Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kost een; Reistas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kost een; Reistas

Uit de gummenserie "Wat kost een;" vandaag de aflevering Wat kost een; Reistas?

Ondergetekende zoekt namelijk een goede reistas voor regelmatige circuittripjes en zijn huidige brikjes zijn versleten.
    Het mag best iets kosten want im moet regelmatig de deur uit en ik wil een grote tas met wieltjes die niet teveel geluid maak.

Mogelijke merken;
    Eastpak
    Case Logic (zag er goed uit)

Vult u maar aan
    De Boekhouder

Oi, no professionals

Timberland Treeline Active Laraway Duffle With Wheels 91 cm

Daar hebben wij er twee van, prima tas, gaat een hoop "zooi" in.. ;-)
    Veritatis simplex oratio est

Comment

http://www.tumi.com/, mooie kwaliteit.

Comment

Samsonite. Niet zeer modieus, wel betaalbaar en degelijk. Mijn xtra grote weekendtas gaat al bijna 20 jaar mee.. :)

Comment

Ik wil alleen nog Tumi
          Daar komt een driedelig namenlijk het ongekreuktst uit vandaan is mijn ervaring
          (voor zakenlijk reizen)
          E
          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Driedelig is wel erg 1999, TSM. :)

Mijn ervaring met koffers is dat ze vroeg of laat toch allemaal stuk worden gesmeten door baggage handlers, dus ik geef er echt geen honderden euro's meer aan uit. Mijn vorige hardcase koffer was er een van de V&D, ongeveer 100 euro voor betaald in 2002 of zo. Vijf jaar lang meegegaan, wat neerkomt op zo'n 20 vliegtrips of zo. Toen trok ik hem een keer van de band af met een wieltje wat ineens in de koffer zat. OK, tijd voor een nieuwe, dus weer naar de V&D. Twee stuks in de aanbieding voor €69 elk. Prima! Over 4 jaar kan ik er vast weer een paar ophalen, maar goed, da's altijd nog voordeliger dan iets van €400 wat ook op een gegeven moment stuk is.

Enige eis is verder dat-ie vier wielen heeft en goed rolt.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

en dat ie rwd is.

Comment

Hee JasperB
                Jij hebt nog nooit in de rederij business gewerkt begrijp ik al :-)
                Daarbij, cabin luggage wordt niet mee gesmeten, tenminste ik gooi niet met dat ding.
                Maar je hebt wel gelijk.
                Ruim-koffers 100 euro max.
                E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Da's wel een goeie inderdaad, voor een carry-on geef ik graag meer uit omdat ik weet dat ik de enige ben die er mee smijt. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                    Da's wel een goeie inderdaad, voor een carry-on geef ik graag meer uit omdat ik weet dat ik de enige ben die er mee smijt. :)
                    Tenzij je 'm in hetzelfde vak hebt gestopt als waar W220L z'n spullen in kwijt wil ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ali Bekijk bericht
                      Tenzij je 'm in hetzelfde vak hebt gestopt als waar W220L z'n spullen in kwijt wil ;-)
                      Nah, dat valt wel mee, als er maar plek voor m'n tas is.

En ja, als die er niet is dan wil er wel eens wat uit het bakje vallen......

Zoals een volkomen nutteloze bjoetiekees oid.
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Voor het ruim een American Tourister hardshell met vier wielen (must, want da's handig als je in de rij staat) en oestersluiting en voor carry-on heb ik laatst nog een simpel tweewielig koffertje met loophendel gescoord. Doet het prima.

Wat je ook koopt, koffers voor het ruim hebben altijd gigantisch te lijden. Na een paar jaar ziet het er niet meer uit.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Welke koffers voor het ruim blijven langer goed? De traditionele hardshells of de nieuwere hard-soft koffers die wat makkelijker de klappen lijken te absorberen?
                          2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Ligt er ook aan wat je er in vervoert. Als 't alleen kleren zijn, is zo'n softe koffer inderdaad beter voor de lange termijn (alhoewel ik er ook zat heb die scheuren hebben doordat ze aan een of ander bagagekarretje of wat dan ook zijn blijven hangen). Maar als je wel eens iets semi-breekbaars vervoert.... nee, doe mij toch maar hardcase voor hull stuff. :)
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                            X