Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genesis 4 - 17

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Genesis 4 - 17

Genesis 4 - 17 En Kain bekende zijn huisvrouw, en zij werd bevrucht en baarde Henoch; en hij
    bouwde een stad, en noemde den naam dier stad naar den naam zijns zoons,
    Henoch.

Waar komt die vrouw vandaan?
    Iedereen heeft recht op mijn mening!

Gehouwen uit een rib toch?
    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Teeuwen
      Ja eh, het zit eh zo.
      Ik had eh-vroeger heel veel vrienden, maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was. Ja want vroeger toen ging 'k met me vrienden, gingen we altijd naar hetzelfde café enzo, maar nou ze zijn naar een ander café gegaan en nou willen ze mij niet zeggen waar... waar dat eh is.
      Nou maar dat vind ik helemaal niet erg. Nee, want nou heb ik veel meer tijd voor andere dingen te doen enzo.
      Net als bijvoorbeeld laatst was ik naar de bioscoop geweest en daar had ik een hele mooie film gezien en die heette... dat was ehm... Schindlers List heette die. Ja maar die is mooi hoor! Dat was 'n hele mooie belangrijke film, want kijk de mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl eh nou die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.

Ja, Gadverdamme. Maar eh, wat ik het mooiste vind om te doen altijd dat vind ik om in de bijbel te lezen.
      Dat vind ik zo mooi man! Dat is een heel mooi dik boek en dat is zo, eh ik zal even voor de mensen die niet precies weten waar de bijbel over gaat zal ik ongeveer effe eh uitleggen.
      Dat was zo:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
      Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
      Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
      En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
      En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
      Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
      Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
      Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
      Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
      Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
      Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
      Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
      Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
      En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
      Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
      Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.

Nee, dat is helemaal niet voor te lachen. Nee, nee, nee, want stel jezelf aan een kruis zouden hangen. Zou je dan ook lachen? Nee kijk..n-nou zijn ze stil ja.
      Dat is helemaal niet leuk, nee.
      Dan hang je daar, helemaal alleen.
      Ja en je krijgt jeuk, wat dan?
      Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten de hele dag?
      Of tussen twee Limburgers in?

En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja.
      Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt.

Daarom zeg ik altijd zo:
      "Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent
      Hij heeft veel voor ons gedaan,
      heeft ze eigen aan het kruis laten slaan."
      En daarom zeg ik altijd: "Jezus, bedankt".

Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk.
      Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen.
      Eén twee drie...

(JEZUS BEDANKT)

Dat zal die leuk vinden.
      ......
      You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
        Gehouwen uit een rib toch?
        Nee, dat was Eva, de vrouw van Adam, zij was de moeder van Kaïn. Kaïn vermoordde zijn broer Abel, werd naar het land van Nod verbannen en trouwde daar met een vrouw.

Last edited by iOnline; 11-08-08, 18:41.

Comment

Geen Phil Collins hier ?

*loopt het topic weer uit*
          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

nope, Peter Gabriel wel...
            When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door iOnline Bekijk bericht
              Nee, dat was Eva, de vrouw van Adam, zij was de moeder van Kaïn. Kaïn vermoordde zijn broer Abel, werd naar het land van Nod verbannen en trouwde daar met een vrouw.

Oja zo was het, tja, die vrouw van Kaïn, dat was naw een untermensch
              fka v164

Comment

< mode homo sarcasticus on>

Tjee, dat betekent dat er dingen in de bijbel staan die niet kloppen??????????

< / mode homo sarcasticus off>

Had ik al eens gezien ja, ik breng het ook ter sprake als er weer eens een roept dat we allemaal het resultaat zijn van incest (niet dus). Ik weet ook niet waar het vandaan komt, misschien waren Adam en Eva symbolisch voor mannen en vrouwen in het algemeen?

Comment

Deuteronomium 25:11-12 NBG51

11 Wanneer mannen met elkander vechten en de vrouw van de een komt tussenbeide om haar man te bevrijden uit handen van degene die hem slaat, en zij steekt haar hand uit en grijpt hem bij zijn schaamdelen, 12 dan zult gij haar hand afkappen; gij zult haar niet ontzien.

Dat zijn nog eens maatregelen!

