Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Twente

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Twente

Nou, net wakker. Koppijn valt wel mee. Gisteren was er namelijk een feestje in Enschede. Wellicht dat jullie er iets over hebben gehoord...... :-)

Het was echt leuk. 10.000en supporters/feestgangers op de oude markt, nog eens enkele 10.000en op het van Heekplein. Het was ook gewoon echt een leuke sfeer. Iedereen blij, geen gezeur, geen aggressief gedrag. Jong en oud door elkaar.

En natuurlijk als hoogtepunt het allereerste landskampioenschap van de tukkers. Eindelijk. :-)

Vertrek straks weer richting Haarlem. En ik ga morgen al die AZ & Ajax fans bij mij op het werk op taart trakteren nadat ik al die jaren hun gezeur over mijn accent aan heb moeten horen. Zo ben ik dan ook wel weer.....
    Last edited by NAS; 03-05-10, 11:24.

Nou iig van harte he NAS, gun het jullie daar echt.
    Alles beter dan dat ze bij 020 een feessie gaan bouwen:-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Verdiend kampioenschap inderdaad, leuk voor Twente!
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Comment

Wanneer Ajax kampioen was geworden, dan had dat stilstaan op de A2 bij Amsterdam ook wel iets anders afgelopen denk ik. :)
          Forza!

Comment

Blijf nog even iets langer NAS, huldiging bij het stadion begint om 16.00 uur!

Vind het leuk voor Twente, ik ben geen Ajax fan genoeg om het ze te misgunnen. Mijn oom woont overigens vlakbij het stadion, in Hengelo. Die kan echt elk gemaakt doelpunt voelen en horen, hij zal gisteren ook wel langer wakker geweest zijn :)

Nu hopen dat de ploeg een beetje bij elkaar blijft voor de Champions League volgend jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
              Nu hopen dat de ploeg een beetje bij elkaar blijft voor de Champions League volgend jaar.
              Dsat zo erg mooi zijn inderdaad. We zullen zien. Vooralsnog nog even genieten van een sportief gezien toch wel historische dag :-)

Comment

Ach ja, hebben die boerenpummels op voetbalschoenen ook is wat gewonnen he :-)
                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                  Ja, echte boerenpummels daar bij Twente:

Sander Boschker
                  Cees Paauwe
                  Isetsima Nkufo
                  Kenneth Perez
                  Theo Janssen
                  Romano Denneboom
                  Peter Wisgerhof
                  Nashat Akram Abid Ali
                  Dwight Tiendalli 26
                  Ron Theodorus Stam
                  Bryan Ruiz González
                  Cheikh Ismael Tioté
                  Wout Brama
                  David Carney
                  Slobodan Rajkovic
                  Nikita Rukavytsya
                  Andrej Rendla
                  Douglas Franco Teixeira
                  Bernard Parker
                  Wellington Luis de Souza
                  Nicky Kuiper
                  Dario Vujicevic
                  Luuk de Jong
                  Miroslav Stoch
                  Stephen McClaren (trainer)
                  ------------------------------------------------
                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Yep, echt afstammelingen van Tukkerse boeren, gelijk herkenbaar aan de namen natuurlijk:-)

Isetsima Nkufo
                    Kenneth Perez
                    Nashat Akram Abid Ali
                    Bryan Ruiz González
                    Cheikh Ismael Tioté
                    David Carney
                    Slobodan Rajkovic
                    Nikita Rukavytsya
                    Andrej Rendla
                    Douglas Franco Teixeira
                    Bernard Parker
                    Wellington Luis de Souza
                    Dario Vujicevic
                    Miroslav Stoch
                    Stephen McClaren (trainer)
                    2 x ouwe premium meuk

Comment

Ook ik gun het Twente van harte, de beste over de hele competitie.
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                        Eens TM, eens wat gewonnen.

