Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kut sportschoo!!l

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kut sportschoo!!l

ff tot rust komen....heb me net erg kwaad gemaakt.......ik was een jaar geleden net te laat met het opzeggen van het jaar abonnement bij de sportschool (omdat ik er al een tijdje niet meer kwam). ik werd er aan gehouden nog een jaar te betalen en heb dat uiteindelijk ook gedaan en gelijk voor mijn dochter en mij opgezegd. Mijn dochter is er geweest en heeft aangegeven dat ook mijn abonnement moest stoppen. Nu krijg ik vandaag weer een rekening omdat het opzeggen niet correct gebeurd zou zijn, ik had daar persoonlijk wat formulieren moeten invullen...............ik voel me genaaid!!!...ben er al een jaar niet meer geweest en het is nog een kleine sportschool waar ze me kennen en ook weten dat ik al een jaar niet meer ben geweest. Voor het geval zij toch het "recht" aan hun zijde hebben heb ik een vraag het is toch wettelijk vast gelegd (sinds 2010) dat je met een maand op kan zeggen?? dus als ik nu op zou zeggen zou ik er dan max 2 maanden aan vast zitten???
    Alleen als ie ijs en ijs koud is.

Oorspronkelijk geplaatst door Montoya Bekijk bericht
    Voor het geval zij toch het "recht" aan hun zijde hebben heb ik een vraag het is toch wettelijk vast gelegd (sinds 2010) dat je met een maand op kan zeggen?? dus als ik nu op zou zeggen zou ik er dan max 2 maanden aan vast zitten???
    Geloof het of niet, dat geldt niet voor sportscholen...

Comment

Echt verschrikkelijk die sportscholen soms idd....

Gewoon vanaf nu elke dag komen en trammelant schoppen/mensen irriteren. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Gewoon even langs gaan met wat vriendjes van de sportschool, dan binden ze vast en zeker in... ;-)

Comment

Dat wordt gewoon voor een jaar dokken, stilzwijgende verlenging kent geen spijtoptanten regeling.

De omzet van sportscholen bestaat voor 60% uit passieve donateurs, wist je dat? ;-)

Comment

Hier moet toch uit te komen zijn? Je hebt dus al een jaar betaald zonder te komen na je (foutieve) opzegging? Collega had ook zoiets bij Medifit Breda, uiteindelijk nog een paar maanden terug gehad. En die ging gewoon al 2 jaar niet meer, had daarvoor niet opgezegd.

<advocaat van de duivel modus> Je hebt je niet echt verdiept in de regeltjes denk ik? Er vanuit gegaan dat het allemaal wel klopte? Ik ben ooit een tijdje lid geweest van fit for free (don't ask, tijdje met de GF mee geweest voor de gezelligheid) en die zijn echt berucht om deze dingen. Reken er maar op dat ik mn huiswerk had gedaan en geen enkel risico nam met opzeggen.
            Last edited by RC; 20-04-10, 12:21.

Comment

Ik hoor zoveel rampverhalen over naaiende sportscholen, dat je mij daar echt nooit binnen zult zien. Ik ga wel een rondje lopen/fietsen

Comment

En morgen meteen langs gaan om in elk geval voor 2011 op te zeggen...
                www.carscoffeecigars.nl

Comment

Gewoon niet meer betalen? Of denk ik te simpel?

Gaat niet om duizenden euro's, dus een incasso of advocaat is erg duur voor hen.
                  Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arjan Bekijk bericht
                    De omzet van sportscholen bestaat voor 60% uit passieve donateurs, wist je dat? ;-)
                    Inderdaad, daar is het hele - gruwelijk taalgebruik - verdienmodel van een sportschool op gebaseerd. Ze lopen niet binnen op die paar gedisciplineerde zwoegers, maar op alle dromers met overtrokken ambities.

En 't was inderdaad weer ťrg druk in die eerste weken van januari...

Dus je raakt aan hun core business, man! Logisch dat ze geld willen zien. :)
                    Z3 Coupť 2.8, E36 325i Coupť, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Wat mij zo ontzettend tegen valt....ik ken die mensen 2 jaar geleden dronken we op de dinsdag avond gezellig een borreltje na sporten (ze hebben daar geen bar of zo dus dat ging alleen met ons zo) ben er onder blessure behandeling geweest...kom ze tegen bij festiviteiten en veel van mijn mede sporters komen er....en ze weten gewoon dat ik al een jaar niet meer ben geweest.........gewoon genaaid!

Dus ik ga vanavond bij de fiets training eerst een een hoop van z'n klanten mijn kant van het verhaal doen....zal zeker zwart maken waar ik kan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
                        Geloof het of niet, dat geldt niet voor sportscholen...
                        Dat geldt wel voor sportscholen, ik ben toevallig vorige maand van sportschool gewisseld. Ik moest nog 4 maanden tot het einde van het contract maar kon gewoon tussentijds opzeggen. Dit kostte me wel 1 maand (de opzegtermijn) maar het scheelde daardoor wel 3 maanden abo-geld voor niets.

edit: ik probeer er wat meer info over te vinden, maar kom nu even niet verder dan dit:
                        http://www.abo-nee.nl/nieuws.php?id=26

feit blijft wel dat ik zelf n.a.v. de nieuwe regels een abo mocht openbreken en voortijdig beŽindigen.
                        Last edited by Scudetto; 20-04-10, 08:49.
                        Forza!

Comment

en een gevalletje VVDF:

Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                            edit: ik probeer er wat meer info over te vinden, maar kom nu even niet verder dan dit:
                            http://www.abo-nee.nl/nieuws.php?id=26

feit blijft wel dat ik zelf n.a.v. de nieuwe regels een abo mocht openbreken en voortijdig beŽindigen.

Dat had ik ook gehoord! dat scheelt wel een slok op een borrel!
                            Maar ik kon er ook niet veel over vinden.Straks nog ff zoeken.........

Comment

@Montoya: Zie ook http://blog.iusmentis.com/2009/01/28...banden-gelegd/

Staat ook een vraag over een sportschool in het commentaar.

Comment

gewoon aut incasso stopzetten
                                klaar
                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                  gewoon aut incasso stopzetten
                                  klaar
                                  Lijkt mij ook..., als jij in gebreke was omdat jij jouw opzegging niet via persoonlijke weg maar via vertegenwoordiging gedaan hebt, hadden ze jou daarvan ruim van tevoren op de hoogte moeten stellen. Stelletje idioten, ze wisten al ruim van tevoren dat jij wilde opzeggen en weten ook dat je al ruim 1 jaar niet meer geweest bent...

Brief sturen met dit gegeven en ook direct maar dat vorig jaar terugclaimen, op basis van onverschuldigde betaling ofzo...
                                  "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Working...
                                  X