Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10 miljoen plus en geen smaak...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 10 miljoen plus en geen smaak...

altijd leuk. ff kijken wat je kunt kopen voor 10 miljoen in nederland. wat mij opvalt dat veel huizen van 2 miljoen plus bewoond worden door mensen die totaal geen smaak hebben. het type cadillac rijders of mercedes coupe met lichtbruin hout en marmeren tafels op de achterbank.

dit is toch 1o miljoen lelijkheid van binnen:

http://www.funda.nl/koop/aerdenhout/...fotos/#foto-19
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

ach, op een gegeven moment hoef je je niet meer druk te maken over smaak. Blijkbaar hebben ze toch enige smaak want die fantastische verwarming met handdoekverwarmer hebben ze laten staan.
    www.carscoffeecigars.nl

Comment

Tja, smaken verschillen, smaak is niet te koop, over smaak valt niet te twisten, over verschil in smaak moet men geen ruzie maken, duh....

Mooi vind ik het ook niet, doet een beetje Amerikaans aan met dat vele hout en bruin. Het zal wel niet bij Ikea aangeschaft zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGB Bekijk bericht
        ach, op een gegeven moment hoef je je niet meer druk te maken over smaak. Blijkbaar hebben ze toch enige smaak want die fantastische verwarming met handdoekverwarmer hebben ze laten staan.
        lol dat viel me ook meteen op, prachtig systeem. De andere radiatoren en vooral die Gamma-douchecabines had ik d'r wel een keer uitgetrokken, de rest is toch vooral smaak en heeft absoluut met de ouderdom van de villa te maken. En die gaat gepaard met leeftijd van de bewoners, die zullen wel redelijk op leeftijd zijn en dan kijk je toch anders tegen dat soort dingen aan.

Comment

Vorige week toevallig nog door Aerdenhout Zuid gereden. In 1 woord: fantastisch.
          Supermooie woonomgeving
          Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Als je van koude kak houdt wel ja, ik houd meer van een goeie mix van huizen en inkomens ipv een overkill van 1 soort volk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 6bakkie Bekijk bericht
              altijd leuk. ff kijken wat je kunt kopen voor 10 miljoen in nederland. wat mij opvalt dat veel huizen van 2 miljoen plus bewoond worden door mensen die totaal geen smaak hebben. het type cadillac rijders of mercedes coupe met lichtbruin hout en marmeren tafels op de achterbank.

dit is toch 1o miljoen lelijkheid van binnen:

http://www.funda.nl/koop/aerdenhout/...fotos/#foto-19
              ik vindt de wansmaak wel meevallen, zijn gewoon wat oudere mensen waarschijnlijk
              Blijkbaar hebben ze toch enige smaak want die fantastische verwarming met handdoekverwarmer hebben ze laten staan.
              ik wou net zeggen, meesterlijk ding ;-)

ikea en europawijk das pas klasse ;-)
              Last edited by motroosje; 26-04-10, 00:17.
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ik vond het bijhuis al prettig met een garage van 48 m2 en een open haard !

En idd, vwb het grote huis is de traditionele combi lambrizering en eikenparket in visgraat met veel hout wel consequent doorgevoerd. Moest wel glimlachen om de herenkamer en het personeelstoilet.

Comment

En dan weten dat het huis in 1997 gekocht is voor 2 miljoen Euro.....
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                    En dan weten dat het huis in 1997 gekocht is voor 2 miljoen Euro.....
                    500% winst. ik zou er 100% belasting opzetten als ik SP' er was :-)
                    Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oud marmer is best ok in zo'n pand. Nieuw marmer is altijd fout. De leenbakkerbadkamers doen wel een beetje afbreuk, dat klopt.
                      You know that reality is immaterial

Comment

Typisch gevalletje wat de (rijke) gek ervoor geeft natuurlijk.
                        Locatie, bouwkwaliteit, locatie, opp. grond, locatie en inhoud zijn veel belangrijker dan de keuken en die paar badkamers.

