Gisteren finale tussen Nadal en Federer. Een echt heroïsche strijd die dik 4,5 uur heeft geduurd. Schitterend tennis, veel strijd. Meer liefhebbers?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wimbledon 2008
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Yep, gister zitten kijken. 1 van de mooiste finales die ik ooit gezien heb.
Nadal is een topper en staat pas in het begin van zijn carriere. Wordt 1 van de grotere spelers ooit denk ik.BMW F30 328iA
BMW E87 130i
BMW E30 M3 + E92 M3 GT4
Propeller-fappert
-
-
als ik dat zo lees en zie, ben ik wel onder de indruk van wat Nadal heeft gepresteerd op zijn leeftijd. Maar ben bang dat hij niet zo heel lang meer te tennissen heeft. Die loopt op z'n 30e als een oude kerel, het lijstje van blessures en operaties is nu al lang..Forza!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk berichtals ik dat zo lees en zie, ben ik wel onder de indruk van wat Nadal heeft gepresteerd op zijn leeftijd. Maar ben bang dat hij niet zo heel lang meer te tennissen heeft. Die loopt op z'n 30e als een oude kerel, het lijstje van blessures en operaties is nu al lang..
Precies, zijn kaars is dan echt wel opgebrand...................................
Fedderer is een stylist, een techneut, geen krachtmens, die kan nog fysiek nog wel even mee, mentaal is weer vers 2............................If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!
When they say nothing's wrong that's when you run
Comment
-
Comment