Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obama in Berlijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Obama in Berlijn

Indrukwekkende toespraak in Berlijn voor 200.000 man. McCain heeft spijt als haren op zijn hoofd dat hij deze man uitgedaagd heeft vooral naar Irak, Afghanstan en nu Europa te gaan. De man wordt overal ontvangen als ware hij president in functie, met het grootste gemak begeeft hij zich tussen de groten der Aarde.
    Naar ik begrepen heb ziet maar liefst 75% van de Duitsers hem het liefst als president. Op de Duitse TV werden vergelijkingen gemaakt met de toespraak van JFK in 1963. Iedereen is laaiend enthousiast. Duidelijk is dat deze man een hoop/verwachtingen genereert die sinds JFK niet meer gesingnaleerd is.
    McCain hobbelt momenteel er een beetje achter aan, ook publicitair gaat alle aandacht naar Obama, alle grote TV netwerken hebben hun topmensen bij Obama. McCain zit een beetje als een oude man te mokken in een Duits cafe in Ohio.
    Gisteren ook nog even de commentaren op NOVA gezien; dan zie je iets opvallends. Willem Lust , verslaggever in New York, vertelde daar met een enthousiasme en een nauwelijks verborgen vrolijk gevoel, bijna aanstekelijk, dat Obama het toch wel erg goed doet, veel beter kan het gewoonweg niet. En dat leeft daar onder veel, heel veel Amerikanen
    Het is nog te vroeg voor defintieve conclusies, maar Mccain is mischien reeds history...........................
    If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Het is te hopen dat er geen schandaal boven water komt drijven. Als je maar lang genoeg blijft graven vindt je altijd wat, hoe triviaal de inhoud van een schandaal het voor ons Nederlanders misschien ook lijkt.

Zelf ben ik ook behoorlijk enthousiast over Obama, maar mocht hij gekozen worden dan wordt het tijd om de woorden in daden om te zetten. Gezien de puinhoop de Amerika nu zal ik niet graag in zijn schoenen staan.

Wat betreft McCain. Tsja gemiste kans. Zijn uitdaging aan Obama om het buitenland te bezoeken gaat hem nu wel pijn doen. Zeker als je ziet dat Obama's bezoek in Duitsland de status had van een staatsbezoek. Ongehoord voor een presidentskandidaat. Overigens vind ik hem voor een republiekein behoorlijk liberale standpunten hebben. Wat er ook op 4 november gebeurd. Het zal altijd beter worden dan de afgelopen 8 jaar.

Comment

Even een stukje live gezien, impressive stuf idd. De straten richting de Siegessaule stonden echt bomvol. Dat zie ik McCain inderdaad nog niet voorelkaar boksen. Maar vergis je niet , uit eindelijk zijn het de Ami's die beslissen wie het wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
        uit eindelijk zijn het de Ami's die beslissen wie het wordt.
        Euh, ja, dat is net het probleem...

Maar er is hoop: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...-by-County.jpg
        You know that reality is immaterial

Comment

Obama , McCain......zal het wat uit maken welke puppet er in het witte huis aan de touwtjes hangt?
          All you need to remember is the number '70' .

Comment

Ha, die Stephan;

Zoveel collaborateurs hadden ze in de bange jaren '40-'45 nooit kunnen mobiliseren.
            Net als met de EU; dat Europa onder één vlag is er tòch nog gekomen.
            En met voetbal ook; die Duitschers winnen uiteindelijk toch wel weer....
            Scherven brengen gelul.

Comment

Als ik Obama's lulverhaal over CO2, zijn geilheid op een grote sterke EU in combinatie met zijn pleidooi voor een verhevigde strijd tegen terrorisme combineer, dan kom ik maar tot een conclusie: McCain kan nooit slechter zijn.

Die man heeft 'World Government' written all over his face.
              Creep....
              Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Misschien is Obama wel de Antichrist!

Tel maar op: hij belooft eenheid te brengen, is charismatisch, anders dan alle anderen...

