Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ja......ja ;-)

Comment

• Japanners....

[youtube]http://youtu.be/f62Z8Ev9OXA[/youtube]

Comment

• Mijn WTF van de dag zat bij de post. Uitnodiging ontvangen van UMC Utrecht en RIVM om mee te doen aan een onderzoek naar antibioticaresistentie, na steekproef uit bevolkingsregister.

Blijkbaar ben ik volgens dat register geboren op 10-10-1962. Welnu, ik ben niet in 1962 geboren, niet in oktober en niet op de tiende.

Vervolgens staat in de brief dat ze met dit onderzoek te weten willen komen hoeveel mensen onopgemerkt resistente bacteriën bij zich dragen. Hoe doe je dat met een online-vragenlijst?

Vraag 4a. Draagt u onopgemerkt resistente bacteriën bij u?

o Ja, nu u 't zegt, dat zou best eens kunnen.
        o Nee, hoe kan ik dat nou weten?
        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
          Mijn WTF van de dag zat bij de post. Uitnodiging ontvangen van UMC Utrecht en RIVM om mee te doen aan een onderzoek naar antibioticaresistentie, na steekproef uit bevolkingsregister.

Blijkbaar ben ik volgens dat register geboren op 10-10-1962. Welnu, ik ben niet in 1962 geboren, niet in oktober en niet op de tiende.
          Dat zou voor mij al een reden zijn om mee te doen. Gewoon uit nieuwgierigheid naar meer blunders.
          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Zat vanmiddag de krant te lezen toen mijn aandacht werd getrokken door dit bericht: http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederlan...chijndel.dhtml

dan lees je verder en denkt: hee, in die straat heeft mijn oude overbuurman vorige week de sleutel gekregen van zijn nieuwe huis, en dan lees je de laatste zin: volgens omstanders woonde het stel er pas.

Dan ga je wat zoeken in de regionale krant en ziet een foto te staan van het huis en denkt: WTF dat huis heb ik een paar weken geleden ook gezien toen ik de postcode gegoogeld heb.

Unheimisch gevoel gehad de hele middag.

Comment

• Is het hem nou? Nare toestanden.

Comment

• Ja, het is um

Comment

• Jezus.

Comment

• Verhuizen, ontslag en echtscheiding scoren hoog op de lijst met stressveroorzakers.
                    Droevig dat sommige mensen dan uit hun dak gaan.

Goede vriend verhuisde lang geleden naar een mooi huis in Blaricum.
                    Het is nogal een heerschap met uitgesproken opvattingen, hij was niet van plan een poot uit te steken.
                    Meneer B vertrok op de dag dat de verhuizers kwamen om in te pakken etc. met zijn koffertje en checkte in bij de Witte Bergen, van der Valk dus.
                    Toen zijn vrouw na drie dagen meldde dat zijn tandenborstel weer op de gebruikelijke plaats in de badkamer stond reed B naar zijn nieuwe huis.

Ik haat verhuizingen. Soms ontkom je er niet aan wanneer in de vriendenkring een beroep op je wordt gedaan.
                    Deze heer C. was bepaald slecht georganiseerd. De nieuwe bewoners van zijn huis stonden al voor de deur met de verhuiswagens toen het inpakken van de huisraad waaronder enkele duizenden grammofoonplaten net was begonnen. Dat eindigde met smijten van witte design meubels uit balorigheid door de vriendenclub. Ik kon nog net voorkomen dat de Steinway vleugel door een stel amateurs op een aanhangwagentje zou worden gezet.
                    Een instrumenten vervoerder gebeld die ik beroepsmatig kende en het vleugeltje was binnen tien minuten netjes in de vracht wagen gezet. Voor een snip werd zo veel ellende voorkomen.
                    Een geste van mij voor het echtpaar dat hun vertrek belabberd had georganiseerd.
                    Sindsdien stort ik wat in het verhuisfonds om er van af te zijn, beter voor mij en de relatie.

Comment

• http://www.telegraaf.nl/buitenland/2..._vagina__.html

Eerst denk je, ok, zal wel, dan zie je de foto..................."kanone" WTF
                      If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit!

When they say nothing's wrong that's when you run

Comment

• Nou als men het over Badr heeft denk ik toch aan die beer van een gozert die gasten die 2x zo groot waren als hem gewoon sloopte.

Nou.

Gevalletje bad karma dan.

Het tij kan keren.

Dat ze hem maar helemaal de teringtiefus mogen trappen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6680...grote_bek.html
                        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Wow!