Deuteronomium 22:23-24 NBG51
                  23 Wanneer een man een meisje, dat nog maagd is en dat met iemand ondertrouwd is, in de stad ontmoet en gemeenschap met haar heeft, 24 dan zult gij hen beiden naar de poort van die stad brengen en hen stenigen, zodat zij sterven: het meisje, omdat zij in de stad niet om hulp geroepen heeft, en de man, omdat hij de vrouw van zijn naaste onteerd heeft. Zo zult gij het kwaad uit uw midden wegdoen.

Deuteronomium 22:28-29 NBG51
                  28 Wanneer een man een meisje ontmoet, dat nog maagd is en niet ondertrouwd, haar aangrijpt en gemeenschap met haar heeft, en zij worden betrapt – 29 dan zal de man, die bij haar gelegen heeft, aan de vader van het meisje vijftig zilverlingen geven, en zij zal hem tot vrouw zijn, omdat hij haar onteerd heeft; hij zal haar niet mogen wegzenden, zolang hij leeft.

Dus als ze in ondertrouw is moet het verkrachtte meisje dood, en als ze niet in ondertrouw is moet ze met haar verkrachter trouwen...
                  $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Geelhoed, dat laatste gaat enkel op bij betrapping :).
                    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Adam en Eva kregen naast de drie zoons met naam ook nog andere dochters en zonen.

Comment

Adam en Eva staat gewoon symbool voor de eerste genetisch gemanipuleerde mens. Voorheen waren de mensen steriel totdat ze de "gift" kregen van de De Slang/Enki/Prometheus/Vulcanus wat betekende dat ze zich voort konden planten. Er waren destijds al een boel mensen.

Ga je uit van de bijbelse verhaaltjes, dan was Eva niet de eerste vrouw van Adam, maar Lilith, dochter van de koning van de onderwereld. Echter, deze dame wenste niet onderdanig te zijn aan de in haar ogen inferieure Adam (wat betekent: "mens" "eerste mens" "man", het is een benaming geen naam).

Genesis 4:13-15:
                        And Cain said unto the LORD, My punishment is greater than I can bear
                        Behold, thou hast driven me out this day from the face of the earth; and from thy face shall I be hid; and I shall be a fugitive and a vagabond in the earth; and it shall come to pass, that every one that findeth me shall slay me
                        And the LORD said unto him, Therefore whosoever slayeth Cain, vengeance shall be taken on him sevenfold. And the LORD set a mark upon Cain, lest any finding him should kill him.

Who was Cain going to be a fugitive from? Who else was there, outside of Eden, that Cain was afraid might kill him? Who was God protecting him from by giving him the mark? His descendants or the descendants of future siblings? Unlikely. Adam and Eve's future family would have respected Cain's banishment as God's punishment. Retribution wouldn't have entered their minds. As for Cain's descendants, had he not been protected by the mark, he could've simply not had children. No, he was afraid of someone else. It was the other humans that he was being protected from.

Genesis 4:16-18:

And Cain went out from the presence of the LORD, and dwelt in the land of Nod, on the east of Eden.
                        And Cain knew his wife; and she conceived, and bare Enoch: F30 and he builded a city, and called the name of the city, after the name of his son, Enoch.
                        And unto Enoch was born Irad: and Irad begat Mehujael: and Mehujael begat Methusael: and Methusael begat Lamech.

Who was Cain's wife? Except for Eve, no woman is mentioned in the Bible up to this point. It's been argued that he married an unnamed sister. Admitting that there were other humans not mentioned, whether a sister or whomever, just helps me make my point. It's logical that if someone as important as a member of Adam's family is not mentioned, other humans, who were of virtually no importance to the story at hand wouldn't be mentioned either.
                        Last edited by PACO; 12-08-08, 09:24.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ga je uit van de bijbelse verhaaltjes, dan was Eva niet de eerste vrouw van Adam, maar Lilith, dochter van de koning van de onderwereld.
                          Staat niet in de Bijbel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                            Staat niet in de Bijbel.
                            Ja en ? De bijbel is ook maar een sprookjesboek...