*metal falsetto* serving the scarlet beeeeast!
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Yep. Eng mannetje die Obama. Na JFK is het alleen maar bergafwaarts gegaan.

Comment

Ok, iedereen mag na de eerste helft stoppen.

Kiwi mag de zure 2e helft boven zijn bed hangen. :)

Europeanen zijn in de ban van Obama, maar moeten niet vergeten dat het wereldbeeld van de Amerikanen – zelfs Obama inbegrepen - heel wat min...
                    You know that reality is immaterial

Comment

die obama verteld alleen wat men horen wil
                      het is een witte neger , moet mooie lul praatjes over "change" en iets te klef met de kerk omhoog kijken en met de handjes zwaaien maar ja de kerk doet het goed in de usa
                      als ie geen presidents kandidaat was geweest was ie vast schatrijk geworden als tv dominee
                      en dan heb ik het nog niet eens over zn enge zwarte panter rascistische vriendjes uit de kerk waar hij kwam/komt

het is gewoon een glibberig oppervlakkig marketing gebeuren die gozer ziet er leuk uit , doet een beetje zweverig en vervolgens vindt elke homo en vrouw em leuk
                      een beetje het wouter bos effect

maar goed het zal wel beter zijn dan die clown die (we) ze nu hebben
                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                      "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

is er überhapt 1 politicus die dan wel voldoet Stephan? Het is o zo makkelijk om iemand af te branden.....
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Als ik amerikaan was dan maar deze:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                            is er überhapt 1 politicus die dan wel voldoet Stephan? Het is o zo makkelijk om iemand af te branden.....
                            Inderdaad. Kijk, wij hebben Jaap de Hoop Scheffer die z'n vrouw meeneemt om nou eens te laten zien waar hij nou de hele week mee zoet is.

Naast een bezoek aan de troepen zijn de de Hoop Scheffertjes natuurlijk ook een dagje door Kabul-centrum gewandeld om op de plaatselijk markt van die schattige kleedjes voor thuis mee te nemen en was Truus de Hoop Scheffer vooral blij met die Afghaanse theedoeken die zo handig zijn voor in de caravan. Morgen vliegen ze terug.

*zucht*
                            Huidig: 2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
                            Vorig: 2019 Volvo V60 T6 (340pk)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                              die obama verteld alleen wat men horen wil
                              het is een witte neger , moet mooie lul praatjes over "change" en iets te klef met de kerk omhoog kijken en met de handjes zwaaien maar ja de kerk doet het goed in de usa
                              als ie geen presidents kandidaat was geweest was ie vast schatrijk geworden als tv dominee
                              en dan heb ik het nog niet eens over zn enge zwarte panter rascistische vriendjes uit de kerk waar hij kwam/komt

het is gewoon een glibberig oppervlakkig marketing gebeuren die gozer ziet er leuk uit , doet een beetje zweverig en vervolgens vindt elke homo en vrouw em leuk
                              een beetje het wouter bos effect

maar goed het zal wel beter zijn dan die clown die (we) ze nu hebben
                              Tja, voor een deel wel eens, maar hoe denk je dat je anders zou moeten opereren om president van Amerika te worden? Kijk, om Archie Bunker te channelen op een voormalig groen forum hoeft je natuurlijk geen enkele concessie te doen of verantwoordelijkheid te nemen, maar als je koning van 's werelds grootste fascistische staat wil worden ligt dat wel anders.

Ron Paul zegt veel meer zinvolle dingen, maar die wordt door de media en het politieke establishment volledig buitenspel gezet. Wie wil er nu inhoudelijke politiek?
                              Wat dat betreft zijn de Nederlanders nog dommer: hebben een minister-president die eruit ziet als een geestelijk gehandicapt jongetje en die ons vervolgens opscheept met beleid en moraliteit van 100 jaar terug.

