Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuke filmpjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Honda:

Comment

• Tante Poes.

Comment

• De Backstage Pass filmpjes van de fietsers van Orica GreenEdge zijn erg grappig. Een kleine Colombiaan tussen overwegend grote Aussies.
        Leuk gemaakt, goed ge-edit.

https://www.youtube.com/user/GreenEdgeCycling/videos
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Ha, die Kijkers;

Berlijn, juli 1945. Fascinerende beelden.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Fascinerend inderdaad !

Comment

• Dank u, bijzondere beelden. De tijd heeft al ongeloofelijk veel van de wonde geheeld, je ziet amper nog iets van de littekens in de stad.
              Last edited by 58_spyder; 10-06-16, 09:17.

Comment

• Ongelooflijk indrukwekkend! Wat een ontzettende verwoesting, man. Rond diezelfde tijd keerde mijn vader (toen 3) en zijn familie ook terug naar hun kapotgeschoten huis in Arnhem, met een bolderkar met spullen, net zoals de mensen in deze video. Tja, wat maakt het op dat moment uit wat er in je paspoort staat...
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Kijkers;

Vettel ruilt 'zijn' F488 met de Benz Sprinter van een ambulancebroeder.

Ik denk dat de uitslag met iets meer oefening voor de ambulancebroeder wel eens andersom zou kunnen worden.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

• Deze is wel fraai

Comment

• Ha, die Minuteman;

Sodeknetters, wat een gaaf filmpje.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Met open mond zitten kijken wat er telkens weer uit de vrachtauto's kwam!

Gaafste geluid was toch de 635CSi :-)

Doorzettingsvermogen van Jr leek wel wat tegen te vallen.

thanks!

Comment

• Ze hadden ook een beetje ongelukkige timing met de invallende duisternis en het natte weer, maar wel erg gaaf om te zien.

Comment

• Dus dan regel je voor een godsvermogen aan iconische auto's en techneuten en dan weet het productieteam er uiteindelijk zo'n lijzig en oersaai geheel van te maken. Mijn hemel zeg, een prestatie op zich!

Comment

• Ha, die Gummers;

Christine auf Deutsch? Misschien een beetje horror maar wel fascinerend om te zien:

Vreemd om te zien dat het interieur niet wordt gedemonteerd voor het samenpersen van de koets.
                              Hier de ins & outs van deze afdeling.
                              Last edited by Hansv; 06-10-16, 16:32.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

• Kijk eens aan. Airbags laten klappen via de obd.
                                Nog meer speelgoed als die auto's aan het web gehangen worden.

Comment

• Hoe ik hier nu weer bij gekomen ben weet ik niet meer, maar hierbij een bijzonder ontspannend filmpje van een klein karretje dat over een verlaten spoortraject rijdt in Noord Idaho.

Prachtige natuur en speciaal voor CM een fijn muziekje eronder om op te kunnen linedancen !

Last edited by Minuteman; 17-10-16, 23:02.

Comment

• Ha, die Gummers;

A man of wealth and taste:

Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik was op zoek naar een jerrycan van 20 liter om als reserve te dienen voor de Mercedes. Nu heb ik er nog nooit eentje gehad en ik zie dat er wel 2e hands aanbod is, maar zag ook dat je voor 25 euro al een mooie nieuwe hebt. https://www.jerrycanshop.nl/

Nu hadden ze ook een filmpje van de Poolse fabriek hoe zo'n ding wordt gemaakt. Begrijp niet dat er dan alsnog marge gemaakt wordt op die dingen..

Comment

• Een indrukwekkende docu van al weer even geleden. Andere Tijden, Lekkerkerk en de vervuiling.

https://anderetijden.nl/aflevering/457/Lekkerkerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
                                          Een indrukwekkende docu van al weer even geleden. Andere Tijden, Lekkerkerk en de vervuiling.

https://anderetijden.nl/aflevering/457/Lekkerkerk
                                          Oh die is mooi, die heb ik onlangs nog gekeken. Schokkend inderdaad, maar ook zo'n mooi tijdsbeeld.

Toevallig hoor ik uit welingelichte bron (ik ben ermee getrouwd) regelmatig over wat er in West-Europa nog aan rotzooi-van-vroeger in de grond zit. Het doet je duizelen. En 't wordt nog veel erger zodra we massaal elektrisch gaan rijden en al die tankstations en raffinaderijen gaan afbreken. Wat we dan nog gaan tegenkomen, mijn god.
                                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Deze is ook zowat, de teerput van Vasse..

Comment

• Pffff :-(

Echt alles, alles werd vroeger gewoon gedumpt of geloosd. Bizar.
                                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Een filmpje uit 1974 over de aanleg van de Brennerpas. Een mooi tijdsbeeld met vele klassiekers !

Comment

• Dat lijkt me een mooi filmpje Minuteman, dank hiervoor! Gaan vanavond thuis op het gemak maar eens kijken.

Comment

• Heb de Brennerfilm net helemaal gekeken. Voor mij een prachtig document, dank je wel.

Comment

• Mooi tijdsbeeld van de hondekoptrein, even onthaasten.

https://www.youtube.com/watch?v=WY06yLRfjio

Comment

• Ha, die Gummers;

de droomauto uit mijn jeugd.o.a. op CPZ:

Scherven brengen gelul.

Comment

• Leuk filmpje Hansv !
                                                          Best een gave auto. Gek dat ik nooit Fords reed in die tijd. Opels en Toyota's waren het toen voor mij.
                                                          Nu wel een Focus, kan raar lopen :)
                                                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Haha, de Capri was een beetje de Manta voor nette mensen. De KVP-burgemeester van ons kakdorp had er een. Zijn drie kinderen opgevouwen op de achterbank. We waren er niet echt jaloers op :-)
                                                            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik heb in het tijdvak van ca. 1981-1987 4 verschillende Capri's gehad: 2x Capri II 2.3 V6, 1x Capri III 2.3 V6 en 1x Capri III 2.8i V6, ontzettend veel plezier mee gehad, tussendoor ook nog heel kort een Manta i200 gehad (zo'n Rothmans versie), maar ik vond Capri toch leuker en de motoren waren onverwoestbaar

Comment

• Nou gaan ons braai

Comment

Working...
                                                                X