Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe plaat (Muziek) :-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe plaat (Muziek) :-)

Ik zag al wel een thread met muffe Hasselhoff clipjes van Hairy, maar bij deze dan maar de officiele muziek draad.

Op vakantie de nieuwe CD van Coldplay gekocht, Viva la Vida. En eigenlijk wordt die steeds beter. Niet een uitzonderlijk vrolijke plaat, of zoals Harry zou zeggen "Haal de scheermesjes maar uit de kast". Maar wel aanbevelenswaardig :-)
    Fährst du quer - Siehst du mehr

Bedankt voor de tip.
    Ik heb hem net even binnengesleept.
    Gekocht zei je?
    Onderschrift met handtekening en de groeten.

Comment

Coldplay: de eerste keer vond ik het ruk, maar inderdaad na een paar keer valt het mee - of is het gewenning. Verder is het wel de laatste keer dat ze dat melopop 'weight of the world' depri trukje kunnen uithalen lijkt me.
      Nine Inch Nails gaan op tournee en geven een EP van de supporting acts bands weg op hun site tour.nin.com. Voor de geinteresseerden.
      Rock on. RS.

Comment

REM, Coldplay etc. Allemaal van die zelfmoord muziek.
        Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Mietjes, Ian Curtis, díe kon er wat van :-)
          fka v164

Comment

Ik heb die eerste twee CD's van Coldplay. Nou ja, die eerste twee bekende dan. Parachutes en... hoe heet-ie? A Rush of Cold Air to the Head of zo?

Beiden niet slecht of zo, maar 't verveelt me nogal snel. Luister nooit een hele CD, soms vind ik één nummer wel goed (ze hebben een aantal hele fraaie songs).

Die nieuwe single klinkt ook weer als een klok, maar toch ben ik niet meer geneigd om de CD op te pikken. Doe ik sowieso nog maar weinig. Mijn laatste gekochte CD was de nieuwe Rush, lente 2007... :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Coldplay zuigt.
              Slappe U2 rip-off met zeikerige zeurliedjes.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Nou Paco, kom maar met jou tip dan.

En dan niet weer met die Franse hijg en steun meisjes aankomen he :-)

Comment

Mijn tip: luister oude muziek.
                  De meeste populaire muziek van de afgelopen 10 jaar is door de bank genomen commerciële bagger.
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hier, een moppie onvervalste gitaarmuziek: http://www.youtube.com/watch?v=xYFK1R-wUwg

Comment

De nieuwe van Coldplay vind ik ook wel OK, niet alle nummers trouwens, na de 1e keer luisteren dacht ik 'hmmm', maar je moet em vaker horen.

Deze plaat is ook goed:

The Last Shadow Puppets - The Age Of The Understatement
                      "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Paco,
                        ouwe platen zijn natuurlijk ook altijd fijn. Echt goede cds/platen zijn ook na 10 jaar nog goed, geen idee of dat ook voor Coldplay geldt hoor, maar voor nu vind ik het nog prima.

Ouwe muziek waar ik erg blij van word is The Who, Favo's zijn Baba O'Riley en Eminence Front.

Comment

Dingen waar ik de laatste dagen veel naar luister:
                          * Monster Magnet nog steeds, zal op een bepaald moment wel mijn gezondheid schaden.
                          * Unofficial Sopranos Soundtrack: al die liedjes vanop de end credits van de Sopranos verzameld in één torrent. Staan geweldige nummers tussen, en ze zijn quasi allemaal goed. Zoek die maar eens op.
                          * Tom Waits: is gewoon de mood van de week, maar hij is wel subliem.
                          * Nine Inch Nails: Ook gewoon altijd goed voor tijdens het werk.
                          Verder staan er nog op de iPhone:
                          * ONeOEight LOL
                          * 30 Seconds to Mars: aanrader, Jared Leto die van muziek doet.
                          * Boards of Canada: voor die langzamere momenten
                          * Deus: de laatste, maar weinig beluisterd, misschien vandaag nog eens.
                          * Good Riddance: ol'skool
                          * Kasey Chambers: jong Countrygeweld ... ik heb echt niks tegen jonge countryvrouwen (insert CM)
                          * The Smiths
                          * Soundtrack van The Big Lebowski
                          Ondertussen ben ik de geneugten van de playlist aan het ontdekken en begin ik mijn eigen playlists samen te stellen, hoewel ik het echt teveel werk vind eigenlijk.
                          Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                            Coldplay zuigt.
                            Slappe U2 rip-off met zeikerige zeurliedjes.

Nee joh, je bent in de war met KANE :-)
                            fka v164

Comment

Verdomd, ik ben het zowaar eens met Paco.

Hoewel met commerciële meuk op zich natuurlijk niets mis is - ook in het 's hedendaegse repertoire der moderne artiesten zitten soms best leuke nummers.

Maar toch. Er gaat toch niets boven een onvervalst stukje, en ik noem maar een zijweg, Deep Purple. Gewoon ouderwets live ambachtelijk handwerk. Je weet wel. Dat John Lord, de Heer himself, even 't hammond-orgel laat klinken als een krolse kat die genomen wordt door een noodgeile olifant.

Ja, dan zeg ik op mijn beurt: het kan toch niet zo zijn dat daar iets bovengaat, qua kwaliteit.
                              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ja, heerlijk zender, Arrow Classic Rock.. ;-)

Jammer dat Curry 's morgens de boel verziekt.
                                Veritatis simplex oratio est

Comment

Lekker hoor..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                    even 't hammond-orgel laat klinken als een krolse kat die genomen wordt door een noodgeile olifant.
                                    Gruwelijk goed uitgedrukt. Daarvoor wordt de beste man ook betaald.
                                    Zeg broodschrijvert, geen interesse om copyjobs te doen :-)
                                    Rock on. RS.

