Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Postbus opzoeken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Postbus opzoeken?

Weet iemand hoe ik achter de eigenaar van een postbus kan komen?
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Ja, bij de kpn gaan werken. En dan het systeem beheren, waar de postbusadministratie in wordt gedaan.
    When men were men

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NICO! Bekijk bericht
      Weet iemand hoe ik achter de eigenaar van een postbus kan komen?

Staat in grote letters op de zijkant...

Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ingmar Bekijk bericht
        Ja, bij de kpn gaan werken. En dan het systeem beheren, waar de postbusadministratie in wordt gedaan.
        KPN of TNT?
        Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
        Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
          KPN of TNT?
          Klopt, tnt tegenwoordig. Moderne tieden....
          IK had eerst ptt geschreven, en dat al verbeterd tot kpn. Enfin, leef ik nog ergens halverwege de jaren 90.
          When men were men

Comment

KPN deed dacht ik de telegram-kant (en telefoon) van de PTT. Tegenwoordig heet dat telefonie. De post kant van de PTT was PTT Post meen ik. Kan het mis hebben hoor.
            Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Intypen in Google ????
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AJB Bekijk bericht
                KPN deed dacht ik de telegram-kant (en telefoon) van de PTT. Tegenwoordig heet dat telefonie. De post kant van de PTT was PTT Post meen ik. Kan het mis hebben hoor.
                PTT is een afkorting voor Posterijen, Telegrafie en Telefonie. In Nederland was de PTT het staatsbedrijf dat voor deze taken verantwoordelijk was.De verschillende onderdelen van de PTT zijn inmiddels zelfstandige bedrijven. De Rijkspostspaarbank en de Postcheque- en Girodienst werden in 1986 afgesplitst en geprivatiseerd onder de naam Postbank (inmiddels onderdeel van de ING Groep) en gaat in 2009 verder als één bank onder de naam ING Bank.

Na de privatisering van de PTT in 1989 en de beursgang werd het bedrijf koninklijk en kreeg als naam Koninklijke PTT Nederland (KPN), met de onderdelen PTT Post en PTT Telecom, later KPN Telecom.

In 1998 werden deze onderdelen zelfstandig. KPN Telecom werd KPN, voluit Koninklijke KPN NV, waarbij KPN een betekenisloze afkorting is. Het postbedrijf ging aanvankelijk verder onder de naam PTT Post, maar de naam PTT verdween in 2002, toen het de naam TPG Post kreeg.

TPG Post (nu: TNT Post) is een onderdeel van de beursgenoteerde onderneming TNT NV. Op 5 januari 2005 maakte TPG Post bekend dat het bedrijf met ingang van 16 oktober 2006 onder de naam Koninklijke TNT Post haar activiteiten voort zou zetten.
                Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                  TPG Post (nu: TNT Post) is een onderdeel van de beursgenoteerde onderneming TNT NV. Op 5 januari 2005 maakte TPG Post bekend dat het bedrijf met ingang van 16 oktober 2006 onder de naam Koninklijke TNT Post haar activiteiten voort zou zetten.
                  Verder staat het op de nominatie om gekocht te worden door FedEx.
                  ------------------------------------------------
                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