Comment

• Mooi man. :-)

Zulke gasten leven ook gewoon nog 2000 jaar terug qua evolutie he?
                            Lekker simpel en altijd maar alles oplossen met wapperende handjes en voeten. Of het nou een concurrent is, de buurman of je vriendin. Maakt niet uit.
                            De helft zijn gewoon (ex-)criminelen en straatvechters die een podium hebben gekregen.
                            Het enige dat erger is dat er nog mensen naar kijken en er serieus over gaan praten ook. ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
                              Nou als men het over Badr heeft denk ik toch aan die beer van een gozert die gasten die 2x zo groot waren als hem gewoon sloopte.

Nou.

Gevalletje bad karma dan.

Het tij kan keren.

Dat ze hem maar helemaal de teringtiefus mogen trappen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6680...grote_bek.html
                              10 jaar oud filmpje
                              E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

• Oh OK heb ik geen verstand van. Vecht ie nog?

Comment

• 10 jaar oud of niet... Blijft een bijzonder filmpje.

Comment

Oh OK heb ik geen verstand van. Vecht ie nog?
                                    Ja hoor, paar weekjes geleden nog gevochten:

De laatste tijd zit ie voornamelijk in Marokko of Tsjetsjenië (goed bevriend met de president aldaar).
                                    E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

• Ik vraag me vaak af wat er nou door die man zijn kop gaat. Hij was echt het absolute toptalent en heeft voor mijn gevoel zo'n beetje alles verkwanselt. Het gros van zijn fanbase is afgehaakt en momenteel is hij niet de helft van de athleet die hij ooit was. Er is een leuke docu hierover waarin zijn oude trainer c.q. coach duidelijk uitlegt dat de vechterskwaliteiten er zeker zijn maar de geestelijke maturiteit nog niet.

Mike Tyson is ook zo'n voorbeeld. M.i. is er in de bokswereld niemand die Tyson in zijn prime kon/kan verslaan. Monsterlijke kracht en een ongekende snelheid.

Het lijkt dat Hamilton ook een beetje die kant op gaat als ik de mainstream pers moet geloven. Blond haar, nog grotere diamanten in de oren, ordinaire auto's en schijnbaar de ambitie een rapper te worden. Hoe mooi zou het dan zijn als onze nuchtere Max hem volgend jaar van serieuze concurrentie kan voorzien?

Comment

• Hamilton heeft brave Britney nog steeds in zijn zak. :) Ik denk dat het juist goed is als je een leven buiten F1 hebt. Mark Webber's mountainbike activiteiten hadden ook wel het einde van zijn carrière kunnen zijn. Daar kijkt niemand vreemd van op, en we weten allemaal wat de gevolgen waren van Kubica's rally avontuur.
                                        Last edited by MN-Power; 12-09-15, 12:16.
                                        Every second of your life is a part of your song

Comment

• http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/art...-Schoorl.dhtml

:)))

Comment

• Hamilton heeft zijn grillen, en leek met name wel eens van slag als het weer eens uit was met die Pussycat Doll.

Dit seizoen vind ik hem juist bijzonder relaxed en volwassen overkomen. Ook niet zo gek gezien zijn voorsprong, maar toch.

Maar een vergelijking tussen de toch echt wel intelligente Hamilton, en borderline geestelijk gestoorden als Tyson en Hari? Alleen omdat hij zijn haar geverfd heeft....?
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                              Hamilton heeft zijn grillen, en leek met name wel eens van slag als het weer eens uit was met die Pussycat Doll.

Dit seizoen vind ik hem juist bijzonder relaxed en volwassen overkomen. Ook niet zo gek gezien zijn voorsprong, maar toch.

Maar een vergelijking tussen de toch echt wel intelligente Hamilton, en borderline geestelijk gestoorden als Tyson en Hari? Alleen omdat hij zijn haar geverfd heeft....?

Nou, ja, je haalt er nogal een paar variabelen bij die ik beslist niet genoemd heb. Intelligent, borderline geestelijk gestoord, dat zijn nogal twee absoluten die bovendien erg dicht bij elkaar liggen ook. Desalniettemin volstrekt irrelevant voor het punt wat ik wilde maken. het gaat mij meer om het vedettegedrag waar ik niet zo'n fan van ben en dat deugelijke training c.q. coaching er voor kan zorgen dat dergelijke sportlui niet al te veel in excessief gedrag vervallen. Omdat dat toch wel de aard van het beestje is natuurlijk.