Ik denk dat Obama een soort Clinton zal zijn: goede presentatie, minimale détente als het gaat om buitenland politiek (hij zal bijvoorbeeld de dialoog tussen Israel en Palestina gaan "stimuleren" maar zal het conflict zeker niet oplossen) maar voor de rest gewoon de brave uitvoering van de Straussiaanse corporate doctrine die men als sinds Kennedy trouw volgt. Mocht Obama onverwacht gaan muiten als hij president wordt en iedereen gefopt hebben en wel degelijke change willen brengen, dan staat er vast wel weer een verdwaasde 'lone gunman' op met een drievoudige naam die hem naar de eeuwige jachtvelden blaast.

Wie er ook aan de macht komt, het zal altijd shite zijn. Moet wel, want voordat je überhaupt zo ver kan komen als Obama dan heb je allang je ziel moeten verkopen.
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                Tja, voor een deel wel eens, maar hoe denk je dat je anders zou moeten opereren om president van Amerika te worden? Kijk, om Archie Bunker te channelen op een voormalig groen forum hoeft je natuurlijk geen enkele concessie te doen of verantwoordelijkheid te nemen, maar als je koning van 's werelds grootste fascistische staat wil worden ligt dat wel anders.

Ron Paul zegt veel meer zinvolle dingen, maar die wordt door de media en het politieke establishment volledig buitenspel gezet. Wie wil er nu inhoudelijke politiek?
                                Wat dat betreft zijn de Nederlanders nog dommer: hebben een minister-president die eruit ziet als een geestelijk gehandicapt jongetje en die ons vervolgens opscheept met beleid en moraliteit van 100 jaar terug.

Ik denk dat Obama een soort Clinton zal zijn: goede presentatie, minimale détente als het gaat om buitenland politiek (hij zal bijvoorbeeld de dialoog tussen Israel en Palestina gaan "stimuleren" maar zal het conflict zeker niet oplossen) maar voor de rest gewoon de brave uitvoering van de Straussiaanse corporate doctrine die men als sinds Kennedy trouw volgt. Mocht Obama onverwacht gaan muiten als hij president wordt en iedereen gefopt hebben en wel degelijke change willen brengen, dan staat er vast wel weer een verdwaasde 'lone gunman' op met een drievoudige naam die hem naar de eeuwige jachtvelden blaast.

Wie er ook aan de macht komt, het zal altijd shite zijn. Moet wel, want voordat je überhaupt zo ver kan komen als Obama dan heb je allang je ziel moeten verkopen.
                                "Kijk, om Archie Bunker te channelen op een voormalig groen forum hoeft je natuurlijk geen enkele concessie te doen of verantwoordelijkheid te nemen"

dat geld voor iedereen die hier op het forum een mening ventileert
                                maar het is waar wat je zegt

"Wat dat betreft zijn de Nederlanders nog dommer: hebben een minister-president die eruit ziet als een geestelijk gehandicapt jongetje "

lol
                                nou vindt ik dat aspect van de man de nog minst storende , zn autistische broertje van justitie & en intimidatiezaken , trekt nou ook niet echt volle zalen

jij als man van de inhoud moet je niet storen aan zn uiterlijk, maar aan zn draaikonten politiek om maar op het pluche te kunnen blijven zitten
                                toen die flapdrol er net zat , had ik de naieve inschattingsfout gemaakt dat ik het best een redelijke minister president vond in de fase dat iedereen over dat niet ter zake doende harry potter kapsel zat te neuzelen , alhoewel het tenenkrommende slaafse optreden in het witte huis was er ook 1 om je kapot te schamen
                                toen meneer zn huwelijk met de vvd over was en was gaan modderggooien in de verkiezingscampagne naar de pvda was begonnen, maar door de verkiezingsuitslag toch min of meer gedwongen werd om met ze samen te gaan werken , ineens 180 graden de andere kant op ging met het beleid wist ik dat het een onbetrouwbare charlatan was, die als autoliefhebber veels te graag zich laat rondrijden in die gepantserde 7 serie ,op kosten van een ander

en ja de bewierookte clinton ook zon charmante charlatan
                                ziet er goed uit , maar tijdens zijn regeerperiode heeft de man niets veranderd toen het kon
                                nu staat ie zn zakken te vullen met seminars over " groen ondernemen" en de " wereld verbeteren"
                                en dan zn wijf "sniperfire" hilary , die had alleen maar persoonlijke ijdele streberige motieven voor het presidentsschap
                                met poep smijten naar obama tijdens de campagne en nu ineens weer beste "maatjes" zijn met een boer als kiespijn glimlach

