Was hier vanmiddag 34 graden in de schaduw, op ooghoogte met een goede thermometer gemeten .... ging bijna van mijn stokje in de garage waar het nog een stukkie warmer was ...
Ondertussen afgekoeld naar een schamele 31 graden en de zon is wat minder fel ...
Ben benieuwd ... heb een boot naast huis liggen, dus laat die zondevloed maar komen :-)
JPD
VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi
Luister Wij Zijn Hollanders En Wij Motte Wat Te Kankere Hebbe Ja. Dus Als't Van Da Kutweer Is, Dan Laten We Dat Vrolijk Merken Ja. Behalve Als We In Spanje Aan 't Strand Legge, Dan Checke We Met De Gsm Even 't Weer Op Nu.nl En Dan Willen We Natuurlijk *juist* Dat Het In Holland Kutweer Is, Weetjewelweetjenie.
Dus.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
ARGH. Ik wil dus ECHT dat die anti-all-caps modus wordt uitgezet. De hele grap gaat verloren zo. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Gisteren was het 11 graden... Ik heb gisteravond zowaar wat hout opgestookt in m`n openhaardje. Lekkere whisky erbij, het leek wel herfst...
Goh, je zou lekker op de camping in NL zitten. In een oranje vouwwagen uit 1974 met je 3 ADHD dochters.
Ik zal zo even mijn zwager sms`en hoe het met hem gaat :-)
Ik vraag me af of er hiet niet een aantal eens nodig naar ome Hans (niet V, maar Anders) moeten? :)
Godsamme, krijgen we nog zomer dit jaar ? Juni hadden we een paar zonnige dagen, maar juli en augustus is echt twee keer niks. Zodra het even warm dreigt te worden dan krijg je een gigantische onweersbui op je kop. Niet ideaal cabrioweer momenteel....
Och, dan wordt het eind november vast weer 20 graden, zoals in 2006. :)
Hoe dan ook ben ik blij dat de vakantiespreiding deze keer in mijn voordeel was. Je zult maar in het midden van het land wonen en deze weken met je kids op de camping staan...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Ben ik nou de enige die het momenteel kl*te weer vindt ? ik word er gewoon treurig en chagrijnig van, maar ben dan ook de laatste tijd regelmatig vrij dus baal daar wel van.
De keren dat ik 'open' heb gereden deze zomer kan ik op twee handen tellen :-(
Comment