Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede TV serie?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goede TV serie?

We hebben de Sopranos afgerond en op zoek naar nieuwe serie die de moeite waard is om te bekijken
    Tips?
    Je gaat het pas zien als je het door hebt

Dexter
    Fringe
    Lost
    Heroes (zelf nog niet gezien)
    Prison Break (idem)
    The shield
    Supernatural
    Cold Case

Die laatste 2 hebben echter minder doorlopende verhaal lijn, meer op zich zelf staande episodes.

Ik vind de Sopranos veruit het beste van het hele rijtje. Heb alle DVD's in legale vorm liggen. Die ga ik ook ooit een 2e keer kijken.

Lost is een goede 2e, maar na 3 seizoenen zijn we ermee opgehouden. De flashbacks en het gedoe op het eiland werden vermoeiend.

Comment

Supernatural heeft toch ook wel een doorlopend verhaal. Vooral naar het einde toe blijft het spannend.
      Daarbij de humor, de chemie tussen de hoofdrolspelers en de soms ronduit originele vondsten in de episodes maken het voor mij de topserie. Zitten nu weer de 3 laatste episodes bij te kijken. Super. Natural :)
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Prison Break heb ik nu klaarliggen op BD. Zit een beetje te twijfelen tussen deze en Lost...
        Breaking Bad schijnt ook goed te zijn?
        Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

@paco: Begrijp me niet verkeerd, ik vind Supernatural ook een erg coole serie. Wist je dat het script deels gebaseerd is op de belevenissen van JC en ik met de Buick trouwens? :op

Overigens denk ik dat mn GF supernatural o.a. leuk vind vanwege de eye-candy zeg maar :)

Lost en prison break verschillen vooral door de setting denk ik. Gevangenis gebeuren moet je liggen.

Comment

OK, hier dan maar. In de serie "goeie shit van Auntie Beeb", hebben we nu Luther.

http://en.wikipedia.org/wiki/Luther_(TV_series)

Vooralsnog een seizoen met 6 afleveringen, waarvan vanavond aflevering 5 was. De eerste vier waren van het kaliber "erg goed, prima entertainment". Maar aflevering 5 vanavond, en de cliffhanger naar 6... godsakker, ik heb in tijden niet zo'n goede spanningsopbouw gezien. Echt, echt goed.

Mijn tip aan jullie: download even 1 t/m 5, kijk ze, en wacht vervolgens met spanning af op 6, volgende week dinsdag om 22:00 uur op BBC2.

En dan gaan we hopen op seizoen 2.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oh ja, de hoofdrol wordt gespeeld door Idris Elba, bekend als Stringer uit The Wire.
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Hebben bijna seizoen 8 van 24 afgerond; nog n aflevering waar het allemaal zal gaan gebeuren :)

Ik was eigenlijk wel een beetje flauw van 24, omdat ik het too much vond, maar seizoen 8 was toch weer verdomd spannend. Aan het eind ontspoort het weer compleet, da's een beetje jammer. Het is in ieder geval de meest amorele serie die ik ooit gezien heb :)
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ben nu bezig met seizoen 5 van Lost; erg spannend kijkvoer, waar je wel je hoofd bij moet houden, n regelmatig moet blijven kijken, om alle verwikkelingen te volgen. Je moet wel van het genre houden, van het surrealistiche. Vooral de verwikkeingen en de grote onduidelijkheid maakt het de moeite waard.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ik vind de Engelse zaterdagavond detective's van de KRO de laatste maanden erg sterk. "The Children" was sterk, "Criminal Justice" was erg goed.
                    You know that reality is immaterial

Comment

Ha, die Stephan;

Eens, alles lijkt daar wel aan te kloppen: goed en geloofwaardig verhaal, sterk acteerwerk (Pete Postlehtwaite was in Criminal Justice van gekend niveau), mooi van lengte om de spanning vast te houden en ook nog eens een normaal tijdstip van uitzending.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

Malcolm in the Middle
                        South Park
                        The Office
                        <Scrubs(avatar)
                        My name is Earl

:)
                        "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
                        Matthes 7:3-5
                        "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
                        "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
                        "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RH Bekijk bericht
                          Malcolm in the Middle
                          South Park
                          The Office
                          <Scrubs(avatar)
                          My name is Earl

:)
                          COMEDY CENTRAL!! Inderdaad Robin, altijd leuk. American dad, Family guy.. hilarisch gewoon.

