Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Goede column van Roelof Hemmen over het humanitaire drama in de Middellandse zee, en de hersenloze reacties daarop.

Die foto man. :(
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
      Goede column van Roelof Hemmen over het humanitaire drama in de Middellandse zee, en de hersenloze reacties daarop.

Ja. Met een dergelijke reactie sta je toch wel erg ver weg van de menselijkheid. Van die foto krijg ik tranen in mijn ogen.
      Breng ze op zijn minst weer aan de Afrikaanse wal als je verder niks wilt doen als Europa.
      8.2 met supercharger?

Comment

• Nu heb ik niks met het Vaticaan, maar goed om te zien dat de paus er weer zo op reageert. Hij maakt destijds bij mij indruk om kort na zijn aantreden op Lampedusa een werkelijk vlammende speech te houden waarin hij Europa hard de oren waste dat ze dit maar door laten gaan.
        Voor de rest ondershrijft dit maar weer eens waarom ik de hoop heb opgegeven voor de mensheid.
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• http://www.volkskrant.nl/dossier-de-...omen~a3973952/
          If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

Goede column van Roelof Hemmen over het humanitaire drama in de Middellandse zee, en de hersenloze reacties daarop.

Kijk vooral die Vice docu op Youtube onderaan artikel even. Interessant, bizar en brok in keel. Volg al een tijdje dat kanaal.

Ik kijk de laatste tijd zelden nog het journaal, die symboolpolitiek. Blijkbaar is het belangrijker om een andere partij's voorstel te torpederen, dan gezamenlijk een oplossing te vinden. En dat allemaal over de nek van..
            BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

• http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenla...erzinsel.dhtml

De ophef ontstond nadat Gibson in een interview aan The Australian Womens Weekly toegaf dat haar inspirerende verhaal een groot verzinsel was. ,,Niets van het verhaal is waar'', vertelt ze in het interview. Sterker nog: De 23-jarige heeft geen idee hoe kanker ontstaat, werkt en hoe je de ziekte bestrijdt.

Gibson hoeft niet vergeven te worden, zegt ze, maar ondertussen hoopt ze wel dat personen haar fouten begrijpen. ,,Ik vond het verstandig om mijn verhaal te doen. Uiteindelijk hoop ik dat men zal zeggen: Okť, zij is ook gewoon een mens.''
              Een uitzonderlijk dom mens, dan
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• * op een Duitse onderdelenmarkt rondlopen en dit tegenkomen..

ImageUploadedByTapatalk1430048798.567152.jpg

Comment

• inderdaad, schandalig om voor zo'n bespeeld Matchbox takelgevalletje Łberhaupt geld te durven vragen....

Dit kan alleen in Duitsland, tssss

Comment

• 14Ä ook nog
                    Tssk

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• En wat doet die dubbeldekker daar nou? Is toch helemaal niet Duits!

Comment

• Ligt het aan mij, of stond die trompettist op de Dam net echt The Last Post te playbacken?
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Ligt het aan mij, of stond die trompettist op de Dam net echt The Last Post te playbacken?
                          Hoezo ??

Last Post wordt gespeeld zonder de knoppen te gebruiken.
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Dat vroeg ik me dus af, is dat zo? Maar het zag er sowieso nep uit...
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Het zijn maar vier noten die dicht bij elkaar liggen wat toonhoogte betreft.
                              Dat lukt zonder de ventielen te gebruiken.

De last post werd perfect gespeeld. Gelukkig is dat muzikale talent in Nederland nog te vinden.

Comment

• Dus japser edit je failpost op sjeesboek maar ff snel :)
                                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Dat vroeg ik me dus af, is dat zo?
                                  Ja, dat is zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                    Ja, dat is zo.
                                    Bijvoorbeeld:
                                    https://www.youtube.com/watch?v=McCDWYgVyps

Comment

• Ach, we hadden hier pas echt een bijzondere uitvoering in de straat. Net op het moment dat de 2 minuten stilte begonnen werd er een paar deuren verderop luid toeterend afscheid genomen door de bezoekers,om dat na het keren van de auto nog even een paar keer te doen...
                                      Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Ja maar jij woont ook in Tokkiedorp :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                          Ach, we hadden hier pas echt een bijzondere uitvoering in de straat. Net op het moment dat de 2 minuten stilte begonnen werd er een paar deuren verderop luid toeterend afscheid genomen door de bezoekers,om dat na het keren van de auto nog even een paar keer te doen...
                                          dat zijn gewoon mensen die er totaal niet bij nadenken........ zijn ze te stom voor
                                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                            dat zijn gewoon mensen die er totaal niet bij nadenken........ zijn ze te stom voor
                                            Stom omdat ze jou in je 2 minuten stilte storen die je in acht wil nemen of stom omdat ze niet mee wensen te doen aan een zinloze herdenkingsgeste die zo hypocriet is dat de honden er geen brood van lusten?

