Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

NL store

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • NL store

    Dit mailtje gehad na weken wachten:

    Tussentijds bericht betreffende uw bestelling bij NLStore.

    U heeft de volgende artikelen nog bij NLStore in bestelling staan:

    1 X 455064 - MOVIE - LABYRINTH -COLLECTOR'S ED


    Wij hebben deze artikel(en) bij onze leverancier door moeten bestellen en helaas zijn deze nog niet binnengekomen.

    Een mogelijke reden hiervoor is:

    - De aangegeven levertijd (in werkdagen) is nog niet verstreken.
    - De releasedatum is nog niet bereikt of de maatschappij heeft de releasedatum uitgesteld.
    - Er bestaat een voorraadprobleem bij onze leverancier of bij de maatschappij.
    - Het artikel is een zeer moeilijk verkrijgbaar artikel op dit moment.
    - Indien Boek: Het boek is in herdruk (zie status bij artikel op de site).
    - Indien Boek: Het boek is nog niet verschenen (zie status bij artikel op de site).

    We hopen de door u bestelde artikel(en) spoedig binnen te krijgen. Zodra we deze ontvangen, zullen we uw bestelling uiteraard zo snel mogelijk aan u verzenden.

    Mocht een artikel komen te vervallen, dan ontvangt u hier gelijk een bericht over. Heeft u nog geen bericht ontvangen, dan verwachten wij uw bestelling gewoon te kunnen leveren.

    Indien de aangegeven levertijd overschreden wordt, heeft u de mogelijkheid de bestelling zonder problemen te annuleren.

    Met vriendelijke groet,
    NLStore"


    Ik had het kunnen weten adhv sommige reviews op internet, bol.com was down voor onderhoud en ik dacht vooruit dan maar. Ik verdenk de lui ervan uberhaupt geen voorraad bij te houden en iedereen standaard maanden te laten wachten. Terwijl ik toch ook de nodige positieve reviews las, fake?

  • #2
    Terwijl ik toch ook de nodige positieve reviews las, fake?
    Nee hoor, ik heb d'r wel vaker besteld. De levertijd die er stond klopte bij mij eigenlijk altijd. Misschien heb je ongeluk en zoals aangegeven heb je de mogelijkheid te annuleren.
    Every second of your life is a part of your song

    Comment


    • #3
      " Indien de aangegeven levertijd overschreden wordt, heeft u de mogelijkheid de bestelling zonder problemen te annuleren."

      aangegeven levertijd was 3 tot 300 werkdagen oid. BALLENTENT!!!

      Comment


      • #4
        LOL! Nou ja, zoals gezegd kunnen meningen verschillen. Kan natuurlijk ook zijn dat de service achteruit is gegaan. De laatste keer dat ik iets besteld heb was vorig jaar. Dat was in de pre-order en het kwam binnen voordat ie in de winkel lag(en het was voor een veeeel betere prijs).

        Maar ehm, Labyrinth lenen? ;-)
        Every second of your life is a part of your song

        Comment


        • #5
          heb jij die film dan? kaboutertjes en David Bowie in te strakke broek? pff heameau :)

          Comment


          • #6
            Hihihi, je bent gewoon jaloers.

            ;-)

            And <zie signature> :-)
            Every second of your life is a part of your song

            Comment


            • #7
              " Beste heer/mevrouw,

              op 12 juli heb ik een DVD besteld en nog steeds niet ontvangen. Gezien het feit dat de (overigens opmerkelijk hoge) levertijd van 3 to 25 werkdagen verstreken is, wil ik gebruik maken van de optie om de bestelling te annuleren.

              Hoe het anno 2008 mogelijk is dat een bedrijf een simpel product als een DVD kan aanbieden en vervolgens meer dan een maand over de levering kan doen, is mij een raadsel. Helaas heb ik moeten constateren dat ik niet de enige klant ben die dit overkomt. Ik wens ook geen tegoedbon te ontvangen en wil het betaalde bedrag van 17.93 euro graag geretourneerd zien.

              Vriendelijke groet,

              "

              whankers, gelukkig is bol.com weer up.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