Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slecht nieuws!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Slecht nieuws!

Vanaf 20-07 zullen jullie het 2 weken zonder mij moeten zien te redden.

Ik ben dan hier.

...geen zorgen, 5 Augustus ben ik weer terug.
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

humm. lijkt de baai bij Tossa de Mar wel.

Comment

Joh, das ook toevallig, vanaf 31 juli zit ik ook daar:-)
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ziet een draadje over creationisme met een zilveren randje al voor zich...
        Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
          Vanaf 20-07 zullen jullie het 2 weken zonder mij moeten zien te redden.

Ik ben dan hier.

...geen zorgen, 5 Augustus ben ik weer terug.
          Llorett de Mar

Comment

Canyelles toch? :)
            Let's kick some ass and chew bubblegum...
            ----------------------------------------------------------------------------
            '71 Alfa Romeo Giulia Super
            '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
            '00 BMW E39 528iA Touring
            '06 BMW Z4M Roadster
            '96 BMW E36 328i trackracer
            '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Dubrovnik? Of een ander gehucht in Kroatië? Verudela ofzo?
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

ach, ik wacht liever even tot oktober en ga dan hier heen:

www.carscoffeecigars.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGB Bekijk bericht
                  ach, ik wacht liever even tot oktober en ga dan hier heen:

Ohhhhh Jaaaaaaaa

Echt?

Comment

In april was ik al hier :)

Comment

@Kleintje:

Eggie en wel waar! Samen met vrouw genieten van een uitgestelde huwelijksreis. Eerst twee weken met privé-chauffeur door Zuid India en dan nog een klein weekje naar Olhuveli. Ik kijk er naar uit!
                      www.carscoffeecigars.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boertje Bekijk bericht
                        Canyelles toch? :)
                        Yes sir!

Playa Canyelles. Ingeklemd tussen Lloret en Tossa, dus alle voordelen van populaire badplaatsen, maar dan in alle rust, zonder boulevard en alle jetset figuren om je heen op het strand.

Bestemmingen als Aruba, de Malediven etc. zoals sommigen hierboven avderteren zien er erg aanlokkelijk uit, maar zijn aan ons wat minder besteed. Ook moeten we met mijn gezinnetje van 4 rond zien te komen van mijn salarisje (vrouwlief is fulltime in en rondom het huis te vinden) en de Maladiven lukt daar simpelweg niet van. Bovendien houden wij beiden van auto rijden. Toch iets wat de meesten hier op Gummen moet aanspreken. Alleen al de reis er heen is voor ons vakantie. Heerlijk onderweg wat Franse slaapdorpjes aandoen, restaurantje in het Franse land, stokbroodje met wijntje, stukje autoroute, stukje binnendoor, nog even ietwat omrijden want zoonlief wil de Mont Blanc zien, hotelletje aan de voet daar geboekt en dan door naar Canyelles. Bijkomend voordeel is dat we daar dan de auto ter beschikking hebben en dus de omgeving, Barcelona, Andorra, Pyrineeën etc., nog wat kunnen bekijken.

Kan niet wachten eerlijk gezegd.
                        Last edited by iOnline; 16-07-08, 14:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                          Joh, das ook toevallig, vanaf 31 juli zit ik ook daar:-)
                          Bulgarije.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
                            Yes sir!

Playa Canyelles. Ingeklemd tussen Lloret en Tossa, dus alle voordelen van populaire badplaatsen, maar dan in alle rust, zonder boulevard en alle jetset figuren om je heen op het strand.

Bestemmingen als Aruba, de Malediven etc. zoals sommigen hierboven avderteren zien er erg aanlokkelijk uit, maar zijn aan ons wat minder besteed. Ook moeten we met mijn gezinnetje van 4 rond zien te komen van mijn salarisje (vrouwlief is fulltime in en rondom het huis te vinden) en de Maladiven lukt daar simpelweg niet van. Bovendien houden wij beiden van auto rijden. Toch iets wat de meesten hier op Gummen moet aanspreken. Alleen al de reis er heen is voor ons vakantie. Heerlijk onderweg wat Franse slaapdorpjes aandoen, restaurantje in het Franse land, stokbroodje met wijntje, stukje autoroute, stukje binnendoor, nog even ietwat omrijden want zoonlief wil de Mont Blanc zien, hotelletje aan de voet daar geboekt en dan door naar Canyelles. Bijkomend voordeel is dat we daar dan de auto ter beschikking hebben en dus de omgeving, Barcelona, Andorra, Pyrineeën etc., nog wat kunnen bekijken.

Kan niet wachten eerlijk gezegd.
                            Klinkt goed inderdaad, have fun!!
                            You know that reality is immaterial

Comment

Ik herken dat plaatje. Jaaaaaaren terug zaten wij in het hotel aan het tweede baaitje aan de rechterkant op het plaatje.
                              Bovenste verdieping, dus het bleef warm en je hoorde helaas de avondentertainment van zowel het eigen hotel als het aangrenzende hotel vrij goed.
                              Maar het baaitje is erg lekker.
                              All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Wij hebben een heerlijk huisje op een privaat stukje grond, dus géén lawaaierige hotelgasten. :)

"Well arranged vacation dwelling, renovated last year. Satellite TV (Astra), washing mashine. Only 20 m to the community pool and tennis court (for the guests free of charge). About 300 m to the beach. This property consists in 4 housing units and is on a plot of land of more than 2000 m². Sea view. 2 bedrooms, kitchen, bathroom, living and terrace."

Dikke vette vakantiegevoel grijns.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                  Klinkt goed inderdaad, have fun!!
                                  Thx man, gaan we zéker proberen.

Comment

Het enige mooie aan Lloret is de weg er naartoe...:) Ook Canyelles kan je via deze weg bereiken.
                                    Hoewel die in de zomer wel druk zal zijn. Ik ben er in de winter geweest en toen had ik m'n eigen tarmac rallyproef.

Girona is een erg leuke stad en de weg tussen Cassa de la Selva en La Bisbal is letterlijk misselijkmakend. :)

Richting Andorra: neem iig de weg tussen Campdevanol en La Pobla de Lillet, pak je dus een stukje (uit het verleden) Spaanse WRC rallyproef mee.

De weg dwars door het natuurpark van Montseny moet ook een feest zijn.

Veel plezier!

Comment

Malediven, prachtig................................ben er verslaafd aan, beter wordt het niet......................
                                      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Videocam mee? Heb je die nog?

Comment

vanaf zondag zitten we 2 weken hier http://visitfyresdal.com/index.php?s...expand=107,205

Comment

Ok jongens, jullie kunnen weer opgelucht adem halen. Ik ben weer terug in regenachtig Holland. :)

Nog maar een fotootje om de boel een beetje op te fleuren:

De hele serie:
                                            http://www.mijnalbum.nl/Album=WQCU8XCB
                                            Last edited by iOnline; 04-08-08, 20:21.

Comment

Welkom terug! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                              X
                                              😀
                                              🥰
                                              🤢