Comment

*skp* Broer FaF had de eerste 5 seizoenen The Shield gekocht, gekeken, aanbevolen bij Pa FaF, die vond het ook erg vermakelijk, dus ik ben er nu ook aan. En ik moet zeggen: zeer onderhoudend, ook al is "the Barn" wel heel erg een Hollywood set qua look, touch & feel.
                            Hubraum statt Spoiler

Comment

Goede tijden slechte tijden
                              As the world turns
                              The bold and the beautiful

Comment

Skup!

Seizoen 3 van Luther is gisteren begonnen op de BBC, en de opener stelde wederom niet teleur!

Hou het in de gaten, en kijken. Supergoed.
                                Mini Cooper Clubman
                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ik zit net weer in seizoen 2 van the Sopranos, het blijft toch een goeie serie..
                                  HBOGo werkt prima op de iPad .
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik ben op aanraden van een vriend Game of Thrones gaan kijken.

Sex, geweld en intrige. Wat wil je nog meer? :-)

Comment

Comment

Hier trouwens begonnen met Entourage. Nu aan het begin van SE03, blijft leuk om zo nu en dan een half uurtje te kijken.

Comment

Entourage vond ik ook best goed idd. 1 van de weinige series die sterk blijft, zelfs na een paar seizoenen. Californication and Big Bang Theory zijn daar ook voorbeelden van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NAS Bekijk bericht
                                            Entourage vond ik ook best goed idd. 1 van de weinige series die sterk blijft, zelfs na een paar seizoenen. Californication and Big Bang Theory zijn daar ook voorbeelden van.
                                            Sterk? Qua vrouwelijk schoon bedoel je? ;)

Comment

Dat sowieso. En qua leuke auto's, laten we wel wezen. :-)

Comment

Longmire is ook een leueke serie.Met als bonus Katee Sackhoff...
                                                All you need to remember is the number '70' .

Comment

Ha, die Gummers;

Ik ben momenteel bezig 'Unsere Mtter, unsere Vter' te bekijken. Erg indrukwekkend.
                                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die Kijkers;

Uitgezeten. Nog steeds indrukwekkend, maar het einde waarbij de overlevenden elkaar iets te toevallig treffen was me net een tikje te harmonieus.
                                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Breaking Bad afgekeken, aanrader, zijn hier nog tips (zonder het hele draadje af te hoeven zoeken) naar een soortgelijke serie?
                                                      Met wel op Netflix te vinden zijn..., dat downloaden is mij teveel gedoe.
                                                      "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

House Of Cards, Henkie!
                                                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Gister laatste aflevering gezien van HOC. Klote. Nu weer wachten tot februari 2015 geloof ik.

Dacht dat ik er nooit doorheen zou komen maar je zit er vrij snel in.

Netty; Was je ook helemaal in shock (spoiler allert!)?

Althans...

Comment

Na het eerste seizoen bedoel je zeker, Kleintje?

Zeker, hoewel de cliffhanger aan het einde van seizoen twee er ook wezen mag...
                                                            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Ik vond Sons of Anarchy ook heel vermakelijk in de categorie Breaking Bad en The Sopranos.
                                                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
                                                                Breaking Bad afgekeken, aanrader, zijn hier nog tips (zonder het hele draadje af te hoeven zoeken) naar een soortgelijke serie?
                                                                Met wel op Netflix te vinden zijn..., dat downloaden is mij teveel gedoe.
                                                                True Detective.
                                                                En van de beste (korte) series van de afgelopen jaren.

Comment

Working...
                                                                X