Dit mailtje gehad na weken wachten:
Tussentijds bericht betreffende uw bestelling bij NLStore.
U heeft de volgende artikelen nog bij NLStore in bestelling staan:
1 X 455064 - MOVIE - LABYRINTH -COLLECTOR'S ED
Wij hebben deze artikel(en) bij onze leverancier door moeten bestellen en helaas zijn deze nog niet binnengekomen.
Een mogelijke reden hiervoor is:
- De aangegeven levertijd (in werkdagen) is nog niet verstreken.
- De releasedatum is nog niet bereikt of de maatschappij heeft de releasedatum uitgesteld.
- Er bestaat een voorraadprobleem bij onze leverancier of bij de maatschappij.
- Het artikel is een zeer moeilijk verkrijgbaar artikel op dit moment.
- Indien Boek: Het boek is in herdruk (zie status bij artikel op de site).
- Indien Boek: Het boek is nog niet verschenen (zie status bij artikel op de site).
We hopen de door u bestelde artikel(en) spoedig binnen te krijgen. Zodra we deze ontvangen, zullen we uw bestelling uiteraard zo snel mogelijk aan u verzenden.
Mocht een artikel komen te vervallen, dan ontvangt u hier gelijk een bericht over. Heeft u nog geen bericht ontvangen, dan verwachten wij uw bestelling gewoon te kunnen leveren.
Indien de aangegeven levertijd overschreden wordt, heeft u de mogelijkheid de bestelling zonder problemen te annuleren.
Met vriendelijke groet,
NLStore"
Ik had het kunnen weten adhv sommige reviews op internet, bol.com was down voor onderhoud en ik dacht vooruit dan maar. Ik verdenk de lui ervan uberhaupt geen voorraad bij te houden en iedereen standaard maanden te laten wachten. Terwijl ik toch ook de nodige positieve reviews las, fake?
Tussentijds bericht betreffende uw bestelling bij NLStore.
U heeft de volgende artikelen nog bij NLStore in bestelling staan:
1 X 455064 - MOVIE - LABYRINTH -COLLECTOR'S ED
Wij hebben deze artikel(en) bij onze leverancier door moeten bestellen en helaas zijn deze nog niet binnengekomen.
Een mogelijke reden hiervoor is:
- De aangegeven levertijd (in werkdagen) is nog niet verstreken.
- De releasedatum is nog niet bereikt of de maatschappij heeft de releasedatum uitgesteld.
- Er bestaat een voorraadprobleem bij onze leverancier of bij de maatschappij.
- Het artikel is een zeer moeilijk verkrijgbaar artikel op dit moment.
- Indien Boek: Het boek is in herdruk (zie status bij artikel op de site).
- Indien Boek: Het boek is nog niet verschenen (zie status bij artikel op de site).
We hopen de door u bestelde artikel(en) spoedig binnen te krijgen. Zodra we deze ontvangen, zullen we uw bestelling uiteraard zo snel mogelijk aan u verzenden.
Mocht een artikel komen te vervallen, dan ontvangt u hier gelijk een bericht over. Heeft u nog geen bericht ontvangen, dan verwachten wij uw bestelling gewoon te kunnen leveren.
Indien de aangegeven levertijd overschreden wordt, heeft u de mogelijkheid de bestelling zonder problemen te annuleren.
Met vriendelijke groet,
NLStore"
Ik had het kunnen weten adhv sommige reviews op internet, bol.com was down voor onderhoud en ik dacht vooruit dan maar. Ik verdenk de lui ervan uberhaupt geen voorraad bij te houden en iedereen standaard maanden te laten wachten. Terwijl ik toch ook de nodige positieve reviews las, fake?
Comment