Comment

Ik denk niet dat er hier iemand beweert dat de Bijbel een feitelijk historisch document is (alhoewel het dat soms wel kan zijn), maar dat men op zoek is naar een logische verklaring van Kain's vrouw.

Zoals wel vaker in de Bijbel, verschijnen er ineens mensen die niet echt worden uitgelicht, gewoon, omdat ze kennelijk niet belangrijk zijn voor het verhaal.

Je kunt met een fundamentalist nog aardig in dicussie raken over dit onderwerp: er zijn er zat die geloven dat Adam en Eva écht de eerste twee mensen waren. Als je dat gelooft, dan is het inderdaad één grote incestueuze boel - wij allemaal. :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Als je dat geloofd, hoe verklaar je de twee "tegenstrijdige" scheppingsverhalen dan?

Comment

Opscheppingsverhalen zal je bedoelen ;-)

Comment

Trouwens een goed boek over al dit is 'The God Delusion' van Dawkins. Een van de stellingen die daarin naar voren gebracht worden, is dat heel de bijbel eigenlijk een redelijk xenofoob boek is, en dat de 'regels' (bemin je naaste, eer je buur zijn vrouw platonisch, en zo) enkel opgaan binnen de 'gemeenschap'. Dat de andere rassen/overtuigingen/volkeren gewoon werden uitgemoord, hun steden verbrand en hun vrouwen/kinderen werden gedood, staat er redelijk letterlijk in - zie ook de passages over God die de opdacht geeft om één of andere stad te vernietigen en letterlijk iedereen te doden.
                                    Niks nieuws onder de zon natuurlijk, maar het geeft je wel inzicht en een uitermate kritische kijk op de godsdienst in het algemeen. Zijn standpunten zijn redelijk extreem, maar dat zijn die van de Christenen ook.
                                    Rock on. RS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geelhoed Bekijk bericht
                                      Deuteronomium 25:11-12 NBG51

11 Wanneer mannen met elkander vechten en de vrouw van de een komt tussenbeide om haar man te bevrijden uit handen van degene die hem slaat, en zij steekt haar hand uit en grijpt hem bij zijn schaamdelen, 12 dan zult gij haar hand afkappen; gij zult haar niet ontzien.

Deuteronomium 22:23-24 NBG51
                                      23 Wanneer een man een meisje, dat nog maagd is en dat met iemand ondertrouwd is, in de stad ontmoet en gemeenschap met haar heeft, 24 dan zult gij hen beiden naar de poort van die stad brengen en hen stenigen, zodat zij sterven: het meisje, omdat zij in de stad niet om hulp geroepen heeft, en de man, omdat hij de vrouw van zijn naaste onteerd heeft. Zo zult gij het kwaad uit uw midden wegdoen.

Deuteronomium 22:28-29 NBG51
                                      28 Wanneer een man een meisje ontmoet, dat nog maagd is en niet ondertrouwd, haar aangrijpt en gemeenschap met haar heeft, en zij worden betrapt – 29 dan zal de man, die bij haar gelegen heeft, aan de vader van het meisje vijftig zilverlingen geven, en zij zal hem tot vrouw zijn, omdat hij haar onteerd heeft; hij zal haar niet mogen wegzenden, zolang hij leeft.
                                      B]
                                      Ja, Deuteronomium, vrij vertaald "herhaling van de wet", staan enkele aardige dingen in over de rol van de vrouw.

Blijft de vraag, waar komt die vrouw van Kaïn vandaan? Adam en Eva kregen eerst Kaïn en toen Abel. Nergens wordt er melding gemaakt van andere kinderen en dan wordt er ineens melding gemaakt van een vrouw voor Kaïn en wordt er voor hun nakomelingen nóg een blik vrouwen opgetrokken.

Nog weirder: Er bestonden in die tijd óók nog eens reuzen!

Genesis 6 [1 v.] In die dagen waren er reuzen op de aarde, en ook daarna, als Gods zonen tot de dochteren der mensen ingegaan waren, en zich kinderen gewonnen hadden; deze zijn de geweldigen, die van ouds geweest zijn, mannen van name.

Numeri 13 [1 v.] Wij hebben ook daar de reuzen gezien, en de kinderen van Enak, van de reuzen; en wij waren als sprinkhanen in onze ogen, alzo waren wij ook in hun ogen.