Comment

• Dit filmpje gaat de laatste dagen het internet over, best wel creepy

Hier de uitleg wat het is: http://www.iflscience.com/plants-and-animals/what-earth
                                              Giulia 1600 Super '65
                                              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht

Och, bij de buren hingen de vlaggen half stok.

En verder gewoon Asociaal. Want het gebeurt ook om half 2 s'nachts.

Stom omdat ze jou in je 2 minuten stilte storen die je in acht wil nemen of stom omdat ze niet mee wensen te doen aan een zinloze herdenkingsgeste die zo hypocriet is dat de honden er geen brood van lusten?
                                                Zal best allemaal,maar juist hier in de straat/wijk wonen veel ouderen die de oorlog mee hebben gemaakt,dus is het erg om daar 1 keer per jaar rekening mee te houden?
                                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                                  Och, bij de buren hingen de vlaggen half stok.

En verder gewoon Asociaal. Want het gebeurt ook om half 2 s'nachts.

Zal best allemaal,maar juist hier in de straat/wijk wonen veel ouderen die de oorlog mee hebben gemaakt,dus is het erg om daar 1 keer per jaar rekening mee te houden?
                                                  precies, Lars. Iedereen is vrij om het er niet mee eens te zijn (ook dat is vrijheid!) maar ze kunnen best even 120sec hun grote bek/claxon/scooter stil houden.
                                                  Als ze dat niet kunnen opbrengen hebben ze een gebrek aan innerlijke beschaving.

Comment

• PACO doet een Savalletje.
                                                    Je bent een respectloze hond, nee een respectloos varken, als je anderen hun 2minuten stilte niet gunt, om al die gevallenen te herdenken die hebben gevochten voor de vrijheid die je dagelijks geniet.
                                                    Dat je het er niet mee eens bent prima maar ga een ander er niet bij storen.
                                                    Ik zag gisteren een filmpje van een stelletje makrokraanse kuttekoppen (of turken die praten als makrokranen) die express keihard gingen lopen te schreeuwen vanaf hun fietsje.
                                                    Ik ga er vanuit dat ze niet representatief zijn voor de hele gemeenschap uit makrokranie, maar een paar snoeiharde corrigerende tikken verdienen dat soort misgeboorten natuurlijk wel.
                                                    Denk ook dat ze als ze door Pa thuis herkend worden, ze wel even wordt duidelijk gemaakt dat dit niet zo een goed idee was.
                                                    ;)

Comment

• Ach, expres verstoren heeft niks te maken met mijn standpunt, eerder met provocatie. Ik zou het nooit doen of een ander zijn lolletje ontnemen, maar ik doe het zelf niet.

Veel van de mensen die om het hardst roepen dat het respectloos is blinken de overige 364 dagen, 23 uur en 58 minuten van het jaar uit in totale apathie over wat er recent en tegenwoordig op dit vlak gebeurt. Vaak valse politieke correctheid die het gebrek aan echte betrokkenheid moet maskeren.

Comment

• Ik ben blij dat ik niet politiek correct ben, maak geen gebruik van mijn stemrecht en heb schijt aan autoriteit.
                                                        Maar die 2 minuten stilte, die anderen zich wensen, waarom niet.
                                                        Mijn opa's en oma's hebben de oorlog overleefd, velen niet.
                                                        Dat er vandaag de dag overal ter wereld zogenaamde religieuze grondstofen oorlogen worden gevoerd, who cares.
                                                        Alles wat je zo'n beetje bezit wordt uit aardolie gemaakt.
                                                        Smijt dat maar eens weg en post dan een foto van jezelf.
                                                        Oh nee. Dat gaat niet want je compu/foon bestaat ook niet zonder aardolie.
                                                        Betrokkenheid voor het grotere geheel, bewustzijn van de hypocricy, de geo politieke vieze spelletjes die gespeeld worden ?
                                                        Heel goed maar doe er dan ook wat aan en maak je punt duidelijk.
                                                        Doe je dit niet, dan til je hypocrisie naar een hoger niveau.
                                                        En daar zijn we in NL natuurlijk heel goed in.
                                                        Fora als Zaplog voorop trouwens, maar dat terzijde.
                                                        ;)

Comment

• Jezus....

