Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The next president of the United States of America

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht

Ik denk dat je bedoelt: "they are all getting trumped".

Dan hebben we het over twee fouten in een zin met 5 woorden. Best knap. :)
    Tja mijn Marokkaans is inderdaad beter vandaag :-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Nu het net rond Trump zich langzaam (langzamer dan verwacht qua Mueller rapport) begint te sluiten, doet hij hetzelfde als heel veel van zijn voorgangers: hij maakt zich op voor spierballen vertoon in het midden oosten.

Dat er iets engs gaat gebeuren in Iran lijkt me een kwestie van tijd. Niks is beter voor je herverkiezing dan een oorlog waardoor de swing voters de status quo niet durven aanpakken.

Hebben de Trump proponenten die hem altijd roemden om zijn non interventie stijl hier nog wat over te zeggen?

2020 kan maar beter rap beginnen. Dit wordt na 3 jaar gênant, ineens heel rap eng.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik denk dat Iran iets meer is dan de US kan verwerken, gezien een kopie van het grandioze succes in Syrie vermoedelijk niet op de agenda staat.
        Op de juiste tijd een democratie feestje in Venezuela zie ik nog wel gebeuren.

Comment

• Uiteraard is dat hele Iran-gate een decoy voor Mueller/collusion gate. Ik denk niet dat DT zo stom is om het echt te laten escaleren, dat zou 'm zn herverkiezing kosten. Ik acht hem nl. slimmer dan GW Bush, maar daar is ook niet veel voor nodig. Hij wil denk ik ook geen bommen gooien, zo veel mogelijk afleiding door om te zoveel tijd te dreigen (Net zoals Noord-Korea bijvoorbeeld doet) is het doel.

Comment

• En nemen we ook allen waar dat verschillende Staten (Alabama maar ook Ohio bijvoorbeeld) momenteel draconische anti abortus wetten aannemen die vrouwenrechten zo'n beetje een halve eeuw terug gooien?

Als je nu in Ohio wordt verkracht, en je raakt zwanger, dan mag je geen abortus meer. Punt. En als je naar een andere staat gaat waar abortus wel legaal is, kan de staat je alsnog vervolgen en - hou je vast - de doodstraf opleggen. Die doodstraf is er trouwens niet voor de verkrachter.

Voor degenen die het nog niet snappen: de republikeinen willen helemaal geen baby's beschermen, ze zijn alleen maar geïnteresseerd in het in stand houden van het patriarchaat.

En met een overwegend conservatieve Supreme Court gaat ze dat nog lukken ook. Walgelijk.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
              Uiteraard is dat hele Iran-gate een decoy voor Mueller/collusion gate. Ik denk niet dat DT zo stom is om het echt te laten escaleren, dat zou 'm zn herverkiezing kosten. Ik acht hem nl. slimmer dan GW Bush, maar daar is ook niet veel voor nodig. Hij wil denk ik ook geen bommen gooien, zo veel mogelijk afleiding door om te zoveel tijd te dreigen (Net zoals Noord-Korea bijvoorbeeld doet) is het doel.
              Wag the Dog.

(en Idiocracy is ook al een documentary geworden)
              It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Zorgelijke situatie rondom Iran.

Een kleine provocatie laat daar de vlam al in de pan slaan. Alles hangt af van hoe erg de VS een oorlog nodig heeft. Kan ik niet goed beoordelen, maar het lijkt erop of de nood hoog is.

Comment

• Interview met een boer die soja verbouwt en nu tot z'n nek in de financiële shit zit dankzij de handelsoorlog van Trump met China:

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/05/18...-soja-a3960713

Toch blijft ie Trump stemmen, want: (quote): „Kwestie van gezond verstand”, vindt Hadley. „Democraten met hun abortus, met hun geld weggeven aan mensen die er niet voor willen werken. Met hun president die nooit president had mogen worden.” Barack Obama, zegt Hadley , is niet op Hawaï maar buiten de VS geboren, en was dus illegaal president – een samenzweringstheorie die actief door Donald Trump is verspreid.

En dan één alinea verder het óók ok vinden dat zijn oogst met belastinggeld wordt opgekocht...

Tja. Opdat we even weer weten hoe Trump-stemmers in elkaar zitten.
                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                    Zorgelijke situatie rondom Iran.

Een kleine provocatie laat daar de vlam al in de pan slaan. Alles hangt af van hoe erg de VS een oorlog nodig heeft. Kan ik niet goed beoordelen, maar het lijkt erop of de nood hoog is.
                    Grappig, nu is het ineens "de VS?" Je bedoelt toch gewoon "Trump?"

Comment

• Ja, dat is wel een fraai stukje framing van ome scud. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vorige week met Duitse journaliste om tafel gezeten.
                        "the Democracy we were taught in school seems to have ran its course, we are heading for some other form of government. A mix of excuse-democracy and reality-TV. We need to start adjusting our view of the world"

hm..

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht

Grappig, nu is het ineens "de VS?" Je bedoelt toch gewoon "Trump?"
                          In de Trump administratie draaien haviken mee die veel sterker pro-war zijn dan Trump zelf. 1 van de de ergsten is Bolton. Hij is een echte warmonger.

Comment

• Comment

• Ivanka, Maxima, Donald en ... Mark.

Comment

• Marky moest even het appje van Gordon lezen...
                                privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Fijn he, zo'n principieel koningshuis.
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Gummers;

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                    Fijn he, zo'n principieel koningshuis.
                                    Sluit me aan bij de Vakantieman.

Scherven brengen gelul.

Comment

• Boeiuh.
                                      De dames hebben elkaar al meer ontmoet.
                                      En dan nog..
                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

• Die Ivanka zal me jeuken. De scripted sit down met de moordlustige kroonprins stelde me wat minder positief.
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Op zich wel een goede strategie om in een koningshuis een "foute" kant te hebben. Die kun je dan naar zulke verplichte nummertjes sturen. Dat deden ze al met Bernard, nu Zorreguieta. Zou niet verbaasd zijn als Amalia straks met de zoon van Bolsonaro thuiskomt.

;)
                                          "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

Working...
                                          X