Deuteronomium 2 [2 v.] Dezen werden ook voor reuzen gehouden, als de Enakieten; en de Moabieten noemden hen Emieten.

Deuteronomium 3 [2 v.] Want Og, de koning van Bazan, was alleen van de overigen der reuzen overgebleven; ziet, zijn bedstede, zijnde een bedstede van ijzer, is zij niet te Rabba der kinderen Ammons? Negen ellen is haar lengte, en vier ellen haar breedte, naar eens mans elleboog.

Jozua 12 [1 v.] Daartoe de landpale van Og, den koning van Bazan, die van het overblijfsel der reuzen was, wonende te Astharoth en te Edrei.

Jozua 13 [1 v.] Het ganse koninkrijk van Og, in Bazan, die geregeerd heeft te Astharoth, en te Edrei; deze is overig gebleven uit het overblijfsel der reuzen, dewelke Mozes heeft verslagen, en heeft ze verdreven.

Judith 16 [1 v.] Want hun machtige is niet gevallen door jonge mannen, en de kinderen der Titanen hebben hem niet verslagen, en de grote reuzen hebben hem niet aangegrepen, maar Judith, de dochter van Merari, heeft hem machteloos gemaakt, door de schoonheid van haar aangezicht.

Boek der Wijsheid 14 [1 v.] Want ook in het begin als de hovaardige reuzen vergingen, nam de hoop der wereld haar toevlucht tot een schip, en liet de wereld een zaad der voortteling na, zijnde bestuurd door uw hand.

Jezus Sirach 16 [1 v.] Hij is niet verzoend geworden over al de oude reuzen, die afgevallen zijn door de kracht hunner dwaasheid.

Baruch 3 [1 v.] Daar waren de reuzen, beroemde lieden, die van den beginne geweest zijn; groot waren zij van lichaam, en ervaren in de krijg.

3 Makkabeeën 2 [1 v.] Gij hebt degenen die in vorige tijden onrechtvaardigheid bedreven, (onder welke ook de reuzen waren, die op hun sterkte en stoutheid vertrouwden) vernield, over hen brengende een onmetelijk water van de zondvloed.

Comment

Waar kwamen die vrouwen en die reuzen vandaan?

Comment

Enigzins off topic, maar wat had Lucifer gedaan om verbannen te worden? Ik kwam laatst een 'opstand'verhaal tegen, maar kan daar werkelijk niets over herinneren uit mijn - beperkte - bijbelkennis.
                                          Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                          Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Nergens wordt er melding gemaakt van andere kinderen
                                            Voor een zendingsmedewerker ben je slecht op de hoogte:
                                            Genesis 5:4
                                            En de dagen van Adam, nadat hij Set verwekt had, waren achthonderd jaar, en hij verwekte zonen en dochteren.

Comment

Ja, maar dat is nádat Kaïn naar het land van Nod is verbannen en daar zijn vrouw heeft ontmoet.

Comment

Amai, die Gristelijke Partij heeft zo wel op een paar jaar serieus wat invloed kunnen uitoefenen, lijkt me.
                                                Rock on. RS.

Comment

In bijbelse tijden waren dochters niet het vermelden waard (want kostten geld vanwege de bruidsschatten). Je ziet in andere oude geschriften ook vaak dat iemand 4 kinderen (zoons) en 2 dochters had, wat vaak werd verkort door alleen de 4 kinderen te vermelden. :-)

Verder is het natuurlijk duidelijk dat de reuzen ook daar God zijn geschapen, duh. Reuzen zijn geen mensen dus die hoef je ook niet apart te vernoemen.

Tot slot ben je helemaal krankjorem als je de Bijbel letterlijk wilt nemen. Het is een paar duizend jaar geleden opgeschreven uit overlevering door een nomadisch herdeersvolk die geen TV hadden en na het gebruikelijke neuken, verkrachten en/of plunderen zich nog steeds stierlijk verveelden en elkaar dan sterke verhalen vertelden. Als je zoals iOnline in discussie wil met mensen die de Bijbel kennelijk letterlijk nemen (en hen denkt af te troeven op bijbelkennis) dan ben je ongelooflijk naiëf en/of heb je teveel tijd over. ;-))

Groet
                                                  GJ

Comment

Geweldig, de één noemt me een zendeling, de ander noemt me naïef omdat ik met mensen die de bijbel letterlijk nemen in discussie zou willen.

