Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitzetting v/d aarde....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitzetting v/d aarde....

mooi in kaart gebracht in dit filmpje:

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
    All you need to remember is the number '70' .

Ik dacht al, waar heb ik dit eerder gezien?

Onze Patman heeft er al eens een artikel over geschreven:
    De afgelopen jaren is er over crypto valuta veel te doen geweest. Bijna dagelijks is er wel iets te melden
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Ha, is iid hetzelfde maar echt puur toevallig....ik kijk niet zo vaak op zapruder.

Ik was William Cooper aan het kijken en kwam via via bij dat filmpje uit.

Comment

Ha, die Gummers;

Zal binnenkort ook wel weer zogenaamd door menselijk handelen veroorzaakt worden, denk?
        Nu alleen nog even een instrumentarium bedenken waarmee dit te gelde kan worden gemaakt....
        Scherven brengen gelul.

Comment

Zwaardere auto's drukken de aarde weer in elkaar, dus die krijgen voortaan gratis brandstof! :)
          You know that reality is immaterial

Comment

Komt door de opwarming van de aarde joh. Je weet toch dat warme dingen uitzetten.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Komt doordat we teveel schijten, dat moet ergens blijven...

Comment

Die aarde moet wel steeds groter worden om ruimnte te kunnen blijven bieden aan het ego van Geelhoed :p

Comment

Dan kunnen we 'm beter naar Jupiter verbannen... heeft-ie de ruimte.

Trouwens, dan zullen zullen de grondprijzen wel zakken over, zeg, 100 miljoen jaar!

Comment

Als het dat filmje is wat ik denk (zit nu op werk en kan het niet zien) dan kan ik mij herinneren dat er één en ander niet klopte van at filmpje en dat de maker nogal wat artistieke vrijheiden heeft genomen om de continenten te laten passen.

On another note maar in hetzelfde vaarwater: ik kan mij van de Hitchhiker's guide to the galaxy herinneren dat er een toeristen planeet was waar toeristen naartoe gingen, tijdens de vakantie vraten de toeristen zich vol om daarna weer de planeet de verlaten. Dit zorgde voor zo'n serieuze afname van de massa van de planeet dat er voor een rigoreuze maatregel werd gekozen: Bij aankomst en vertrek werd men gewogen, elk gewicht dat men bij vertrek was aangekomen werd ter plekke weer afgesneden.
                    Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

Daar ken ik nog een variant op.

Men neme een hondenbezitter en zijn hond. Dan maken we een index wat die hond zo per maand zou moeten schijten. Dat doet de eigenaar dan keurig in de hondestrontton die een keer per maand wordt opgehaald. Die wordt dan op dat moment ook gewogen.

Als er te weinig stront is, wordt dat ontbrekende gewicht van de eigenaar of de hond afgesneden.

Comment

Ha, die Stephan;

Werkt niet; zelf de ton tussentijds wegen en desnoods het ontbrekende gewicht zelf bijschijten....
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Over CM remarks gesproken.................................^

Er schiet me spontaan van alles te binnen, maar laat ik het toetsenbord niet verder vervuilen.....................:-)
                          If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

De massa van de planeet blijft toch hetzelfde ook al neemt het volume toe?! Ons planeetje is gewoon een beetje aan het uitbuiken tengevolgen van wat interne reacties. Lijkt mij niks bizonders in het bestaan van een planeet.

Vond het filmpje mooi in elkaar gezet.

Comment

Working...
                            X