En ja, wat een topfeest, hemelsbreed nog geen 3km hier vandaan :)
                        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Ben zelf meer een Ajax liefhebber, maar gun het Twente wel; leuk en degelijk voetbal.

Al was Ajax de tweede seizoenshelft toch wel een klasse apart.

Ik ben wel benieuwd wat Twente volgend jaar in de Champions League klaar gaat spelen. Niet te hopen dat ze zoals AZ de afgelopen jaren eenvoudig worden uitgeschakeld.

Comment

Of zoals Ajax de afgelopen 5 jaar de kwalificatieronden van de CL niet door kwamen...
                            Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deltona Bekijk bericht
                              Ben zelf meer een Ajax liefhebber
                              Hmm toch maar weer eens even kijken hoe dat bannen ook weer werkt :-)
                              2 x ouwe premium meuk

Comment

Zeg Ard, wil je dat 3e woord hier niet meer bezigen....
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                  Zeg Ard, wil je dat 3e woord hier niet meer bezigen....
                                  Dreft? Vim? Ajax? Cif? Glorix?

Comment

Na John, ik sta daar boven, maar ik heb zondag wel een leuke middag gehad...

...op het feestje ter gelegenheid van de verjaardag van mijn dochter, zoon en ik zelf. O ja, dat Ajax geen kampioen werd was ook erg fijn :)
                                    Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                                      Hmm toch maar weer eens even kijken hoe dat bannen ook weer werkt :-)
                                      Zeg, het is op zich al een straf dat ik elke werkdag in dat 010 moet doorbrengen.....

Comment

nix ten nadele van specifiek twente
                                        al die clubs inclusief hun tokkie aanhang zijn een stel sneue droeftoeters met hun kampioensfeestjes
                                        als het om pim en geert gaat wordt bepaalde "volkse" aanhang hier uitgelachen
                                        maar als ik die jankende volwassenen zie op het journaal met hun voetbal sjaaltjes
                                        is het allemaal "gaaf"
                                        en stel overbetaalde verwende jongetjes die tegen een balletje trappen, waar gemeentes ala griekse toestanden moeten bijspringen met belastingeld terwijl het anders blijkbaar niet levensvatbaar is met die achterlijke salarissen
                                        of die trainers die elk seizoen weer stoelendansen met hun holle retoriek

lol nu bij pauw en witteman een burgermeester met een sjaaltje om
                                        met die melagomane slijmjood frits barend naast em
                                        *kots* wat een geprofessionele kontkruiper is het
                                        Last edited by motroosje; 03-05-10, 22:21.
                                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Zeg, het is op zich al een straf dat ik elke werkdag in dat 010 moet doorbrengen.....
                                          Je hoeft niet te komen. Zoek een baan in 020.

Comment

Wat kun jij eigenlijk goed Motroos, ja een beetje rondhangen hier en ongezouten dom commentaar geven, maar dat wisten we al.

Wat kun je nou echt ? Buiten hoofdletters overslaan dan ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                              nix ten nadele van specifiek twente
                                              al die clubs inclusief hun tokkie aanhang zijn een stel sneue droeftoeters met hun kampioensfeestjes
                                              als het om pim en geert gaat wordt bepaalde "volkse" aanhang hier uitgelachen
                                              maar als ik die jankende volwassenen zie op het journaal met hun voetbal sjaaltjes
                                              is het allemaal "gaaf"
                                              en stel overbetaalde verwende jongetjes die tegen een balletje trappen, waar gemeentes ala griekse toestanden moeten bijspringen met belastingeld terwijl het anders blijkbaar niet levensvatbaar is met die achterlijke salarissen
                                              of die trainers die elk seizoen weer stoelendansen meet hun holle retoriek

lol nu bij pauw en witteman een burgermeester met een sjaaltje om
                                              met die melagomane slijmjood naast em

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Parohl Bekijk bericht
                                                Wat kun jij eigenlijk goed Motroos, ja een beetje rondhangen hier en ongezouten dom commentaar geven, maar dat wisten we al.

