Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slapende Gummers?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slapende Gummers?

Zie vaak tijden voorbij komen dat Gummers post plaatsen die echt heel vroeg of heel laat zijn.

Hebben we Gummers met slaapproblemen of nachtbanen? (of kleine kinderen.....)

je bent er zelf ook al vroeg uit ;-)
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

ja ik werk hoofdzakelijk op bouw gerelateerde tijden dus ben regelmatig/meestal voor 0600u online
      daarbij heb ik ook weleens een klus op imbeciele tijden, dus om 1800u starten tot 0600u volgende morgen en dat een paar weken non stop (van die leipe 24/7 klussen waar niemand te porren is voor nachtwerk, ik neem dan zo'n klus aan met een paar ploegen)
      ga straks voor 60 dagen non stop offshore in de baltische zee
      daar zitten we in principe 12u op 12u af
      dus :-)
      E
      يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Hoeveel mensen hebben eigenlijk een échte van 9 tot 5 baan? Heel weinig, denk ik, hier op Gummen.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

ik denk dat 9-5 hier een modale werktijd is ;-)
          de niet 9-5ers zitten bij de buren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
            Hoeveel mensen hebben eigenlijk een échte van 9 tot 5 baan? Heel weinig, denk ik, hier op Gummen.
            Ik denk in de meeste wel. Alleen zijn de start- en eindtijd wat flexibel (met name bij projecten/opleveringen/migraties e.d.). Een heel aantal zitten ook in de IT en dan zit je met bepaalde werkzaamheden gewoon buiten kantoortijd.
            ------------------------------------------------
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Je bedoelt: wie moet er nog inklokken om 8.59 uur en laat de overwerkteller tikken vanaf 17.01 uur?
              Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
              "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Naast de reguliere tijden ook altijd aanwezig na 0.00 uur, geen slaapproblemen...maar gewoon laat naar bed.

BTW, hoeveel uren slaap is feitelijk een normaal gemiddelde?
                2 x ouwe premium meuk
                BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ha, die John;

Voor een volwassene met een enigszins geregeld leven schijnt zes tot acht uur normaal te zijn. Die behoefte neemt daarbij af naarmate de leeftijd vordert. Ik kom tegenwoordig bijna altijd wel aan de vijf uur dus dat gaat de goede kant op.
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Mooi, ik kom aan rond de 6 uur...daaruit concluderend ben jij dus ouder :-)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Ha, die John;

Rijper. Geestelijk rijper heet dat....
                      Bovendien zou je uit het feit dat ik tot voor kort nog geen drie uur slaap per nacht kreeg kunnen afleiden dat ik aan een verjongskuur bezig ben.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

ik zit ook aan de 5 uur slaap maar of dat gezond is vraag ik me serieus af
                        mijn vrouw bijv die heeft gewoon 8-10 uur nodig.................

Comment

LOL @ Hans, maar als je het niet erg vind ga ik nu weer aan m'n werk.
                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                            LOL @ Hans, maar als je het niet erg vind ga ik nu weer aan m'n werk.
                            Ja, wissel eens van tabblad op je scherm....
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik zit op zes maar is echt tekort :-(

Comment

Wat doe je dan ook om 02.00 uur op het Internet ???

oja, 's nachts is de PC voor pappa he.....
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Slaapproblemen. Al m'n hele leven al eigenlijk. Dus zit vaak 's nachts te internetten.

Comment

Machinist bij 't spoor en draai altijd late dienst. Dat kan uitlopen tot einde dienst 02.00uur
                                    "Colourful fearsome cars were roaring in the woods again.
                                    The sight and sound of the mighty Datsun 240Z will long be savoured"

Comment

Working...
                                    X