Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onweer!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
    Fuck. Ik heb al eens een auto met hagelsteenmotief gehad en hoef dat niet nog een keer :-(

Tja, ik kan mij die lokale hagelhoosbui van vorig jaar augustus ook nog goed herinneren.
    Ik had hier ergens nog die foto's geplaatst van de wildwater rivier in onze straat :-)

En als ik goed over het dak van de 159 kijk dan zie ik nog steeds die schade...
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Dat wordt niet gezellig zometeen

http://www.nu.nl/weer/index.html

Comment

Gaaf, zo meteen richting Botlek!
        You know that reality is immaterial

Comment

• Gaat hier al lekker in 010.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Kijk hier uit over Pernis en ik zie de meest indrukwekkende bliksems naar beneden komen.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• KUT! De was hangt volgens mij nog buiten.....

Comment

• Mijn auto;s staan beide buiten.... ik zie het zondag wel. Dakschade aan de XK8 zal wel meevallen. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
                  Dat wordt niet gezellig zometeen

http://www.nu.nl/weer/index.html

Zo meteen? Op het eiland Walcheren was het al ff bezig hoorrr, wij zitten weer vooraan op de tribune. Sowieso raar hoe vaak het NL weerbericht niet voor ons van toepassing is, net alsof ik op Jamaica woon :op

Comment

• in Zutphen zitten we nog lekker in de zon

Comment

• Is weer even overgewaaid. Ben benieuwd wat er nog komt.

Comment

• RC: ja, maar jullie daar in 't Zeeuwse hebben wel, bijvoorbeeld, mosselen.
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RC Bekijk bericht
                          Zo meteen? Op het eiland Walcheren was het al ff bezig hoorrr, wij zitten weer vooraan op de tribune. Sowieso raar hoe vaak het NL weerbericht niet voor ons van toepassing is, net alsof ik op Jamaica woon :op
                          klopt, is ook zo in Zuid-Brabant en Limburg. Ik kijk dan ook vaak naar de Belgische weersverwachtingen. Die zijn vaak beter voor waar ik woon. (040)

Comment

• Je kunt 't hier nu bijna vastpakken, maar nog steeds stilte voor de storm.
                            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• In Den Haag zat ik me al te verheugen op wat ging komen. Uiteindelijk was het niet meer dan een beetje onweer en een regenbuitje. Jammer...

Comment

• Het is hier donkergrijs, al uren. Maar kurkdroog, vooralsnog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                  Mijn auto;s staan beide buiten.... ik zie het zondag wel. Dakschade aan de XK8 zal wel meevallen. :)
                                  och, het dakje is niet nieuw meer he...
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

• Krijg mijn geld toch al niet op! Tripje naar Blighty en voor GBP 1300 zit er een nieuwe paraplu op, toch? Lamakomme die hagel. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Gummers;

Beetje gerommel, nu begint het wat steviger te regenen. Nog geen echt onweer, maar het is wel aardig donker.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                        Is weer even overgewaaid. Ben benieuwd wat er nog komt.
                                        Hier ook (Z'meer), twee klappen onweer en een paar druppels, en dat was het dan (voorlopig).

Comment

• Al regen bij jou, Hansv? Hier nog immer niks. Wel wat gerommel, maar dat was ook alweer een kwartiertje geleden.
                                          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Ha, die Dutch;

Yep. Nog niet echt hard, maar wel grote druppels.
                                            Scherven brengen gelul.

Comment

• 050 is nog kurkdroog en drukkend warm, lichtblauwe hemel, blijft wel droog hier volgens mij...
                                              "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Hier bij Schiphol een flinke bui en geen onweer gehoord. Nu weer droog.
                                                ------------------------------------------------
                                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Nog geen druppel gezien vandaag in Vianen.

Storm in een glas water weer..

Comment

• Nou ja, beelden in Zeeland niet gezien dan? Was toch wel heftig, maar is niet doorgezet.

Hier in Almere hangt nu die bui die vanochtend boven Zeeland hing. Die wolken zijn inmiddels goed geleegd lijkt het, want er is hier niets aan de hand.

Comment

• regio 077, drukkend warm, blauwe hemel met enkele witte wolkjes...ik ga zo maar eens het zwembad in. ;-)
                                                      The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

• Ha, die Gummers;

Hier ook weer droog en een stuk lichter. Zal nog wel wat regen komen, maar de voorspelde moesson verwacht ik niet meer.
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Ha die Hans,

http://www.nu.nl/binnenland/2550827/...dagmiddag.html

Hier in Maastricht nog maar weinig gezien. Hoop stiekem op een moesson na 5en. Moet [email protected], en heb geen zin ;)
                                                          '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Storm in een glas water. Mooi, toch lekker barbecueën, dan :-)

Comment

• Gelukkig werk ik vanmiddig thuis, hoewel het hier natuurlijk niet te harden is.

Een grote boodschap op het toilet gaat gepaard met heel wat zweetdruppels. Wat warm stinkhok zeg :-)
                                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Dat heb met zo'n Vinex poepdoos, als je een fatsoenlijk huis hebt is de afmeting en de ventilatie in orde en heb je airco in de rest van je huis.
                                                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Het is hier weer net zo warm als gisteren :-(
                                                                  All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Working...
                                                                  X