Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Inbreker bekend maar geen bewijs?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Inbreker bekend maar geen bewijs?

Eergisternacht is bij vriend S in zijn loods ingebroken. Zijn exact spullen weggehaald waarvan een vent vond dat de levering niet snel genoeg ging. Dit terwijl vriend S nog die zaterdag avond op hem stond te wachten en hij niet kwam opdagen.

Andere spullen heeft ie laten staan.

Gewoon een taxi chaufeur met een Mercedes ML met een slijptol.

Wat ben je dan debiel he? Maar bewijzen is een stuk lastiger. Politie zal waarschijnlijk niks doen.

W220 tegenwoordig een ML?

:-)

Comment

Nee, maar wel een slijptol.

En een plasmasnijder, maar die heeft 380 nodig, en dat levert de omvormer net niet.....
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Kun je geen zaak aanspannen tegen de politie? Je doet aangifte en je hebt de oplossing, maar ze doen vervolgens niets. Dat is toch een gevalletje in gebreke blijven?

Comment

:-)))

(@w220l)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
            Politie zal waarschijnlijk niks doen.

Is dat zo of veronderstel je dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
              Kun je geen zaak aanspannen tegen de politie? Je doet aangifte en je hebt de oplossing, maar ze doen vervolgens niets. Dat is toch een gevalletje in gebreke blijven?
              Je mag je vermoeden uiten, en daar houdt het vooralsnog mee op.

Comment

Hangt wel een beetje van de goederen af of het verdacht is of niet. .

Als het een pallet vol iPods was, kan het iedereen geweest zijn.
                Maar als er twee grasmaaimachines type X-10 zijn gejat terwijl ze type X-11 en X-12 hebben laten staan, zou ik wel achterdochtig worden...

Comment

Ja. want die X10 willen wel dwars he....

En x11 en x12 zit bijna geen handel in, beetje voor de export, maar da's ook knijpen.

Comment

kerel opbellen als ie thuis op de bank zit met zn vrouw en em met de vermoedens confronteren
                    vervolgens met een richtmicrofoon het gesprek opnemen na je telefoongesprek
                    wedden dat je dan meer weet of ie het wel of niet is?
                    daarna weer opbellen en het fragment van "bekennen" laten horen en dat ie netjes de spullen bij de huischauffeur van gummen mag afgeven aan de deur ;-)

vraag is ook nog wat het doel van de spullen was/is mocht het handel zijn
                    kun je het altijd undercover terug proberen te kopen als pseudokoper zeker als het spul serienummers heeft
                    of met een gps tracker onder de bumper observeren of het spul verkocht wordt
                    Last edited by motroosje; 27-04-10, 22:21.
                    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
                    X