Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze jongens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Onze jongens

Deze al voorbij gekomen?

http://www.nrc.nl/nieuwsthema/pirate...it_op_internet

Zo doen we dat. Ha. Onze jongens. *kijkt trots, hijst het roodwitblauw, heft het Wilhelmus aan*

Dat Fox-filmpje (onder in het artikel) met dat ronkende overdrijfcommentaar van die blondine is overigens best grappig.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Ha, vet! Had ik nog niet gezien. Uitstekende inzet van onze strijdkrachten trouwens, beter dan kansloos ontploffen in Afghanistan voor.... ja, voor wat eigenlijk.

Mooi!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

tommylatube: Which key do I press to switch to chainsaw?
      ROFL.

Lijkt echt wel Call of Duty Pacific Pirates ofzo:)

VOC you pirates.
      Last edited by RH; 12-05-10, 17:37.
      "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
      Mattheüs 7:3-5
      "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
      "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
      "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

Aha, kijk zo pakken we die gasten aan, gaaf trouwens.
        2 x ouwe premium meuk
        BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
        Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
          Deze al voorbij gekomen?

http://www.nrc.nl/nieuwsthema/pirate...it_op_internet

Zo doen we dat. Ha. Onze jongens. *kijkt trots, hijst het roodwitblauw, heft het Wilhelmus aan*

Dat Fox-filmpje (onder in het artikel) met dat ronkende overdrijfcommentaar van die blondine is overigens best grappig.
          LOL Ja, weet zij veel wat dekkingsvuur is :)

[Cue CM grappen over dekken, vuur en blondine]
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Eigenlijk hadden die mariniers bij het in ontvangst nemen van het Duitse applaus moeten eindigen met zoiets als:

"Nah Jungs, die nächste Mahl wenn wir uns treffen bei einem Fussbalspiel lassen sie uns mahl gewinnen, oder?"

:)
            Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
              Ha, vet! Had ik nog niet gezien. Uitstekende inzet van onze strijdkrachten trouwens, beter dan kansloos ontploffen in Afghanistan voor.... ja, voor wat eigenlijk.

Mooi!
              Ha, mooi om even een gecompliceerde situatie in afghanistan en een gecompliceerde situatie in somalie in twee zinnen neer te zetten. Was Pechtold ook maar zo duidelijk :-)
              When men were men

Comment

Ik krijg niet echt het idee dat er een gevecht was. Lijkt meer een promofilmpje.

Piraten lopen rond in (oranje!!) korte broekjes zonder wapens, en stribbellen niet tegen.
                Verder zijn de raketwerpers die zogenaamd zijn gebruikt door de piraten van hetzelfde type als de wapens die vervoerd werden door dat bootje.

Lading: (volgens http://www.nrc.nl/redactie/foto/faina/soundslider.swf laatste plaatje.)
                raketwerpers RPG-7, tanks T72M1k, T72M1, ZPU4 (anti aircraft), BM21 Russische raket lanceerende truck.
                Best een geinige lading. Als je dan toch die raket werpers uit zo'n krat trekt, waarom schiet je zo'n lullig helikoptertje dan niet uit de lucht? Of beter, zet zo'n ZPU4 achterop onder een zeiltje?
                http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                  Ik krijg niet echt het idee dat er een gevecht was. Lijkt meer een promofilmpje.

Piraten lopen rond in (oranje!!) korte broekjes zonder wapens, en stribbellen niet tegen.
                  Verder zijn de raketwerpers die zogenaamd zijn gebruikt door de piraten van hetzelfde type als de wapens die vervoerd werden door dat bootje.
                  De helikopter pilote en de kapitein van het marineschip waren in P&W, piraten willen niet dood en in geval van een overduidelijke overmacht beginnen ze niet eens met tegenstribbelen, zo was het verhaal
                  fka v164

Comment

Laat J. de Vries het niet zien.......................

Die weet intussen wel wat "dekkings vuur" is, er moest daar nodig een brandje geblust worden in de tijd van de baas...........................................and hit and run weet ie nu ook ............:-)
                    If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Ah, als die bierdrinkende groepsverkrachters een paar slapende vissers van een scheepje schoppen zijn het "onze jongens" en als ze per ongelkuk een schooltje platbombarderen dan niet zeker..?

Mooi is dat, die dubbele moraal.

(ja, motroosje is er niet dus ik neem even de honneurs maar waar)

;-))
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

je had het niet beter kunnen formuleren ;-)
                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Precies zo is 't. Als ze lui Afrikaans piratenuitschot zonder enig bloedvergieten in een perfecte actie van een boot halen, zijn het onze jongens. En als ze een schooltje bombarderen, zijn we kwaad op ze.

Dus? Waar zit precies de dubbele moraal?

Ohja: :-)
                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

nou ja zonder bloedvergieten?
                            das meer geluk dan bewust de opzet er hadden best zielige negerts op de brug geraakt kunnen worden als ik die koghelgaten zo zag na dat sproeien met die MAG
                            (niet dat IK dat erg had gevonden overigens )
                            Last edited by motroosje; 12-05-10, 23:01.
                            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Motroos;

Je weet dus best wel waar die shift knop zit!
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                nou ja zonder bloedvergieten?
                                das meer geluk dan bewust de opzet er hadden best zielige negerts op de brug geraakt kunnen worden als ik die koghelgaten zo zag na dat sproeien met die MAG
                                (niet dat IK dat erg had gevonden overigens )
                                Nou dan. Dan zijn we het toch eens. :-)

Comment

ik ben het ook niet met je compliment oneens
                                  ik heb alleen weleens hele andere geluiden gehoord over de mensen bij defensie door een paar lieden aan het begin van het draadje ;-)

Comment

Working...
                                  X