Wat kun je nou echt ? Buiten hoofdletters overslaan dan ?
                                                ik snap dat je je aangesproken voelt bolle , maar het is zoals het is dat het het je niet lekker ligt is punt 2 en commentaar geven doe ik net zoals andere dat ook doen op andere onderwerpen
                                                maar dat "dom" noemen? noem eens 1 onwaarheid in dat laatste commentaar?
                                                een stel zwakzinnige joelende supporters overtreffen is niet zo moeilijk lijkt me
                                                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                                                  Je hoeft niet te komen. Zoek een baan in 020.
                                                  Dat weet ik AJB, maar ik ben daar voor de baan, niet voor de stad.

En bovendien, werken in Rotterdam en plezier in Amsterdam is best een aardige combinatie.

Verder ben ik het grotendeels wel met Matroosje eens.

Ik ging vroeger nog wel eens naar Ajax, gewoon omdat ik het spelletje wel leuk vind. De Champions Leaque thuiswedstrijden, Ajax - Feyenoord, Ajax - PSV. De leukere wedstrijden zeg maar, echter ergerde ik me bijna elke keer kapot aan de Neanderthalers die om je heen zitten in zo'n stadion. 90 minuten lang gescheld, gevloek en getier door een stel amoebes. Nog nooit zoveel uitschot bij elkaar gezien. De ME die elke keer in grote getale strategisch om het stadion staat opgesteld, te belachelijk voor woorden allemaal.
                                                  Last edited by Deltona; 03-05-10, 22:46.

Comment

Allereerst ben ik niet bol ouwe.
                                                    Dus alweer een domme misvatting van je, daarmee bevestig je jouw eigen stupiditeit.
                                                    En dat vele voetjebal supporters niet de meest slimme zijn bevestigt dat niet dat de hele mikmak zo is.
                                                    Maar het wordt moeilijker voor je dat snap ik.

Comment

Dat weet ik AJB, maar ik ben daar voor de baan, niet voor de stad.

En bovendien, werken in Rotterdam en plezier in Amsterdam is best een aardige combinatie.
                                                      Tsja zie je toch nog doordeweeks over dag een echte stad, om dan weer terug te rijden naar een toeristendorp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajb Bekijk bericht
                                                        tsja zie je toch nog doordeweeks over dag een echte stad, om dan weer terug te rijden naar een toeristendorp
                                                        lol

Comment

ik denk dat er toch wel een chromosoompje teveel aanwezig is om met een excuus als een potje voetbal "winnen"
                                                          je als een "volwassen" dronken schreeuw clown de straat op moet
                                                          of jankend de burgermeester moet bedreigen als er niet nog meer belastingeld in zon falliette club gepompd wordt

mijn afwezige hoofdletters hebben wel wat minder maatschappelijke schade dacht ik zo

Comment

^^

Comment

Laat die jongens toch leuk dat feestje vieren. Hebben ze een keer lol en slopen ze niet alles, is het -weer- niet goed. 't Is ook nooit goed he, motroosje.

Vind 't best een prestatie van Twente, hoewel overnight succes natuurlijk nooit vanzelf komt ; ze hebben d'r jaren hard genoeg aan gewerkt. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                                ik denk dat er toch wel een chromosoompje teveel aanwezig is om met een excuus als een potje voetbal "winnen"
                                                                je als een "volwassen" dronken schreeuw clown de straat op moet
                                                                of jankend de burgermeester moet bedreigen als er niet nog meer belastingeld in zon falliette club gepompd wordt

mijn afwezige hoofdletters hebben wel wat minder maatschappelijke schade dacht ik zo
                                                                Ook nu weer blijkt dat generaliseren een vervelend verschijnsel is.
                                                                Maar het hele verhaal uitleggen is onbegonnen werk.

Comment

Working...
                                                                X