Comment

Maar eigenlijk was de beste versie met Phil Lynnot...

( yep, de cd zit in de wisselaar in de S en de Harman Kardon set-up moet regelmatig zijn best doen..)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rocketscience Bekijk bericht
                                        Gruwelijk goed uitgedrukt. Daarvoor wordt de beste man ook betaald.
                                        Zeg broodschrijvert, geen interesse om copyjobs te doen :-)
                                        Altijd interesse, m'n beste Raketwetenschap. Hoezo? Heb je klussen? *kijkt heel geldgeil-Nederlands*
                                        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

http://www.youtube.com/watch?v=4hjvf2Ktmp4 ( grijs gedraaid ;-) )

Comment

Na de eerste luisterbeurten lijkt Viva la Vida and death etc etc een betere CD dan X&Y, maar of deze nog verder groeit.. Ik weet het niet.

Betere keuze is Our love to admire van Interpol (en als je je daarin meer verdiept is Turn on de bright lights de CD van Interpol)

Luister zelf de hele week naar Crystal Castles. Geniale piepjes en bliepjes muziek voor de Atari en Commodore generatie ;-) Kan helaas dit jaar niet naar Lowlands. Had ze samen met Hot Chip daar graag gezien!

Comment

Coldplay is gewoon top, evenals Keane. Ik houd gewoon van dat soort bands.

Verder moeten de trance liefhebbers onder de Gummers vooral mijn nieuwe track "Impressed" gaan beluisteren; de huidige nr. 1 van de Progressive Trance chart op ACIDplanet.com:

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=1129782 (daar even op "Play Song" klikken)

't Wordt m'n nieuwe single die binnenkort op o.a. iTunes te verkrijgen zal zijn.

Zo, genoeg gespammed... Ik ben ZO toe aan weekend!

Comment

Voor het eerst sinds tijden weer eens een cd gekocht ipv gedownload en wel Watershed van Opeth. Ik moet zeggen, het geld dubbel en dwars waard!

Oh, en over die nieuwe cd van coldplay, vreselijk, wat een baggermuziek.(vind ik)

Comment

Fatchick,
                                                  iemand die Deathmetal erg fijn vind zal Coldplay niet direct waarderen idd :-)

Comment

Goed, met gevaar voor eigen leven :-)

Had op vakantie wat muziek op de radio gehoord van Beatsteaks, na wat "zoeken" gevonden. Eigenlijk wel grappig muziek.

Beatsteaks - Kanonen auf Spatzen (live)
                                                    en
                                                    Beatsteaks - Limbo Messiah

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
                                                      Fatchick,
                                                      iemand die Deathmetal erg fijn vind zal Coldplay niet direct waarderen idd :-)
                                                      Onzin.
                                                      Ik luister vanalles en daar kan ook wat "softere" of rustigere muziek tussen zitten, maar het gaat om kwaliteit, originaliteit en echtheid. Coldplay heeft veel gejat van U2 (die hebben wél een paar goeie nummers) maar mist de originaliteit en net dat ene beetje meer. Je weet wel, net die edge ;)
                                                      En dan die iele zeikstem van die Martin, bah.

Wil je mooie rustige nummers die je naar de keel grijpen en nooit vervelen, koop/download het album Dusk van The The. Een ouwetje, heel anders dan het overige werk (dat ik minder mooi vind) van genie Matt Johnson maar dat album staat nog steeds als een motherfucking huis. Superplaat.
                                                      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

En als je het softe geneuzel even zat bent, dan top je het af met Machine Head ;-)

Comment

Paco,
                                                          Tja ik houd ook van veel verschillende muziek, ook van metal. Maar death metal is me echt te hard/extreem.

The The met Dusk heb ik, net als Soul Mining. Ook erg goede muziek. Het stelen van U2 ervaar ik niet als storend, of eigenlijk ik merk het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FatChick Bekijk bericht
                                                            Voor het eerst sinds tijden weer eens een cd gekocht ipv gedownload en wel Watershed van Opeth. Ik moet zeggen, het geld dubbel en dwars waard!

Oh, en over die nieuwe cd van coldplay, vreselijk, wat een baggermuziek.(vind ik)
                                                            *Opeth liefhebber meldt zich*

Ik ga ook eens kijken, thx voor de tip!

Coldplay zal ik wel niks vinden als ik de commentaren hierboven zo lees. :)
                                                            You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martijn Bekijk bericht
                                                              Paco,
                                                              The The met Dusk heb ik...
                                                              Dat pleit dan weer voor je.

Comment

Muziek die vaak langskomt in huize L:
                                                                - Orbital (meestal als ik alleen in de auto zit :P)
                                                                - Fatboy Slim
                                                                - Verzameld Drum&Bass werk
                                                                - Snow Patrol
                                                                - John Mayer
                                                                - Ill Niño
                                                                - Stone Sour
                                                                - R.E.M. (meestal als VriendinL alleen thuis is :P)
                                                                - Massive Attack
                                                                - Red Hot Chili Peppers
                                                                - P.O.D.
                                                                - Pete Philly & Perquisite
                                                                - Green Day
                                                                - Oasis

Vrij gevarieerd dus....
                                                                ------------------------------------------------
                                                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