Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

People are assholes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• People are assholes

Althans, sommigen wel. 't Was nogal broeierig vanochtend, dus ik denk, kom, ik neem een flesje fris mee na het tanken. Yum yum. Dr. Pepper, voor de geïnteresseerden.

5 minuten later zit ik weer aan 130 op de A4, en draai (de handen half aan het stuur, zo op de polsen, je kent het wel) dat flesje open.

What.

The.

FUCK.

Dat klereding explodeert zo ongeveer, ik heb hem dus op bijna ooghoogte voor me en er komt werkelijk een FONTEIN aan Dr. Pepper uit. ALLES onder, dashboard, stuur, 't druipt half de CD-speler in, lederen bekleding, mijn eigen kleding (gelukkig casual gegaan vandaag).

Dus ik zit daar vloekend en tierend dat kutflesje weer dicht te schroeven, en mijn auto op de weg te houden, tot ik 10 minuten later een afslag kan pakken om nog harder vloekend en tierend het hele interieur schoon te maken.

Wat een kutstreek. Zoiets kan dus alleen als je dat flesje keihard hebt laten vallen, en weer terug hebt gezet in het schap. Geen idee of het een ontevreden Shell-employee was, of gewoon één of andere speklul in een Zafira die dacht "Oh kut, dat gevallen flesje hoef ik niet meer, ik pak wel een andere en zet die tijdbom gewoon terug waar hij stond".

Zo. Koffie. :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Troost je, het is anderen ook wel eens overkomen.

Bij mij was het ooit een blikje Red Bull.

*tsjk*

*PFFFFFF*

*GODV[censuur]!!!*
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Alweer een leuke tankstation truuk!

Na het verwisselen van de ongemarkeerde benzine en diesel tankpistolen aan hun respectievelijke gemarkeerde ophangpunten is dit er wel een voor de top-of-the-list!

Is de prijs per liter voor een flesje dr. pepper eigenlijk met de olieprijs meegestegen?
      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Althans, sommigen wel. 't Was nogal broeierig vanochtend, dus ik denk, kom, ik neem een flesje fris mee na het tanken. Yum yum. Dr. Pepper, voor de geïnteresseerden.

5 minuten later zit ik weer aan 130 op de A4, en draai (de handen half aan het stuur, zo op de polsen, je kent het wel) dat flesje open.

What.

The.

FUCK.

Dat klereding explodeert zo ongeveer, ik heb hem dus op bijna ooghoogte voor me en er komt werkelijk een FONTEIN aan Dr. Pepper uit. ALLES onder, dashboard, stuur, 't druipt half de CD-speler in, lederen bekleding, mijn eigen kleding (gelukkig casual gegaan vandaag).

Dus ik zit daar vloekend en tierend dat kutflesje weer dicht te schroeven, en mijn auto op de weg te houden, tot ik 10 minuten later een afslag kan pakken om nog harder vloekend en tierend het hele interieur schoon te maken.

Wat een kutstreek. Zoiets kan dus alleen als je dat flesje keihard hebt laten vallen, en weer terug hebt gezet in het schap. Geen idee of het een ontevreden Shell-employee was, of gewoon één of andere speklul in een Zafira die dacht "Oh kut, dat gevallen flesje hoef ik niet meer, ik pak wel een andere en zet die tijdbom gewoon terug waar hij stond".

Zo. Koffie. :)
        http://www.watbenjedan.com
        You know that reality is immaterial

Comment

Maar je hebt er zeikerds bij hoor.

Vanochtend tankte ik ook even aan de A4. Sta ik voor de balie, gooit de pompbediende me een flesje Dr. Pepper toe. "Hier, vangen!" roept ie er nog bij.

Ik: "Wat moet ik daarmee, is het gratis?"

Hij: "Nee, maar ik dacht, je hebt vast wel dorst bij dit weer."

Dus ik gooi het flesje terug en zeg: "Nah, ik drink dat spul nooit." Helaas grijpt ie ernaast en het flikkert op de grond. Wonder boven wonder blijft het flesje heel.

Dus hij pakt het op en smijt het weer naar mij.

"Rot nou op met dat stomme flesje", zucht ik.

