Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barbecueweer!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Heute den Schwenker wieder in Betrieb genommen. Pastasalat und Tomatensalat dazu. Supergeil!

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• ...en telkens net te laat als er wat leuks voorbijkomt. Vandaag veel Alfa's en een clubje geelhoeden.WP_20190331_15_52_50_Rich (3).jpg

VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ik heb door mevrouw Amazon een kleine gietijzeren barbecue laten bezorgen. Heel handig voor erbij. Bijvoorbeeld om groenten te grillen, of sardientjes zonder dat de eerste gril meteen naar vis gaat meuren. Ik hou wel van dit soort primitieve modellen. Het ding wordt echt gloeiendheet (duh, gietijzer) dus je kunt hem beter niet direct op een houten tafel zetten. Jullie begrijpen dat ik dat wél had gedaan :-)

BBQ-Toro.jpg

Comment

• Heb je een linkje Wim ??
          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ditte?

https://www.youtube.com/watch?v=JUGgUTTGScw

https://www.amazon.de/BBQ-Toro-Gusse...gateway&sr=8-8

Niet duah! :)

Comment

• Mijn nieuwe barbecue set van gietijzer 6D75B636-79B5-439E-AD17-C2E7F50DB0DA.jpeg9BAF71FF-B0DA-4393-85FD-AA8863747233.jpeg
              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• die moet je dus ook niet boven op een houten tafel zetten.
                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Klopt, dat is 'm. Het is wel een Chinese nepperd. Het Amerikaanse origineel heeft een levertijd van een paar maanden.

Comment

• Ah nog minder duah dus :). Ik zou juist denken dat het langer duurt als t uit China moet komen.

Comment

• Die "Amerikaanse" moet eerst van China, naar VS, naar Europa. Dat duurt langer ;)
                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                        die moet je dus ook niet boven op een houten tafel zetten.
                        Kan wel hoor, maar dan is het staand barbecueën.
                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                        X