Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MSN/Hotmail problemen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• MSN/Hotmail problemen

Sinds een aantal dagen kan ik niet meer inloggen in Hotmail en MSN Messenger. Mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam zou onjuist zijn. Fout. Dat zijn ze namelijk niet, zó vergeetachtig ben ik nog net niet.

Na een aantal keren proberen krijg ik de melding dat het te vaak geprobeerd is met het verkeerde wachtwoord en kan ik nieuwe wachtwoordgegevens laten mailen na die 'grafische' code ingetikt te hebben. En wat doet dat fijne MSN live dan? Dan mailen ze die gegevens.... naar mijn hotmailadres.... :S

Heeft iemand anders de laatste tijd ook problemen met MSN/Hotmail? Ik weet namelijk zeker dat ik mijn gegevens juist invul maar kom dus geen streep verder...
    Oliestoken voor het goede doel

Foutmeldingscode 80048823. Zou te maken hebben met een hack van buitenaf op het MSN account dmv het zogenaamde Mr.x msn terror. Iemand die hier iets over weet?

Comment

Google is your friend

2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Ja, Google is your friend. Helaas biedt Google geen oplossing...

Comment

Ik neem aan dat je het linkje hebt gelezen? Neem contact op met de ondersteuning voor Windows Live ID en laat je gegevens naar een ander e-mailadres sturen.
          2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

Comment

Dat laatste heb ik gisteren al gedaan.

Comment

Voor de Gummers onder ons die een berichtje vanaf mijn Hotmail hebben ontvangen over een of andere vage Chinese handelsonderneming: mijn account was kennelijk gehackt. Excuses voor het ongemak.

Ik heb snel mijn paswoord veranderd natuurlijk, maar is dat genoeg?? Ergens melden, adres veranderen, account deactiveren, wat te doen?
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

Fok, zelfde shit is mij gisteren ook weer gebeurd.
                Een aantal maanden terug gebeurde dit ook een paar keer, maar daarna hield het op.
                Helaas nu weer terug van weggeweest :-(.

Comment

Account van 6-bakkie was ook gehackt zag ik en die van Lennart idd ook.
                  Gebeurt de laatste tijd erg vaak!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik had een bijna hack op mijn account. Bleef mailtjes krijgen die deden alsof ik ergens moest inloggen met mijn Windows Live account omdat ik zou hebben aangevraagd dat ik mijn paswoord wilde veranderen. Omdat ik zeker wist dat dit niet het geval was vertrouwde ik het niet.

Later las ik een whitepaper waarin deze hack werd beschreven: bij het inloggen word je paswoord opgeslagen ipv dat je wordt ingelogd. Vervolgens word je paswoord veranderd.

Voor de anti-Microsoft brigade, zelfde truukje wordt toegepast bij Gmail en Yahoo accounts.
                    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Via Lenny het volgende ook bij mij binnen met gmail:

Good chance to have a shopping!
                      How are u doing these days?Yesterday I found a web of a large trading company from china,which is an agent of all the well-known digital product factories,and facing to both wholesalers,retailsalers,and personal customer all over the world. They export all kinds of digital products and offer most competitive and reasonable price and high quality goods for our clients,so i think we you make a big profit if we do business with them.And they promise they will provide the best after-sales-service.In my opinion we can make a trial order to test tha t. Look forward to your early reply!
                      The Web address:http://mwhdy.com/
                      "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                      BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

FF oud draadje omhoog.....ik zie net dat ik ca 30 mailtjes verstuurd heb met spam. Blijkbaar heeft iemand mijn wachtwoord te pakken? Die is meteen veranderd. Mocht ik straks crap gaan posten hier op gummen (inkopperalert) dan heb ik iets van een keylogger aan mijn broek. (alsof ik er verstand van heb :-))

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                          FF oud draadje omhoog.....ik zie net dat ik ca 30 mailtjes verstuurd heb met spam. Blijkbaar heeft iemand mijn wachtwoord te pakken? Die is meteen veranderd. Mocht ik straks crap gaan posten hier op gummen (inkopperalert) dan heb ik iets van een keylogger aan mijn broek. (alsof ik er verstand van heb :-))
                          OK, de flauwe grappen zal ik achterlaten. Je wachtwoord wijzigen is meestal afdoende.
                          ---------------------------
                          Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Schups.

