Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onweer!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• LOL, hier gaat het alarm af van een paar auto's. Wat wil je, met die tennisballen uit de lucht...
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Hier in Delft was het niets spannends, het rommelde in de verte en het miezerde een beetje, wat een afknapper.
      Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

• Ik dacht, dat doe ik wel vaker, ik kan nog wel even een rondje op de skeelers.
        Dus met de zwarte lucht "in de verte" als gemeen lachend onheil voor me de polder ingetogen.
        Met mijn 1.92m + skeelers al snel het hoogste punt.
        Toen er 9 tellen tussen flits en donder zat maar omgedraaid.
        De wind begin enorm te pompen en de klappen vlogen om mijn oren.
        Thuis gekomen plensde het, snel de pc, de 2tb nas en de laptop ontdaan van alle kabels.
        Inmiddels is het hier aan het klappen en flitsen gevolgd door die krijsende klappen niet normaal meer.
        Het regent geen druppels maar stralen.
        Eigenlijk hebben we weer dat in willekeurig land op de wereld minimaal 50x per jaar voorkomt.
        En het koelt een beetje af.
        Lekker hoor.
        Morgen weer 30grd ?
        :-))
        Erik
        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Dus als ik het goed samenvat, concentreert het onweer zich boven De Meern?

God is een vrouw, dat is duidelijk. Een vrouw met kleine tieten. :-)
          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
            Dus als ik het goed samenvat, concentreert het onweer zich boven De Meern?

God is een vrouw, dat is duidelijk. Een vrouw met kleine tieten. :-)
            Klopt dat wel? Een vrouw die nat wordt van TM?
            Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
              LOL, hier gaat het alarm af van een paar auto's. Wat wil je, met die tennisballen uit de lucht...
              huh? Jij zit toch ook in de Meern? Hier geen hagel te bekennen. Wel donker, bliksem en forse regen.
              übernarcistische fappert

Comment

• ROFL, dus CM liegt gewoon? :-)
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• CM GF ging even met d'r tennisballen op de auto's hengsten denk ik.

Comment

• Het kan natuurlijk in het minder bedeelde deel van de Meern enorm spoken :-)
                    übernarcistische fappert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaas! Bekijk bericht
                      Het kan natuurlijk in het minder bedeelde deel van de Meern enorm spoken :-)
                      Pas je op voor de sneeuwmannen.

Comment

• @Gaas

Das raar...misschien trok het ten westen van ons voorbij en kreeg ik de volle laag :-)
                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

LOL, hier gaat het alarm af van een paar auto's.
                          Zijn dat niet je huisvrinden die de tijd aan het doden zijn?
                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Tiel. Check.
                            You know that reality is immaterial

Comment

• Het gaat hier (040) nu los. Ik ben net droog thuis gekomen tussen de buien door en dacht: laat ik op zolder wat raampjes open zetten, dan koelt het wat af. Daar waren dus binnen vijf minuten twee man nodig om gordijnen e ramen weer tegen te kunnen houden. :)

Comment

• Vianen, hemelsbreed zo'n 10 of 12 kilometer van de Meern, is ijsvrij :-)
                                Denk dat CM schrok van de eerste klap en de ijsblokjes uit zijn Lidl Cola door de lucht vlogen.
                                :-)
                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Reden op de A15, tussen Nijmegen en Gorinche. In een kwartier van 34 naar 22. Redelijk heftig weer maar om nou te zeggen goh wat bijzonder allemaal, nee. Snap dat gehype van tegenwoordig niet zo.

Comment

• Was dit het nou?
                                    ------------------------------------------------
                                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• in de voorstad van 030 hoor ik alleen wat gerommel maar wel veel ontladingen. Regen valt reuze mee.
                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

@Gaas

Das raar...misschien trok het ten westen van ons voorbij en kreeg ik de volle laag :-)
                                        Heel raar inderdaad. Gewoonlijk zijn 't toch die uit het zuiden zijn die in huize-CM 'trekken' en haar de 'volle laag' geven!

http://weather.thefuntimesguide.com/...d-by-jonco.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                          Was dit het nou?
                                          Denk het. Echt boeiend was het niet.

Comment

• Hier is het nu ook goed raak. Net even buiten gestaan. Lekker.

Vanmiddag liep de temperatuur van de 75 erg hoog op, dus met de kachel vol aan (en die heeft maar twee standen) en de ramen voor open (achter doen het niet) in de file meesjokken.

Comment

• 050 schapewolkken aan de lucht en ik zit nog in de achtertuin een sigaartje te roken en te wachten op wat komen gaat......

was vandaag 27 graden in mijn garage en 39 buiten.....
                                              wat TSM zegt!!!!!

Comment

• hier (023) heeft het zojuist een beetje gedruppeld. kijkje op buienradar leert dat het dat ook was.

stapt zo maar even op de fiets.
                                                Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

• 020 niks spannends. Beetje regen. Donker en wat gerommel ver weg....

Ah...en flits!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                                                    Thuis gekomen plensde het, snel de pc, de 2tb nas en de laptop ontdaan van alle kabels.
                                                    Inmiddels is het hier aan het klappen en flitsen gevolgd door die krijsende klappen niet normaal meer.
                                                    En hoe heb je dit dan op Gummen gezet? Postduif naar Harry?

:-)

Ojee...wordt nog donkerder.

Comment

• In Kopenhagen nog niks gemerkt ;-)
                                                      Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Starred Bekijk bericht
                                                        In Kopenhagen nog niks gemerkt ;-)
                                                        Hehe, mijn collega in Alesund vertelde dat het daar zowieso 15 graden en kloteweer was.
                                                        ------------------------------------------------
                                                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Zeg 6 Bakkie; hoop voor je dat je binnen bent gebleven. Het regent nu toch echt in 023, af en toe een dondertje en zeer zwarte wolken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                                            Hehe, mijn collega in Alesund vertelde dat het daar zowieso 15 graden en kloteweer was.
                                                            Ik denk dat je hem dan nog een keer moet bellen, want het was vandaag perfect weer (en nog steeds)
                                                            Je gaat het pas zien als je het door hebt

Comment

• Ha, die Gummers;

Meestal wel een voordeel van wonen aan de kust; het weer is doorgaans net wat minder extreem.
                                                              Paar flitsen tot nu toe, wat gerommel in de verte en anderhalve druppel water. Koelt wel lekker af.
                                                              Scherven brengen gelul.

Comment

• In Deventer moet ik de bloembakken nu handmatig vasthouden.
                                                                Groeten,
                                                                Bats
                                                                wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
                                                                *klopt zelf op schouder* --- TSM
                                                                Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
                                                                Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
                                                                Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
                                                                de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
                                                                Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
                                                                Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

• Ik dacht ook dat het mee viel, maar toch: noodweer in de Betuwe. Op een provinciale weg kon ik niet meer harder dan 30km/h. In mijn eentje, want er was verder niemand. Heb hem nog even geknepen, toen ik een stuk weg ging bevaren, waar het water echt uit het riool spoot. Het was behoorlijk diep. Geen ideale auto dan, een MX-5. Had ik beter een Fiat Barchetta kunnen hebben, wat Italiaans is voor bootje. Overigens kwam er geen druppel binnen door de kap van het Japannertje. Ook fijn.
                                                                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
                                                                  X