Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
McCann
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
Wát?!! Zit kleintje erachter? Ik wist het wel!Iedereen heeft recht op mijn mening!
Comment
-
-
Is hier om de hoek i.d.d.
Heel bizzar want haar ouders hebben exact achter mijn huis gewoond (in het aangrensend huis). En nu weer dat kind gezien vlak bij mijn werk.....
Gelukkig ben ik nog nooit in Portugal geweest en val ik alleen op meisjes van 20+
Zonder gekkigheid; Het is weer eens een diep triest verhaal en ik hoop het nooit zelf mee te maken.....Last edited by Kleintje; 07-08-08, 14:19.
Comment
-
-
aandachtshoerderij van de bovenste plank
baron van munchhausen is er niets bij
als er echt een aanwijzing zou zijn en het kind nog zou leven, dan moet je dat buiten de publiciteit houden , zodat de mogelijke daders zich " niet opgejaagd voelen" en er mogelijk beter gerechercheerd kan worden"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
"dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
"Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Comment
-
Comment