Is Hotmail down? Bij mij wel, lijkt.
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Dan is je account gehackt misschien. Had ik vorige week. Op de site staat wat je moet doen. Je kunt vast beginnen met je hele adresboek een excuusmailtje te sturen voor de vorige mail met vulgaire teksten :)

Comment

Dat versturen van spam via hotmail had ik 'n jaartje terug OOK. En 't vreemde is dat m'n wachtwoord echt niet makkelijk is, dat kun je alleen via een brute force achterhalen. Ik verdenk Hotmail dan ook zelf van lekken of gaten die af en toe misbruikt worden.

Afgezien van 't feit dat Hotmail best mag bedenken dat als ik naar iedereen in m'n adres-boek ineens allemaal dezelfde (spam!) berichten ga sturen vanaf een IP-adres waar ik nog nooit vanaf ben ingelogd ...

Wachtwoord gewijzigd en ja toen was de boel opgehouden.

Verder ; soms wordt er uit jouw naam email (spam) verstuurd, maar in dat geval wordt er gewoon een naam gebruikt die bij jou 'hoort'. Helaas kun je bv via sociale netwerken (met een script) heel veel te weten komen over het netwerk van mensen.

Als je dan ook nog eens een database hebt van email-addressen en je koppelt de namen van mensen uit een sociaal netwerk aan de email-adressen dan .. ta da ; kun je mailtjes tussen 2 bekenden gaan spammen met een veel grotere kans dat de spam ook geopend en bekeken wordt.

Het wordt echter via een andere server verstuurd dus er iets niets gehacked, gewoon een afzender ingesteld die jij kent...

Wat kun je d'r aan doen ? Nergens je email-adres achterlaten of voor elk akkefietje een nieuwe naam maken ([email protected] of [email protected] of [email protected] etc dan kun je de boel blokkeren als er meuk binnenkomt door dat alias weg te gooien). En doe je aan een aktie mee ; [email protected] en zodra de spam binnenkomt en je de aktie al binnenhebt (of zat bent) gooi je die weer weg etc etc. Volgens mij is 't al een paar keer beschreven hier.

Comment

Hebben de Gummerds zich al geregistreerd ??
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Ik snap de ophef niet, zal de komkommertijd wel zijn. Dat heeft al "MSN-mail", "Live-mail" en weet ik wat geheten, maar al die @hotmail.com adressen bestaan nog steeds.

Comment

Nou ik heb voor de zekerheid maar even snel een 'identiek' adres @outlook gemaakt zodat dat makkelijker te wijzigen zal zijn als ze over een tijdje hotmail er echt uitdonderen.

Ik had destijds een usa.net account en dat is helaas destijds gesneuveld. En dan kan je na een lange tijd achter je bv bij bepaalde forums doorleuk niet meer kan inloggen omdat de hele mailservice niet meer werkte van usa.net. Als je dan je wachtwoord niet meer weet dan is resetten via een emailtje opeens lastiger dan je denkt.

Oh .. Ik denk ik zoek even op hoe lang dat was geleden .. Slik ..

July 2, 2001 4:40 PM PDT
                                      USA.net to charge for e-mail

E-mail company USA.net said Monday that it plans to switch from a free to a fee-based consumer e-mail service in response to the economic downturn.

Colorado Springs, Colo.-based USA.net said people have 30 days to transfer account names and saved messages to the new service. People who sign up before July 31 will pay $29.99 for a year of service. Those who sign up after that date, however, must pay $49.99 a year.
                                      Ach, slechts 11 jaar terug :)

Comment

Hoe zat het ook alweer met die Hotmail adresjes? Kan je daar nog mee aanloggen op Outlook?
                                        Lukt me nu nl. niet...

Comment

probeer eens [email protected]
                                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                                          X