"Wie er ook aan de macht komt, het zal altijd shite zijn. Moet wel, want voordat je überhaupt zo ver kan komen als Obama dan heb je allang je ziel moeten verkopen"

als ergens geen prijskaartje aan hoort te hangen dan is het je ziel wel
                                maar goed als ik zie wat sommige stumperts al voor gelik en gelieg over hebben voor een flut "promotie" , wat zullen sommige dan wel niet over hebben voor een "presidentschap"
                                maw het zal nooit beter worden , iedere keer weer hetzelfde theaterstukje bij verkiezingen en dezelfde symptoom bestrijding en eigenbelang tijdens regeren
                                "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Obama is zowat uit de lucht komen vallen, maar ik zal de komende tijd eens in zijn historie duiken als senator. Eén ding heb ik al uitgevonden: hij heeft in 2005 gestemd voor Michael Chertoff als hoogste baas van de Homeland Security. Welnu, als er al een satan bestaat dan is het Chertoff wel, die gast is über-evil.

Vooral de eerstkomende twee jaar zullen interessant zijn als Obama president wordt. Bush jr. was namelijk na het aantreden van zijn eerste termijn de eerste anderhalf jaar bezig met het uitvoeren van beleid dat door Clinton op de rit was gezet. En iedereen hem maar bekritiseren dat hij meteen zo hard begon.

Same shit, different cover.

Comment

Obama is zowat uit de lucht komen vallen, maar ik zal de komende tijd eens in zijn historie duiken als senator. Eén ding heb ik al uitgevonden: hij heeft in 2005 gestemd voor Michael Chertoff als hoogste baas van de Homeland Security. Welnu, als er al een satan bestaat dan is het Chertoff wel, die gast is über-evil.

Vooral de eerstkomende twee jaar zullen interessant zijn als Obama president wordt. Bush jr. was namelijk na het aantreden van zijn eerste termijn de eerste anderhalf jaar bezig met het uitvoeren van beleid dat door Clinton op de rit was gezet. En iedereen hem maar bekritiseren dat hij meteen zo hard begon.

Same shit, different cover.
                                    Bush die doorging met het beleid van Clinton? Niet wat de nationale veiligheid betreft. Clinton was redelijk ver met het onderzoek naar Al-Qaeda. Het eerste wat de Bush-regering deed was dat onderzoek op een laag pitje zetten en zoeken naar redenen om Irak aan te vallen.
                                    Tenminste, als ik Richard Clarke in zijn boek "Against all Enemies" mag geloven.

Wat Obama betreft: reken maar dat elke scheet die hij ooit heeft gelaten grondig wordt bestudeerd. Daarin zul je niet de enige zijn ;-)
                                    Stel dat hij tegen die "Patriot Act"-Chertoff had gestemd. Dat zou nu beslist tegen hem worden gebruikt. Probeer maar eens president te worden zonder opportunisme.

Comment

Kijk dit is allemaal oud nieuws, de president is formeel de "commander in chief", de "baas", alleen zijn het anderen die aan de touwtjes trekken. In die zin verwacht ik ook van geen enkele president danwel kandidaat iets, althans als het om rigoreuze change off policy gaat.
                                      Waar het mij om ging is hoe hij zich "verkoopt" aan het publiek en de wereld, vooralsnog doet hij dat zeer behoorlijk. Hij maakt " iets" los dat sinds JFK niet meer waargenomen is. Ik probeer het te observeren, that`s all folks..............
                                      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

Anderhalf jaar lang kan Bush lekker achter de schermen werken aan zijn presidentsschap, terwijl op de voorgrond allemaal nono's bezig zijn om in de schijnwerpers te komen, om Bush op te volgen. Die hele verkiezingscampagnes slaan als een kut op een trommel en hebben niets met politiek te maken. Bush is echter een aap en Obame is heel wat menselijker, zo lijkt 't. Verder interesseert 't me niet, maar ik snap niet dat een heel volk het goed vindt om te starten met een nieuwe president, die volgens mij compleet oververmoeid aan zijn echte missie begint.