Hij zegt, "Jaha, maar zet dan even in het schap, als je het niet drinkt. Je loopt er dadelijk toch langs."

Ik denk: luie flikker. Maar geen zin om moeilijk te doen, dus ik ram dat flesje in het schap. Het valt nog een keer naar beneden ook, dus ik moet het nog oprapen en goed neerzetten ook. Echt. Wat een asshole.
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Doe ik op kantoor ook wel eens. Blikjes fris goed opschudden en terugzetten in de koelkast, totdat mijn collega dorst krijgt hehe. Succes gegarandeerd :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

[TM]
              Laatst zat mijn busty GF ook aan mijn thermoskan te schudden. Spoot het ook zo in d'r gezicht.
              [/TM]

Gek he, TM, dat jij een nieuwe baan moest zoeken...

Comment

Mijn God, waarom verbaast dat Toledoverhaal me nou weer niet...?
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Rofl, mooi draadje weer. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik vind het wel een goeie grap.

Net als de strooidop van peper en zoutpotjes losdraaien ;-)
                    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Maar wacht effe, zit je 's ochtends al aan de Dr. Pepper?
                      Ranzig vind ik dat, zo vroeg.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Tja, ieder z'n meug. En ik kan jou dus onder de Toledo School of Humor plaatsen, qua losse peper- en zoutdeksels, opgeschudde frisblikjes, en wat dies meer zij?

*hoort in zijn hoofd 'Yakety Sax' en ziet PACO en Toledo Man versneld achter topless wijven met grote tieten aanrennen*
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Tja, ieder z'n meug. En ik kan jou dus onder de Toledo School of Humor plaatsen, qua losse peper- en zoutdeksels, opgeschudde frisblikjes, en wat dies meer zij?

*hoort in zijn hoofd 'Yakety Sax' en ziet PACO en Toledo Man versneld achter topless wijven met grote tieten aanrennen*
                          `
                          Als dikke bankiers the "butt of the joke" zijn mag je me overal onder scharen.

Daarbij heb ik nooit beweerd een beschaafd gevoel voor humor te hebben ;-)

Comment

sinaasappel 30 seconden in de magnetron, en dat een keer of wat herhalen..
                            appel 30 seconden in de magnetron, en dat een keer of wat herhalen....

alle toiletdeuren op slot draaien ( aan de buitenkant natuurlijk he, blondies...)

eindelijk weer een beetje op niveau. ;-)
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Bij de Febo een nasischijf trekken, een hap nemen en terug achter het raampje plaatsen voor een andere nietsvermoedende snacker.

Vaak hoef je niet lang te wachten voor het resultaat. Zelden zo gelachen :-)

Of gaatjes in koffiebekertjes prikken....geweldig !

Comment

Auto van een collega aan de andere kant van de parkeerplaats (of in ieder geval stukkie verderop) zetten en dan wachten tot ie weggaat. :-)
                                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Een slalom van lichte auto's maken in de winkelstraat door ze aan de wielkasten te verplaatsen.

Comment

Doe ik wel eens in de kleedkamer van de sportschool. Alle veters van de schoenen aan elkaar vastbinden en dan aan de bar de reacties afwachten.

Of de schoenen met water volgieten en terugzetten...

Priceless :-)

Comment

Deze was ik bijna vergeten :

Ooit bij de vuilvette lokale snackbar "de racist" met een paar man 15 kroketten besteld. Nadat ze een tijdje in het pikzwarte frituur lagen te bakken zeggen dat de bestelling niet doorgaat en weglopen. Lol dat we hadden :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                        [TM]
                                        Laatst zat mijn busty GF ook aan mijn thermoskan te schudden. Spoot het ook zo in d'r gezicht.
                                        [/TM]
                                        Woeha

Thermoskan..

BTW: Meen me te herinneren dat je dit kunt voorkomen door voordat je het blikje openmaakt het 5 seconden op z'n kop te houden en het dan VOORZICHTIG weer om te draaien en open te maken. Of het met een flesje ook werkt weet ik niet.
                                        Last edited by ølle; 31-07-08, 13:01.

Comment

Wel lachen.

Een draadje 'people are assholes' en CM die de titel bevestigt door trots de meest irritante grappen te gaan opnoemen...

