Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitzetting v/d aarde....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CWATR
    replied
    De massa van de planeet blijft toch hetzelfde ook al neemt het volume toe?! Ons planeetje is gewoon een beetje aan het uitbuiken tengevolgen van wat interne reacties. Lijkt mij niks bizonders in het bestaan van een planeet.

Vond het filmpje mooi in elkaar gezet.

Leave a comment:

• Romo
    replied
    Over CM remarks gesproken.................................^

Er schiet me spontaan van alles te binnen, maar laat ik het toetsenbord niet verder vervuilen.....................:-)

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Stephan;

Werkt niet; zelf de ton tussentijds wegen en desnoods het ontbrekende gewicht zelf bijschijten....

Leave a comment:

• SchnitzelStephan
    replied
    Daar ken ik nog een variant op.

Men neme een hondenbezitter en zijn hond. Dan maken we een index wat die hond zo per maand zou moeten schijten. Dat doet de eigenaar dan keurig in de hondestrontton die een keer per maand wordt opgehaald. Die wordt dan op dat moment ook gewogen.

Als er te weinig stront is, wordt dat ontbrekende gewicht van de eigenaar of de hond afgesneden.

Leave a comment:

• denheer
    replied
    Als het dat filmje is wat ik denk (zit nu op werk en kan het niet zien) dan kan ik mij herinneren dat er één en ander niet klopte van at filmpje en dat de maker nogal wat artistieke vrijheiden heeft genomen om de continenten te laten passen.

On another note maar in hetzelfde vaarwater: ik kan mij van de Hitchhiker's guide to the galaxy herinneren dat er een toeristen planeet was waar toeristen naartoe gingen, tijdens de vakantie vraten de toeristen zich vol om daarna weer de planeet de verlaten. Dit zorgde voor zo'n serieuze afname van de massa van de planeet dat er voor een rigoreuze maatregel werd gekozen: Bij aankomst en vertrek werd men gewogen, elk gewicht dat men bij vertrek was aangekomen werd ter plekke weer afgesneden.

Leave a comment:

• CWATR
    replied
    Dan kunnen we 'm beter naar Jupiter verbannen... heeft-ie de ruimte.

Trouwens, dan zullen zullen de grondprijzen wel zakken over, zeg, 100 miljoen jaar!

Leave a comment:

• MIOB
    replied
    Die aarde moet wel steeds groter worden om ruimnte te kunnen blijven bieden aan het ego van Geelhoed :p

Leave a comment:

• SchnitzelStephan
    replied
    Komt doordat we teveel schijten, dat moet ergens blijven...

Leave a comment:

• tiPanda
    replied
    Komt door de opwarming van de aarde joh. Je weet toch dat warme dingen uitzetten.

Leave a comment:

• SchnitzelStephan
    replied
    Zwaardere auto's drukken de aarde weer in elkaar, dus die krijgen voortaan gratis brandstof! :)

Leave a comment:

• Hansv
    replied
    Ha, die Gummers;

Zal binnenkort ook wel weer zogenaamd door menselijk handelen veroorzaakt worden, denk?
    Nu alleen nog even een instrumentarium bedenken waarmee dit te gelde kan worden gemaakt....

Leave a comment:

• CWATR
    replied
    Ha, is iid hetzelfde maar echt puur toevallig....ik kijk niet zo vaak op zapruder.

Ik was William Cooper aan het kijken en kwam via via bij dat filmpje uit.

Leave a comment:

• Kiwi
    replied
    Ik dacht al, waar heb ik dit eerder gezien?

Onze Patman heeft er al eens een artikel over geschreven:
    http://zapruder.nl/portal/artikel/in..._veel_kleiner/

Leave a comment:

• CWATR
    started a topic Uitzetting v/d aarde....

Uitzetting v/d aarde....

mooi in kaart gebracht in dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=Vjgid...eature=related
Working...
X