Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nog een beetje van de oude stempel die Belgen

Comment

• NSFW want nogal heftig:

Voor alle sleutelaars aan of gebruikers van hoge druk injectie systemen, hoge druk waterjet cutter, hoge druk spuitpistool....
      bedenk dat er op een injectie leiding van een modern commonrail dieselblok soms tot wel 2500bar druk staat... gevaarlijk.

Ik wist dat je er voorzichtig mee moet zijn maar dat het zoveel schade kan veroorzaken wist ik niet.
      Last edited by janspeed; 07-11-17, 16:25.

Comment

• Werden we vroeger op een Leopard 2 tank al voor gewaarschuwd. Zie je een lek in een hydraulische leiding, leg er nooit je vinger op, je wordt dan geďnjecteerd.

Maar dat een injectiesysteem ook al zoveel druk heeft stond ook ik niet bij stil!
        Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
        Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Misschien handig een NSFW tag bij je post te doen Janspeed. Als je toevallig met je 4 jarige kleinkind naast je de link opent slaapt deze een week niet. Geldt ook voor sommige volwassenen natuurlijk, behoorlijk confronterende foto's wel.

Comment

• Wat is er aan de hand dan?
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Niet echt handig, nee.
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Post iets aangepast.
                Geen idee hoe ik een post moet tag-gen.

Comment

• auw dat ziet er pijnlijk uit to say the least.

Ik werk dagelijks met soms levensgevaarlijke chemicalien. Dus ik ben altijd wel bewust van risico's en veilig werken en neem dat ook mee in sleutelwerk e.d. maar dit geeft maar weer aan dat je voorzichtig moet zijn.
                  http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                  Citroen 2CV 1982
                  Saab 9-3 2.0T 2002
                  Citroen C1 2014
                  Solex 3800

Comment

• Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ik dacht hetzelfde :-)
                      Dit kan gewoon niet kloppen

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Met een carbon hengel is het onverstandig om in de buurt, zeg maar een meter of 2/3 boven je hoofd van hoogspanningsmasten etc te vissen.
                        Er is een risico van overslag, de kabel hoeft echt niet aangeraakt te worden en carbon geleidt erg goed.

Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oja, ik vis nog weleens.
                          Je moet toch wat he.. :)

Comment

• En jij bent in je vrije tijd persoonlijk adviseur voor ene Hendrik Otto Leonard Leeder?

:-)

Comment

• Lol.

Zo is Lt. Nordberg gestorven aan een gestoten hoofd, een verbrande hand, gestikt in een taart en aan een berenklem ;-)

Comment

• Autoreparatie Zoetermeer style. Zojuist gespot.

Comment

• Rofl! Tokkies gonna tok!
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                    En jij bent in je vrije tijd persoonlijk adviseur voor ene Hendrik Otto Leonard Leeder?

:-)
                                    In m'n vrije tijd vis ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                      Autoreparatie Zoetermeer style. Zojuist gespot.

Om te grillen ;)

Comment

• LOL, mooi man.

Ook dat 3x is scheepsrecht-kenteken, met 4 bouten vast dit keer... :-)
                                        "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Aan de slijtage te zien zit plaat nummer 3 er toch al weer een tijdje op :-). Verder verdient zo'n origineel-Nederlandse 325i beter dan dit!

Comment

• Lol. Lijkt me een prima fix totdat ie zijn laatste dagen op een drift- of racecursus verslijt. :)

Comment

• http://www.at5.nl/artikelen/175434/g...eg-betuttelend

"Volgens de gemeente stoot de kachel te veel CO2 uit. Vaste klanten begrijpen er niks van. 'Ik zou de gemeente adviseren om hier te komen zitten en te kijken wat hier iedere drie minuten overheen vliegt', stelt een van hen voor. 'In de kleuren van KLM of andere maatschappijen. Ik denk dat één zo'n vliegtuig goed is voor een jaartje kachel stoken.' Een ander noemt het 'een beetje betuttelend'."

Het ligt gvd zowat onder de aanvliegroute, Grand Café heeft een nest Green Eggs staan, staan tig huizen binnen reukafstand met een open haard, godganse dag rijdt er autoverkeer langs maar een ambtenaar vindt dat de houtkachel teveel uitstoot.
                                              Tenenkrommend...

Comment

• 10 kilometer noordelijker staat de Hemwegcentrale, goed voor 4.000.000 ton CO2 per jaar...

Inderdaad maar snel die houtkachel uitdoen, straks staat het zeewaterpeil tot aan Nijmegen.

Comment

• En het is nog een houtkachel ook, dus CO2-neutraal...

Maar we hebben de gemeente Amsterdam natuurlijk nog nooit op kennis van zaken kunnen betrappen als het om luchtkwaliteit enzo gaat. :-)

(U weet wel, alle klassiekers verbieden om de fijnstofuitstoot terug te dringen...)
                                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• En de regering maar pelletkachels subsidiëren, mad world indeed. :S
                                                    Last edited by MN-Power; 19-11-17, 22:35.
                                                    Every second of your life is a part of your song

Comment

• Als Brun, a35, Dutch en ik bij de Veranda wegrijden na onze vrijmibo, stoken we voor 7 jaar houtkachel voordat we bij de ring zijn. En dan is a35 meestal met zijn vibrator met ster. En ik op de fiets. :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                                        Aan de slijtage te zien zit plaat nummer 3 er toch al weer een tijdje op :-). Verder verdient zo'n origineel-Nederlandse 325i beter dan dit!
                                                        En wie hebben we daar..? Vandaag gespot in... jawel, SweetLake.

Het is trouwens een 323iA die verder origineel lijkt, maar waar helaas niet zo best voor wordt gezorgd. Je ziet deze uitvoerigen niet veel meer.
                                                        Attached Files

Comment

• https://www.nu.nl/achterklap/5026619...-kinderen.html

Een gemis voor de mensheid dat hij besluit zich niet meer voort te planten. Wereldnieuws...
                                                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Efkes een glaasje gif adten in het tribunaal, dat kwalificeert toch wel voor dit draadje, naar wij dachten.

https://www.nu.nl/buitenland/5027840...s-zitting.html
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Tsja, dat gaat nog wel gelazer opleveren vrees ik. Even een Hermann Göringkje doen in 2017 is wel wat onzorgvuldig op zijn minst van de beveiliging.
                                                              Last edited by Minuteman; 29-11-17, 23:26.

Comment

• Gedonder in de glazen, zeg ik je.
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
                                                                  Tsja, dat gaat nog wel gelazer opleveren vrees ik
                                                                  Kun je vergif op innemen.
                                                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
                                                                  X