Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Retourvlucht als enkeltje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Retourvlucht als enkeltje

Ik probeer te ontdekken of airlines moeilijk gaan doen als ik een retour naar Peking boek, maar de terugvlucht laat vervallen. Kom er via Google niet achter - veel verschillende meningen. Iemand ervaring?
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Ga je een Uwe Gemballatje uithalen? :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ErwinGTA Bekijk bericht
      Ga je een Uwe Gemballatje uithalen? :-)
      Nee, hij haalt effe zijn nieuwe Landwind... ;-)
      "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Ha, die Brun;

Is een retour dan goedkoper of zijn er gewoon geen enkeltjes te krijgen? Hebben die airlines geen infonummer? En dan natuurlijk wel een waar je echte mensen te spreken krijgt.
        Scherven brengen gelul.

Comment

Retourtje is inderdaad vaak goedkoper, met dank aan de terroristen.

Brun, volgens mij is dat meestal niet zo'n probleem hoor. Wat wel netjes is, om je bv. daags voor de geplande terugvlucht even telefonisch af te melden bij de maatschappij in kwestie. Kunnen ze de stoel nog een keer verkopen, tenslotte.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
            Ik probeer te ontdekken of airlines moeilijk gaan doen als ik een retour naar Peking boek, maar de terugvlucht laat vervallen. Kom er via Google niet achter - veel verschillende meningen. Iemand ervaring?
            Gebeurd hier op werk heel vaak. 2 retourtjes boeken, 2 enkeltjes gewoon niks mee doen. Meestal is dat veel goedkoper. Zou er weinig moeite mee hebben.

Comment

Kijk, NAS, dat is ervaring waar ik iets aan heb.

Potverdomme een halfuur door allerlei luchtvaartfora zitten neuzen, tal van theorieŽn gelezen, en op gummen heb je binnen een paar minuten iemand die weet hoe 't zit. As usual.

@Hansv
              Het is een beetje onduidelijk. Als ik rechtstreeks bij KLM of Lufthansa boek, gaan de prijzen vanaf 1600 euro per persoon voor de vlucht (!), ook voor de overstapverbindingen. Retourvluchten zijn ruwweg een duizendje goedkoper...

Via vliegtickets.nl kom ik overigens ook rond de 600 euro voor een enkeltje, vreemd genoeg, met dezelfde airlines, dus dat begrijp ik al niet.
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Brun,

Geef anders eens wat data door via PM. Dan zal ik de meiden hier eens vragen of ze een vlucht kunnen vinden voor een nette prijs.

Comment

En als NAS z'n bitches niet deliveren, probeer dan Kayak.com, da's een betere prijsvergelijker dan Vliegtickets (zoekt nl. in vele andere prijszoeksites).
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                    Via vliegtickets.nl kom ik overigens ook rond de 600 euro voor een enkeltje, vreemd genoeg, met dezelfde airlines, dus dat begrijp ik al niet.
                    Dat heeft te maken met de verschillende prijstarieven die ze hanteren voor de (zelfde) stoelen in economy. De goedkoopste stoelen hebben doorgaans de minste wijzigingsmogelijkheden en worden meestal aan touroperators vergeven. De vraag is of je dit wil met eventuele vertragingen/oponthoud.

De kans is groot dat die stoelen weg zijn als je daadwerkelijk gaat boeken en je en dikker tarief voor je kiezen krijgt. Maar je kunt het altijd proberen.
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                    X