Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• EI

Ik ben er mee eens.....

(is trouwens toch smerige chocola)

Bullshit.
    Laat die kinderen toch.

En die chocolade is best lekker vind ik juist!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

kom op zeg

als je als ouder zo'n ei koopt en je geeft het aan je zwakzinnige kind, of kleuter onder de 3 jaar...dan blijf je er toch even bij?

om nu een ei te verbieden omdat er misschien een keer een zeldzaam kind ook een stuk speelgoed in zijn mond stopt (so what?) ...

wat een regelneukerij zeg...wat een onzin!

ja, ik ook, ik heb ook indertijd een keer een flippo in m'n mond gestopt omdat ik als een zombie tv keek en die zak met chips zo vlot mogelijk naar binnen wou werken

maar volgens mij ben ik daar niet echt anders van geworden, kan me niet voorstellen dat het mogelijk was geweest dat ik er pas achter kwam bij het kijken naar de gedraaide drol een dag later

Comment

Precies! Wat een betutteling zeg. Die eieren zijn godverdegodver al veertig jaar op de markt, en nu ineens zijn ze gevaarlijk?

(en ik vreet ze ook wel eens :-))
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Mijn kinderen vinden die dingen fantastisch.

Meestal eten ze de chocola half op en ik de andere helft, niks mis mee.

Comment

Wat een ongelooflijk gezeik. 90% van de normale mensen moeten weer lijden onder de 5% zwakzinnigen die het hele ei incl. surprise in hun muil douwen.

Groet
            GJ
            Last edited by GJ; 08-08-08, 08:39.

Comment

Een bitterzoete verleiding

Comment

Zucht eens diep.
                kunnen we niet alle politici gaan verbieden of zo
                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Dit bericht had beter in het Darwin-award topic gekund. Dat speelgoed zit toch ook nog in een apart zakje?
                  www.carscoffeecigars.nl

Comment

Nee, zit in het ei. Maar in een soort capsule.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                      Precies! Wat een betutteling zeg. Die eieren zijn godverdegodver al veertig jaar op de markt, en nu ineens zijn ze gevaarlijk?

(en ik vreet ze ook wel eens :-))
                      Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het hoorde. Als klein manneke (nog kleiner...) at ik die dingen al (nee, niet de surprises). Wat een ultiem gezeik weer. En idd, ook nu zijn ze nog lekker en de surprises leuk :)
                      Auto's: veel...

Comment

Fabrikant heeft gelijk, eerst maar 's de cijfers laten zien van alle doden en gewonden die er de afgelopen jaren zijn gevallen tijdens het consumeren van deze eieren.
                        Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                          Wat een ongelooflijk gezeik. *0% van de normale mensen moeten weer lijden onder de 5% zwakzinnigen die het hele ei incl. surprise in hun muil douwen.

Groet
                          GJ

Daar hou ik altijd van op de vroege morgen, mensen die de kern van de zaak mooi plastisch kunnen verwoorden. :)

Het probleem met duitsers is, dat de meeste het niet eens zouden merken dat er nog iets anders in het ei zat als ze dat ding 'incl. surprise in hun muil douwen'.
                          You know that reality is immaterial

Comment

Inderdaad, wat een gezeik weer!

Kan me wel voorstellen dat Ferrero cijfers wil zien, ze verkopen 4 miljoen van die dingen PER DAG!

Comment

Deed jij dat maar he? 4 miljoen dingen per dag verkopen.

Kon je 436 posts/dag besteden aan je eigen 335i.... :)
                              You know that reality is immaterial

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