelijk gehandicapten. Een verklaring voor z'n bestemming dus, maar niet voor z'n gedrag. Wellicht is-ie gewend aan iets te makkelijk voorrang krijgen vanwege zijn handicap (niks mis mee, als ik iemand met een beperking zie geef ik ze ook meer ruimte), maar om op een brommert een beetje te gaan stoeien met anderhalve ton staal, terwijl je al een rolstoel achterop je driewielert hebt hangen... tja.
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Durf je wel, tegen gehandicapten!

Tja, hij heeft niks meer te verliezen. Met een beetje geluk krijg jij een stuk van zijn versplinterde nek in je oog :)

Comment

LOL, TSM heeft een Vectra. Elkaar zeker niet herkent? ;-)
                                                    2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                      <krijgt visual van Jaspers in zijn te krappe spiderman pak>

*kuch*
                                                      2019 Volvo V60 T6

Comment

Ha, die Jasper;

Blijkt maar weer dat lichamelijk gehandicapten interneren toch niet echt goed is voor hun geestelijke ontwikkeling.
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

Potver dat pak staat em pragtich ! Leuk dat MrsB zo handig is met de naaimachien !

Comment

SKUP!

Mooi staaltje Łberhufterigheid hier: mailtje to all van wie dat Opeltje is op de hoek want dat is aangereden.
                                                            Ik kon me herinneren dat het autootje van mijn manager er stond en vroeg haar naar d'r kenteken. Yep, haar auto.

Wij even naar beneden om te kijken: de hele zijkant in elkaar. Van voor tot achter, dikke kras met deuk, spiegel helemaal versplinterd en achterraam eruit. Total loss dus (oud Corsaatje). Geen briefje te bekennen en ook geen getuigen. Hebben in de stromende regen en harde wind het achterraam zo goed mogelijk dicht proberen te plakken. Spiegel had iemand naar binnen gemikt.

Mooie kutstreek is dat dan :(

Comment

Toch wel aardig dat ze dat zijraam nog hadden dichtgeplakt!

Comment

en was ze je 'heel dankbaar' PACO? :)
                                                                Forza!

Comment

Working...
                                                                X