Voor 200k kan je veel laten klussen schat ik zo in...:)

Comment

Ja mijn ouders wilde het huis vooral authentiek houden..............het moest een investering worden voor de toekomst
                          Ik zei nog tegen mn pa, hoe ga je dat gras allemaal maaien met je handmaaiertje ?
                          Die 10miljoen gaan ze niet vangen
                          Maar goed met een miljoen minder nemen ze ook genoegen geloof ik
                          ;-)
                          E
                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Oh ja, dat huis is niet gekocht voor 2 miljoen euro
                            De gegevens melden dat er 2 miljoen voor is betaald ;-)
                            يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Waar zoek je dat op?

Comment

Er staat dat het voor omgerekend 2 miljoen euro is gekocht in 1997....
                                Overigens staat het al geruime tijd te koop.

Ik heb al een huis met een tuin.
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

"t is dat ik geen zin heb in al dat grasmaaien!
                                  2 x ouwe premium meuk
                                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die John;

Ik ook. Daarom heb ik geen tuin maar een duin. Daar doet de natuur het tuinierswerk.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Kan altijd erger...

2019 Volvo V60 T6

Comment

Floris, lachen op foto's is niet jouw ding, he? :)

Comment

En ja waar heb jij die pyama eigenlijk gekocht? :-)
                                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Die kast van 10 miljoen in Aerdenhout die 6bakkie linkte in de eerste post:
                                            Die keuken...., maar de rest vind ik 't prima meevallen, ouder volk, 'oud geld' ofzo.

En over smaak valt niet te twisten blabla(maar we doen 't toch:))

Verder als je die tent koopt, is ie dan 'gemeubileerd'? Nee toch? Dus eruit slopen.

Al dat minimalistische in de binnenhuisarchtiectuur is ook weer niks voor mij(10 jaar terug weer wl)

Hierboven is kitsch, maar laat 'm:)

Cheers
                                            Robin
                                            "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
                                            Matthes 7:3-5
                                            "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
                                            "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
                                            "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

Dus jongens, post hier je mooie (droom) interieur. Wel interessant.

Ik ga ff zoeken.

*Versailles neh, Fontainebleau, geen internetaansluiting...*

:)))))

Cheers
                                              Robin
                                              "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
                                              Matthes 7:3-5
                                              "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
                                              "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
                                              "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

[email protected] Russische pyamamafioso. :):)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

http://www.funda.nl/koop/aerdenhout/...nlaan-1/fotos/

Beter dan lijdend voorwerp bovenaan dit draadje. En nog goedkoper ook. :)

hal 45 m, garderobe, gastentoilet met wastafel, muziekkamer 15 m met kastenwand, avondkamer/bibliotheek 42m met open haard en kastenwand met deuren naar terras Zuid, doorloop naar woonkamer 56 m inclusief erker met openhaard en deuren naar terras Zuidoost, verbinding met eetkamer 30 m met openhaard en deuren naar terras Zuidoost, woonkeuken 52 m met servieskast

*onderkaak weer omhoog hijst*
                                                  Last edited by SchnitzelStephan; 06-05-10, 14:43.

Comment

Hieruit begrijp ik dat je nu dus serieus op zoek ben SS, gewoon doen joh :-)
                                                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Trouwens ook een mooie lokatie voor de jaarlijkse Gummen nieuwjaarsmeet....
                                                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Godzamme. De verbinding naar de eetkamer: 30 m2. Dat is al bijna de helft van mijn appartement. :-)
                                                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                          Godzamme. De verbinding naar de eetkamer: 30 m2. Dat is al bijna de helft van mijn appartement. :-)
                                                          En met open haard, he? :)

Comment

Gelukkig ook plaats voor mijn design wijnrekje...
                                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Is dat trouwens incl. die trouwjurk?
                                                              2 x ouwe premium meuk

Comment

Vreemd. Daarnet verving ik in gedachten bij dat interieur van die Rus de goudkleur even door chroom. Aan wie doet dat kereltje me toch ineens denken?

*wrijft peinzend over de kin*
                                                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Working...
                                                                X