Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kirgizië
Collapse
X
-
-
Ik hoor net dat wat demonstranten Ak47's en bazooka's van vluchtende politieagenten hebben afgepakt en dat er nu over en weer wordt geschoten rondom het parlementsgebouw.
Van Wikipedia: "Het toerisme is in Kirgizië in ontwikkeling."
...maar nu even niet denk ik.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Zeer serieuze zaak, en erg zorgelijk. Zeker een topic waard.
Maar dan toch, omdat ik het zo... vreemd vind. iOnline, die fascinatie met lijkenfoto's. Semi-serieuze vraag: gaat alles goed met je? :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Weer een land dat van de ene dictator op de andere overstapt? Kirgizië is toch niet die voormalige Sovjet-republiek met die leider wiens Boek belangrijker is dan de koran? O nee, da's Kazachstan.
Grappig, bij GS weten ze blijkbaar niet dat Kyrgyzstan in het Nederlands Kirgizië heet.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtZeer serieuze zaak, en erg zorgelijk. Zeker een topic waard.
Maar dan toch, omdat ik het zo... vreemd vind. iOnline, die fascinatie met lijkenfoto's. Semi-serieuze vraag: gaat alles goed met je? :)
Anyhow, maak je geen zorgen, ik ben hoogstens een nieuwsjunkie. Vroeger kreeg je dat nieuws met een beetje geluk 's avonds op het journaal of de andere dag in de krant afgewikt en gewogen door een eindredactie gecensureerd aangeboden. Tegenwoordig krijg je dus datzelfde nieuws binnen enkele minuten ongefilterd en rauw uit de eerste hand voorgeschoteld. Ik prefereer eerlijk gezegd dat er niet voor mij bepaald wordt door een redactie wat ik wel of niet mag zien of weten.Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtHm, ben ik niet blij mee, want ik moet daar in september doorheen...
Maar goed, al die Centraal-Aziatische republieken zitten zo in elkaar. Dus als je daarmee rekening zou moeten houden, kun je niet eens rijden.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
"No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Comment
-
Dat van die koran en dat boek, dat was trouwens Turkmenistan. :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Saparmurat_NiyazovOp dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk berichtWaarom fascinatie? Omdat ik toevallig voor de 2e keer wat schokkende foto's op Gummen drop?
Anyhow, maak je geen zorgen, ik ben hoogstens een nieuwsjunkie. Vroeger kreeg je dat nieuws met een beetje geluk 's avonds op het journaal of de andere dag in de krant afgewikt en gewogen door een eindredactie gecensureerd aangeboden. Tegenwoordig krijg je dus datzelfde nieuws binnen enkele minuten ongefilterd en rauw uit de eerste hand voorgeschoteld. Ik prefereer eerlijk gezegd dat er niet voor mij bepaald wordt door een redactie wat ik wel of niet mag zien of weten.
Prima zo, linkje plaatjes met 'Pas op' enzo, zodat ik thuis pas de linkjes klik ipv op kantoor ;)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk berichtDat van die koran en dat boek, dat was trouwens Turkmenistan. :-)
Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk berichtMaar goed, al die Centraal-Aziatische republieken zitten zo in elkaar.Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
Comment
-
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
Comment
-
Absurdistan, heh. :)
Dan toch weer even serieus: de minister van BiZa schijnt ook gedood te zijn in de landelijk verspreide protesten.
http://news.yahoo.com/s/afp/20100407...unrestpoliticsMini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
Comment