Comment

• De sport, pardon de commercie, heeft mannen als Hamilton nodig. Als er alleen maar Rosbergjes meededen, dan keken er nooit zo veel mensen naar...
                                                “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hugo Bekijk bericht
                                                  Ik vraag me vaak af wat er nou door die man zijn kop gaat. Hij was echt het absolute toptalent en heeft voor mijn gevoel zo'n beetje alles verkwanselt. Het gros van zijn fanbase is afgehaakt en momenteel is hij niet de helft van de athleet die hij ooit was. Er is een leuke docu hierover waarin zijn oude trainer c.q. coach duidelijk uitlegt dat de vechterskwaliteiten er zeker zijn maar de geestelijke maturiteit nog niet.

Mike Tyson is ook zo'n voorbeeld. M.i. is er in de bokswereld niemand die Tyson in zijn prime kon/kan verslaan. Monsterlijke kracht en een ongekende snelheid.
                                                  Grotendeels eens met je analyse over Hari: hij was zeker een talent, maar geen grote sportman. Dat ben je namelijk als je binnen en buiten de ring jezelf volwassen en met waardigheid kunt gedragen. Het stomme is dat hij in beginsel niet dom is, want hij heeft VWO gedaan FWIW. Maar hij doet dom en er is zeker mentaal wat mis met die jongen. Onderschat trouwens niet de gevolgen van veel klappen tegen je kop, want bijna alle vechters hebben in meer of minder mate schade aan de kersenpit door de vele klappen die ze gekregen hebben en dat heeft weer zijn weerslag op de persoonlijkheid. Het zou me niet verbazen als dat ook een rol heeft gespeeld bij Hari.

Tyson is voor een deel een zelfde verhaal, alleen is zijn status wat besmet door het feit dat er in zijn prime niet zo heel veel kwaliteit aanwezig was bij zijn tegenstanders. Als je dat vergelijkt met de tegenstanders die Ali in zijn tijd had (Foreman, Norton, Frazier) dan was dat van een heel andere orde. Toen de betere boksers opkwamen en Tyson begon af te glijden was het snel duidelijk dat hij niet over de fysieke en mentale veerkracht beschikte om daar mee om te gaan. Ali kon dat wel in de herst van zijn carrière.

Dat gezegd hebbende kan ik wel intens genieten van zijn filmpjes toen hij begin 20 was en mensen zowat de ring uitpoeierde met die allesverwoestende uppercuts. Qua intensiteit en brute kracht was het een ongekend fenomeen.
                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Vlak bij het berichtje van de vallende BMW topman...

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...penis-is.dhtml

Comment

• Vanmorgen in de Large Project Circle meeting wordt iedereen uitgenodigd voor een Car Driving Training bij de ADAC, twee daags gebeuren.
                                                      Omdat we zoveel op de weg zitten.
                                                      Let op dit is mijn klant die dit organiseert, er moet 160 man op cursus LOL.

Ik MOET mee, geen excuses Erik, werd er gezegd.....prachtig.

Maar je mag dus met je "eigen" auto.
                                                      Dus zojuist even een M5 geboekt bij Sixt.
                                                      Dat zal ze leren.
                                                      Dit gaat episch worden natuurlijk.

Daarna kwamen ze met hetzelfde voor de fiets.
                                                      Maar daarbij werd expliciet genoemd dat ik NIET mee mag :))))))))
                                                      ROFL ze kennen me redelijk goed binnen 3 maanden.

Comment

• Ik dacht dat die A8 zoveel beter stuurde dan een M5....? :)
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Kun je dan niet beter een aftandse impreza gr.N regelen, die je even vierwildriftend over dat oefenbaantje gooit? Als je dan toch de joker uit gaat hangen, doe het dan goed :)
                                                          "There is an art to flying, or rather a knack. The knack lies in learning how to throw yourself at the ground and miss."

Comment

• Japser ik dacht dat jij al bij Hans Anders geweest was ?
                                                            :))))9))9)))))

Comment

• @TSM: regel ook even wat GoPro's, dat willen wij natuurlijk ook mee beleven!
                                                              <wil graag die gezichten van die collega's zien als TSM al gummend een setje banden op rookt.>

Comment

• Hoi janspeed dat gaat goedkomen :)
                                                                Eerst maar eens die instructeur het dun door de broek laten lopen.

Comment

Maar je mag dus met je "eigen" auto.
                                                                  Dus zojuist even een M5 geboekt bij Sixt.
                                                                  Lol. En wat janspeed zegt met die GoPro's.

Comment

Working...
                                                                  X