Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koninginnedag 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Koninginnedag 2010

*ziet geen geschikt draadje en maakt nieuwe aan*

Nou, net ff een stukje door de Middelburgse binnenstad gefietst, indrukwekkend. Je zou zeggen dat het vandaag al is. Niet alleen wat er al opgebouwd is, maar ook de massa's politie en beveiliging. Ook stoeten mensen in pak die schijnbaar generale repetities doen. Al aardig wat wegen afgezet.

Je hoort echt de raarste dingen van mensen in de binnenstad en Wemeldinge (het inteelt dorp van dit jaar :), zonnebrillen mogen niet, mensen met klompen mogen niet langs de weg staan etc.

Collega's uit Wemeldinge kwamen vandaag niet opdagen, want dan mochten ze 's middags het dorp niet meer in. Werden grote parkeerplaatsen buiten het dorp ingericht.

In de Middelburgse binnenstad worden al dagen auto's weggesleept, dat ruimt dan wel lekker weer op.

Indrukwekkend zo een jaar na Apeldoorn. Fijn dat ik weet waar al die lokale en provincie belastingen die ik Q1 geschokt heb naartoe gaan :)

Oh, daarom is het zo rustig op gummen; iedereen is vrij. Ik was het alweer vergeten, maar gelukkig heb ik wel een oranje hemd aangetrokken vanochtend. Leve de koningin!

Comment

Inderdaad, beetje triestig om op zo'n dag op gummen te zitten.

*zet PC snel weer uit en springt op fiets*

Comment

Vandaag even zitten kijken.

Toen Maxima in beeld kwam in haar opzichtige kleding en hoge hakken had ik in ene een vergelijk met de Pfaffje's in gedachten. Man, man wat een soap dat hele oranje gebeuren. Dat daar geld aan uitgegeven wordt?

Comment

Gisteravond na een dagje Zandvoort naar Utreg gegaan tot t begon te hozen. Utrecht is altijd leuker dan Amsterdam of Den Haag, vind ik. Vandaag naar Den Haag geweest na de buien. Daarna in de zon bij paal 9 genoten van espresso en een lekker glas Spaanse rode wijn. Een goed begin van t weekend :)

Comment

Nederland ontvlucht en gistermiddag al naar Brugge gegaan.
            En ik moet zeggen, dat was het beste idee in tijden! Zowel eten als overnachting bijzonder goed, grote aanraders!
            Alle toeristenhotspots vermijden en in de rustige wijken rondlopen, heerlijk.

Hier gegeten 's avonds:http://www.cookiescafe.be/index_ned.html
            Kleine, relaxte tapasbar. Geweldig.

Hier overnacht: http://www.charmingbrugge.be/
            Een prachtig gerenoveerd pand, je kijkt werkelijk je ogen uit. Gratis parkeren voor de deur, mooi vers ontbijt, hele aardige gastheer, super. Op tijd reserveren!

Comment

Gister op de Hogeweg geweest. Erg gezellig. 1250 oranje ballonnen uitgedeeld. Was groot succes dus volgend jaar maar 2500.....

De hele hogeweg liep met Hypotheekshop ballonnen. Leuke gratis reclame en blije kindjes....

Volgend jaar maar andere leverancier nemen want in de avond dalen de ballonnen. Of zou het het Helium zijn?

Comment

Ha, dat Kleintje;

Doen heliumgevulde ballonenuiteindelijk toch altijd? Zijn immers altijd iets poreus, dus vroeg of laat komen ze weer naar beneden. Daarop is ook het hele idee van ballonwedstrijden gebaseerd; sommigen halen het einde van de straat met moeite, anderen drijven de grens over.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Heb je nog wat helium over?
                  De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Tja; ik was donderdag middag ook onderweg naar huis met het idee van een lang weekend in mijn achterhoofd.

Helaas had onze tenten bouwende klant nog een spoedje naar Berlijn liggen.
                    Nou is dat nog tot daar aan toe,het is tenslotte een vaste klant,het wordt alleen een beetje jammer als je in Berlijn aankomt en de mannen werpen eens een blik naar de spullen en komen vrolijk vertellen dat de zooi die je mee hebt pas voor de volgende week is en je rustig koninginnen dag had kunnen vieren. :-(
                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Working...
                    X