Comment

Sorry, maar die Obama kan bij mij echt niks los maken. Ik vind het een gladjanus, een windvaan.Ik vertrouw 'm voor geen penny.De echt goeie kandidaten worden op veelerlei manieren al vrij vroeg in de race buiten spel gezet.....kandidaten met het meeste geld achter zich maken de grootste kans; dat geld komt alleen maar van mensen/corporaties die belangen hebben.Bovendien zetten die mensen/corporaties heel simpel in op beide paarden.En dus zit corruptie ingebakken bij iedere kandidaat die de streep haalt....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                                              Sorry, maar die Obama kan bij mij echt niks los maken. Ik vind het een gladjanus, een windvaan.Ik vertrouw 'm voor geen penny.De echt goeie kandidaten worden op veelerlei manieren al vrij vroeg in de race buiten spel gezet.....

Wanneer vertrouw je iemand wel?
                                              En wat zijn echt goede kandidaten?

Hij moet zich natuurlijk nog volledig bewijzen, maar ik heb op voorhand wel vertrouwen in de intelligentie en volwassenheid van Obama.
                                              Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

Starred, je gelooft zeker ook nog in Sinterklaas...

Comment

Die is geen kandidaat hoor...

Comment

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

Comment

Flauwe opmerking.

Geef liever gewoon een goede onderbouwing waarom Obama per definitie geen geschikte president van de US zal zijn

Comment

subjectief is het toch al genoeg? je mag het toch een zweverige draaiende gladde marionet vinden?
                                                        het is allemaal 1 pot nat met de politici daar , het maakt allemaal weinig uit wie daar symbolisch met de scepter zwaait die verkiezingscampagnes zijn schertsvertoningen
                                                        wat dat betreft heeft paco gelijk
                                                        net zo goed dat velen em ook op subjectieve gronden wel geschikt vinden
                                                        dat velen van die velen zich gedragen als labiele hysterische popster groupies
                                                        die gewoon iemand nodig hebben om tegen op te kijken of ergens bij willen horen , en als ze die gevonden hebben kan die "leider" niets meer fout doen , en zullen sommige zelfs nog achter em blijven staan zelfs als uit zou komen dat kinderen aan de sigaar geregen zijn voor een reep chocola op een obama jugend haleluja kamp
                                                        heb je die michael jackson fans gezien? wellicht een iets pathetischere doelgroep , maar de essentie blijft hetzelfde
                                                        of neem alfa rijders al pleurt die auto uitelkaar ze blijven het verdedigen ;-)

Comment

Tuurlijk, ieder zijn eigen mening.
                                                          Maar wanneer is iemand dan wel geschikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Starred Bekijk bericht
                                                            Tuurlijk, ieder zijn eigen mening.
                                                            Maar wanneer is iemand dan wel geschikt?
                                                            ja das een lastige vraag
                                                            misschien is ie in essentie ook erg geschikt , maar besef ik dat nog helemaal niet, ik heb alleen een grondig wantrouwen in mensen die hogere machten aanroepen en omhoog kijken en als een tv dominee met hun handen staan te zwaaien ,en vervolgens een lyrische achterban in notime oogsten

zoals al aangegeven door paco die functie maakt je in essentie al een gecorrumpeerde hoer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                              of neem alfa rijders al pleurt die auto uitelkaar ze blijven het verdedigen ;-)
                                                              Je kunt ook te ver gaan, makker...
                                                              ;-)

Starred, je hebt gelijk, dit soort discussie moet je onderbouwd voeren.