Comment

Maar goed, die GT ziet er nu van binnen uit of je met alle neukfouten uit de hele straat naar Blijgaarde bent geweest? :)

Comment

Ben gelijk na aankomst maar in de weer gegaan met de nog rondslingerende raamdoekjes (gratis bij de A4-wasstraat). Zeker op dat mooie vanillekleurige leder wil je natuurlijk geen ingetrokken plakkerige vlekken.

On which note: kom d'r maar in, TM....
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Ben gelijk na aankomst maar in de weer gegaan met de nog rondslingerende raamdoekjes (gratis bij de A4-wasstraat). Zeker op dat mooie vanillekleurige leder wil je natuurlijk geen ingetrokken plakkerige vlekken.

On which note: kom d'r maar in, TM....
                                                #185 Vanillevla flipper

Comment

Of een anonieme nick aanmaken en dan alle vuile was die iedereen ooit buiten gehangen heeft nog even de revu late passeren. :)

Comment

Het JB verhaal overkomt mij ook wel eens.

Pleur een fles drinken of bier in de koelkast rij een dagje door belgie of bochtige wegen en open vervolgens de fles.
                                                    Succes verzekerd.

Wat 2 homoseksuele kennissen van me een leuke grap vinden is in open sportauto's te pissen.
                                                    Ze doen dit regelmatig bij een buurman van ze.

En als ze echt een gelukkige dag hebben laat ie zijn cowboy laarzen buiten staan en zeiken ze die ook nog vol.
                                                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Geweldig draadje dit!

Ik had het op vakantie. Heenreis ging prima, om 17.30 aangekomen op de camping in Berceto Italie. Om een uurtje 22.00 trok ik een flesje champagne uit de koelbox, die ik nog meegenomen had uit Odesa.
                                                      Dacht wel dat die enigzins tot rust gekomen zou zijn na 4 uur stilstaan.
                                                      ECH NIE!!
                                                      Toen ik de dop er voorzichtig afhaalde spoot de halve inhoud van de fles explosief naar buiten midden in mijn gezicht en dat van GF. Jammer van de pagne en het doet nog best zeer die alcohol in je ogen. Was echt niet fijn.
                                                      Maar desondanks wel vre-se-lijk gelachen natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                                        Wat 2 homoseksuele kennissen van me een leuke grap vinden is in open sportauto's te pissen.
                                                        Ze doen dit regelmatig bij een buurman van ze.

En als ze echt een gelukkige dag hebben laat ie zijn cowboy laarzen buiten staan en zeiken ze die ook nog vol.
                                                        Moehahaha, ROFLMAO, Lars stijgt met stip op de CM-afzeikladder!! :-)))

Kijk Ralf: dit is nou SATIRE!

Groet
                                                        GJ

Comment

Wat je tegen die gasten moet zeggen?

OPGEFLIKKERD en rap een beetje....................:-)
                                                          If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Dat Larsje Vunstra homoseksuelen in zijn kennissenkringspier heeft verbaasd mij niks.....
                                                            Maar ik vrees dat zelfs mijn buren geen behoefte hebben aan een dikke vette rode zitzak met een brilletje ;-)

Sneu figuur.

Comment

@GJ

De naam is Ralph. En dat jij grapjes over andermans urine leuk vindt zegt mij weer genoeg...je bent gewoon geen niveau hoger dan ik :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                                @GJ

De naam is Ralph. En dat jij grapjes over andermans urine leuk vindt zegt mij weer genoeg...je bent gewoon geen niveau hoger dan ik :-)
                                                                Ralf, dat is zelfs voor jou doen niet eens bij benadering grappig. Wat mij nog wel het meeste verbaast, is dat jij nog oprecht boos lijkt te kunnen worden over de afzeikgrapjes jegens jouw persoon. Te meer je daar zelf door je bijdragen nogal toe uitnodigt. Misschien dat wat normaler reageren meer helpt dan die verongelijkte jankverhalen. Daarbij geef ik je nog het krediet dat je daadwerkelijk normale reacties zou kunnen plaatsen.

Groet
                                                                GJ

Comment

Working...
                                                                X
                                                                😀
                                                                🥰
                                                                🤢
                                                                😎
                                                                😡
                                                                👍
                                                                👎