Voor 100.000.000 euro mag je ook al iets verwachten, lijkt me - zeker met die uurtarieven en loonschalen daar. Niet om cynisch te zijn of zo ... maar ik vind het er een beetje over, als je ziet hoeveel mensen daar in extreme armoede leven, hoe die aardbeving nog maar half verwerkt is, etc etc.
Maar wauw indeed.
------------------------------------------------
We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.
Welke idioot heeft trouwens verzonnen dat dat bijten op je medaille stoer is?
Man, wat ziet dat er debiel uit...
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Het was ook te mooi om waar te zijn ;) Maar ik heb het idee dat er extra gezocht wordt naar 'fouten' om op te slaan. China kan het niet snel goed doen.
Nothing Toxic adds new videos, pictures, links, and more 365 days a year. Visit nothingtoxic.com for all of you entertainment needs. Home of extreme entertainment.
Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
Lancia Thema 8.32 1988
Bimota SB6 1995
Suzuki GSX-R750 1985
Suzuki GSX-R750 1985
Suzuki GSX-R50 1987
Ik word een beetje moe van iedereen die maar blíjft kankeren op die Chinezen. Ik kan geen Olympisch onderdeel zien of de mensenrechten aldaar worden 5x aangehaald. Als je **** naar "China Olympische Spelen" googled krijg je bij de eerste 5 hits al "mensenrechten" en "georkestreerde vrolijkheid" en weet ik al niet wat om je oren.
Ëen beetje hypocriet naar mijn mening. Ik bedoel, wanneer je naar de "Super Bowl" kijkt hoor je ook niet steeds "oorlogsmisdaden in Irak" of "mensenrechten in Guantanamo Bay".
Nu zou de openingsceremonie dus weer "nep" zijn. Alhoewel erg toepasselijk voor iets uit China, nep, vond ik de nep ceremonie uit China 100x mooier dan het echte debacle uit Athene 4 jaar geleden.
iOnline, ik begrijp je punt - het gaat ook om de Spelen en zo.
Maar als je kijkt wat China gedaan/gerealiseerd heeft om dit mogelijk te maken, dan kan je niet anders dan een beetje kritisch zijn.
Nog deze morgen hadden ze het op de radio over de watervoorziening voor het Olympische Dorp, Crew en alles errond: blijkbaar hebben ze één van de rivieren die langs Beijing lopen afgedamd om ervoor te zorgen dat er water genoeg zou zijn - een terugkerend probleem in Beijing en de omliggende provincies aldaar. Spijtige is dat ze zo rigorues te werk gegaan zijn dat de mensen die 'leven van de rivier' downstream hebben moeten verhuizen omdat de desbetreffende rivier niet meer doorstroomt en droog staat. Met het totalitaire regime in China is dat natuurlijk makkelijker dan - laat ons zeggen - in London over vier jaar.
Er zijn talloze voorbeelden zoals deze natuurlijk.
China wil deze OS gebruiken als milestone, en als startpunt, om aan de wereld duidelijk te maken dat ze er staan, dat ze voor niemand onder moeten doen - ok, fair game - maar dat gaat serieus ten koste van de lokale bevolking. en dat is niet geheel volgens de Olympische gedachte. Ik denk dat we daar best wel kritisch op mogen zijn. Al moet ik je gelijk geven in de 'hetze' die nu ontstaat en de jacht die de media maakt op alle mogelijke 'news items'/scoops. Bottom Line is dat China een totalitair regime blijft, daar komen mooie dingen uit voort; bijvoorbeeld architecturaal staan ze er wel met airport, stadia en andere megalomane parels van bouwkunst. Maar dat praat nog niet alles goed.
De ploeg van De Haan speelt als nummer twee van groep B tegen de nummer 1 van groep A, waarschijnlijk Argentinië, op zaterdag in Shanghai. En aangezien NL nog geen goede wedstrijd heeft gespeeld lijkt me dat een onmogelijke opgave.
Oorspronkelijk geplaatst door rocketscienceBekijk bericht
Bottom Line is dat China een totalitair regime blijft, daar komen mooie dingen uit voort; bijvoorbeeld architecturaal staan ze er wel met airport, stadia en andere megalomane parels van bouwkunst. Maar dat praat nog niet alles goed.
Dat totalitaire regime was er al toen de spelen aan China toegewezen werden.
Dan gewoon consequent zijn en de spelen daar niet houden.
Welke idioot heeft trouwens verzonnen dat dat bijten op je medaille stoer is?
Man, wat ziet dat er debiel uit...
En weer. Ze doen 't verdomme allemáál.
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Neuh, want ze doen 't pas als de fotografen ervoor klaarstaan. 't Is een pose. En wat mij betreft een debiele pose.
Comment