Welnu, op buitenlands gebied zal Obama de grootste brandhaard van de wereld -Israel/Palestina- niet (willen) gaan oplossen. dat heeft tot gevolg dat de spanningen in die regio zullen blijven oplaaien met alle gevolgen van dien die we de afgelopen 10 jaar hebben mogen meemaken. Tegenover de AIPAC sprak Obama uit dat hij voor een "onverdeeld Jeruzalem" staat, wat een rechstreekse verkiezingsbelofte was. Dit wil zeggen dat de Palestijnen de vinger krijgen, plus dat het ook nog eens in strijd is met het internationaal recht rondom deze kwestie. Een significante uitspraak, want je snapt dat zolang er onrust in die regio is we allemaal te lijden hebben van -al dan niet synthetisch- terrorisme of de zogenaamde dreiging ervan (met alle beperkende maatregelen van onze overheden), stijgende olieprijzen, internationale handelsboycots en belachelijk hoge oorlogsuitgaven. De VS zijn gewoon de leidende factor in dit geheel en jij en ik betalen (belastinggeld) om dit soort onrechtmatige oorlogen in die regio te financieren.

Dan wat betreft zijn binnenlandse politiek: die is wat complexer om te begrijpen (je moet het Amerikaanse model wat kennen) maar Obama gaat de crisis die er nu van een veenbrand een full-blown bosbrand geworden is, niet bezweren. Erger nog, hij gaat hem erger maken. Obama is de knecht van Wallstreet en hij zal gaan speculeren met publieke fondsen, meer PPP-constructies gaan toelaten op de publieke infrastructuur (en voor dat je zegt: "dat is toch niet erg" denk eens even terug aan die instortende bruggen en de fratsen van bedrijven als Enron).
                                                              Deze zaken staan zeer goed beschreven in dit ietwat pittige artikel:

Since he passed his audition at the Democratic convention in 2004, Senator Obama has been taken over by George Soros and other hedge fund millionaires to launch a campaign out of nowhere, based on nothing but rhetoric and Wall Street millions. As darling of the rich elitist Kennedy/Kerry/Dean wing of the Democratic Party, Obama's pseudo-Camelot will deliver Wall Street and the Anglo-American financiers the goods while disguised in a patina of racial teflon and faux populism from the upper crust. For substance ask, where is the bill in the Senate by Kennedy/Kerry/Obama calling for a freeze on all foreclosures? Where's their filibuster against the war? Where is a real minimumn wage in the form of a living wage? Where is impeachment of Bush-Cheney? Why did Senator Obama move against raising heating oil assistance to the poor in the recent spending bill?

The answer to this last question, besides Rohatyn, is Obama's top economics controller, Austan Goolsbee, a sinister Skull & Bones, Friedmanite Chicago School free trade/free market economist who has delivered the real answer to the question of the difference between Senator Obama and Senator Clinton. Goolsbee stated on CNBC that Obama is more market friendly ­ more in the pocket of Wall Street. This is precisely the establishment's secret fear of Hillary Clinton that she might act as her heroine Eleanor Roosevelt, to implement a post modern New Deal that would oppose austerity measures against programs that help the poor. That she would fund essential public services, like hospitals and schools, and provide universal health care available to all. The greatest fear is that she might act like FDR to now start regulating the markets starting with a 1% Tobin tax which could eliminate the income tax burden for everyone earning less than $125,000 year with plenty of money to fund the basic social programs of a civilized and truly decent society.

De ironie is dat de Amerikanen misschien echt wel beter af waren geweest met dat reptiel van een Hillary...

Comment

"De ironie is dat de Amerikanen misschien echt wel beter af waren geweest met dat reptiel van een Hillary..."

en dan zeker massaal "sniperfire" er voor nix bij? ;-) of minder onschuldige leugentjes voor mevrouw's ego als het moet
                                                                ik vertrouw die zure aandachtsgeile omhooggevallen arrogante rancuneuze bitch voor geen milimeter

dan toch maar opa mccain?

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