Nog iets wat mij opviel: Mensen werden in die tijd een kleine 1000 jaar oud. Zou dat door al die inteelt komen dat we nog maar een kleine 100 jaar oud worden tegenwoordig?

Comment

Geweldig, de één noemt me een zendeling, de ander noemt me naïef omdat ik met mensen die de bijbel letterlijk nemen in discussie zou willen.

Nog iets wat mij opviel: Mensen werden in die tijd een kleine 1000 jaar oud. Zou dat door al die inteelt komen dat we nog maar een kleine 100 jaar oud worden tegenwoordig?
                                                      Die ene is geelhoed. Die laat wel vaker duidelijk blijken dat hij dingen niet begrijpt. ;-))

Groet
                                                      GJ

Comment

Dit lijkt me een kwestie van (door)vertelfouten. Boek is geschreven toen de gemiddelde burger niet kon rekenen en de gemiddelde burger een levensverwachting had van 30-35 jaar. Alleen bij de gestelde romeinen werden enkele echt oud (>60), maar dat was ver uit het zicht van de schriftstellers.
                                                        Iemand die 60 was, was dus al snel 100 in de eerste overlevering, en dat wordt dan weer 200 en dat wordt dan weer 1000.
                                                        Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                                                        Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Bijbel opzich is niet zo erg....het zijn juist de mensen die erin geloven die erg zijn :-)

Comment

Leuk feitje: hier en daar zijn inderdaad schedels en botten van reuzen gevonden. Ook voetafdrukken van reuzen zijn bekend, klein probleem, die zouden miljoenen jaren oud moeten zijn, en dat past dan weer niet in de huidige theorie. Zoals gewoonlijk worden dit soort vondsten vervolgens gewoon verzwegen.
                                                            Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
                                                              Zoals gewoonlijk worden dit soort vondsten vervolgens gewoon verzwegen.
                                                              En het aluhoedje kan weer op!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kiwi Bekijk bericht
                                                                Leuk feitje: hier en daar zijn inderdaad schedels en botten van reuzen gevonden. Ook voetafdrukken van reuzen zijn bekend, klein probleem, die zouden miljoenen jaren oud moeten zijn, en dat past dan weer niet in de huidige theorie. Zoals gewoonlijk worden dit soort vondsten vervolgens gewoon verzwegen.
                                                                Daar heb ik eerder een artikeltje aan gewijd: http://zapruder.nl/portal/artikel/oo...n_astronauten/

De grap is dat mensen wel accepteren dat de bijbel de waarheid vertelt wanneer het gaat om historische figuren als Mozes en Abraham, maar niet wanneer men uitvoerig vertelt over reuzen, want dat moet dan "overdrachtelijk" worden gezien.

A. Present day modern man which averages about 6-feet tall + or - several inches or more.
                                                                B. 15-foot human skeleton found in southeast Turkey in late 1950's in the Euphrates valley during road construction. Many tombs containing giants were uncovered here. This pertains to the picture of the giant human femur and myself above.
                                                                C. Maximinus Thrax Ceaser of Rome 235-238 A.D. This was an 8' 6" skeleton.
                                                                D. Goliath was about 9 feet + or - a few inches. I Samuel 17:4 late 11th century.
                                                                E. King Og spoken of in Deuteronomy 3:11 whose iron bedstead was approximately 14-feet by 6-feet wide. King Og was at least 12-feet tall, yet some claim up to 18.
                                                                F. A 19'6" human skeleton found in 1577 A.D. under an overturned oak tree in the Canton of Lucerne.
                                                                G. 23-foot tall skeleton found in 1456 A.D. beside a river in Valence, France.
                                                                H. A 25' 6 " skeleton found in 1613 A.D. near the castle of Chaumont in France. This was claimed to be a nearly complete find.
                                                                I. Almost beyond comprehension or believability was the find of the two separate 36-foot human remains uncovered by Carthaginians somewhere between 200-600 B.C.
                                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                                                                X