Comment

• Wat een gedrocht, dat wordt geen shirtje van Zeeman.
                                                            Veel krachtsporters zijn in tegenstelling tot wat gedacht wordt best slim.
                                                            Daar ben ik bij deze sukkel niet zo zeker van.

Goede vriend die ook van krachtsport houdt loopt op de plaatselijke braderij langs de stand van de fietsenmaker.
                                                            Prachtig glimmend slot door het wiel van een mooie scooter. Hele grote betonschaar erbij.
                                                            Wie het slot kapot krijgt met de betonschaar mag het scootertje hebben.

"Geef mij dat schaartje eens" Rob zet ťťn handvat op zijn bovenbeen en drukt met twee handen op het andere handvat.
                                                            Harde klik, het slot breekt. Fietsenmaker ziek, dat is niet mogelijk, dat heeft de fabrikant me verzekerd.
                                                            Hij is wel sportief en geeft de scooter aan Rob die er zijn dochter blij mee maakt.
                                                            Voor ze weg gaan vraagt de fietsenmaker nog steeds vol ongeloof wil je nog een slot kapot knippen?
                                                            Tuurlijk zegt Rob, alleen wil ik dan nog een scootertje van je hebben.

Comment

• Soms ligt het toch net weer wat anders

http://www.rtvnh.nl/nieuws/163901/wa...eblieft-begrip

HOOFDDORP Haar zoon was gisteravond even een van de meest gehate mensen van het land. Beelden van 'DaniŽl' (15) die de dodenherdenking van Hoofddorp verstoorde deden Nederland ontsteken in woede. Zijn moeder bleef in tranen achter.

De 39-jarige Rebecca uit Hoofddorp herkende haar zoon meteen, alhoewel hij al vijf jaar niet meer bij haar in huis woont. "Wat hij heeft gedaan is echt niet goed", vertelt Rebecca aan RTV NH. Toch pleit ze voor begrip.

"Ik snap dat mensen boos zijn, maar DaniŽl is een jongen met ernstige gedragsproblemen. Daar heeft hij al sinds zijn geboorte last van. Andere kinderen kijken je aan als je ze voedt. DaniŽl deed dat nooit. Hij kan geen oogcontact maken."

Uit huis geplaatst
                                                              Sinds 2010 woont Daniel niet meer bij Rebecca thuis. Toen DaniŽl een van zijn jongere zusjes op tienjarige leeftijd zeer ernstig pijn deed was voor Rebecca de maat vol. "Mijn andere kinderen waren niet meer veilig."

DaniŽl versleet sindsdien de nodige jeugdinstellingen en pleeggezinnen. Overal bleek hij onhandelbaar. Hij was gewelddadig, schold mensen uit en kwam regelmatig met de politie in aanraking. Hij woont nu in een jeugdinstelling in Amsterdam, maar hangt nog elke dag rond in Hoofddorp. Rebecca vindt het
                                                              Last edited by Sander; 05-05-15, 22:27.
                                                              fka v164

Comment

• Ja dat hij gedragsproblemen had leek me duidelijk.
                                                                Gezien de "zachte aai over de bol benadering" niet heeft geholpen hoop ik dat ze hem te pakken krijgen en heb even alle hoeken van het schoolplein laten zien.
                                                                Anders kunnen ze hem een weekend bij CM uit logeren brengen.
                                                                Wellicht dat dat dan wel een keer helpt?
                                                                ;)

Comment

• Dan horen deze linkjes ook nog bij het verhaal
                                                                  http://www.dumpert.nl/mediabase/6653...etje_bang.html
                                                                  http://www.dumpert.nl/mediabase/6653...een_spijt.html

Maar goed, something completely different

http://www.dumpert.nl/mediabase/6653...dig_mens_.html

WTF is in dit geval dat het 18 jaar geleden was...

Comment

Working...
                                                                  X