Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wimbledon 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harry
    replied
    Fantastische finale idd!
    Zo moet een tennis-finale zijn!

Nadal kan veel gaan winnen als hij de blessures de baas kan blijven idd.

Leave a comment:

• Romo
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
    als ik dat zo lees en zie, ben ik wel onder de indruk van wat Nadal heeft gepresteerd op zijn leeftijd. Maar ben bang dat hij niet zo heel lang meer te tennissen heeft. Die loopt op z'n 30e als een oude kerel, het lijstje van blessures en operaties is nu al lang..

Precies, zijn kaars is dan echt wel opgebrand...................................

Fedderer is een stylist, een techneut, geen krachtmens, die kan nog fysiek nog wel even mee, mentaal is weer vers 2............................

Leave a comment:

• Scudetto
    replied
    als ik dat zo lees en zie, ben ik wel onder de indruk van wat Nadal heeft gepresteerd op zijn leeftijd. Maar ben bang dat hij niet zo heel lang meer te tennissen heeft. Die loopt op z'n 30e als een oude kerel, het lijstje van blessures en operaties is nu al lang..

Leave a comment:

• Cobraman
    replied
    Ik had die titel ook Federer gegunt...hij zou de eerste mannelijk tenniser zijn geweest die 6 keer op een rij Wimbledon wint.

Leave a comment:

• Tristan
    replied
    Yep, gister zitten kijken. 1 van de mooiste finales die ik ooit gezien heb.

Nadal is een topper en staat pas in het begin van zijn carriere. Wordt 1 van de grotere spelers ooit denk ik.

Leave a comment:

• floris_s
    started a topic Wimbledon 2008

Wimbledon 2008

Gisteren finale tussen Nadal en Federer. Een echt hero´sche strijd die dik 4,5 uur heeft geduurd. Schitterend tennis, veel strijd. Meer liefhebbers?
Working...
X