Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geweldig. :) :)
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Heerlijk. En nog best begrijpelijk inderdaad. Zo stoned als een garnaal even duidelijkheid willen scheppen om te voorkomen dat er die maand weer 35 klanten terugkomen met hun auto omdat er allerlei zaken niet aan kloppen. Zodra ze jouw cash geld hebben geven ze dat echt niet terug omdat ze het 5 minuten later zelf al weer opgerookt hebben. Duidelijk! :-)

Hij is trouwens erg goed in iets wat ik totaal niet kan: Recht vooruit EN naar rechts kijken. Tegelijkertijd.

Comment

• Was elke autohandelaar maar zo eerlijk. :)

Comment

• Ha, die Gummers;

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/zelfrijdende-autos-herkennen-donkere-huidskleur-minder-goed/
          Scherven brengen gelul.

Comment

• Donkere mensen rijden toch alleen maar in oude auto's, toch ? :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Oh man. Het maakt echt niks uit of jij serieus bent of grappig probeert te zijn. In veel gevallen ligt er al een denkfout aan ten grondslag.

Ik ga dus al niet eens meer vragen of je het artikel überhaupt gelezen hebt. Of je het gelezen hebt of niet maakt namelijk blijkbaar erg weinig uit voor het eindresultaat. Best knap dat je echt bestaat, vanuit een evolutietechnisch perspectief. :-)

Comment

• Cobraman is de Skankhunt42 van Gummen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                  Oh man. Het maakt echt niks uit of jij serieus bent of grappig probeert te zijn. In veel gevallen ligt er al een denkfout aan ten grondslag.

Ik ga dus al niet eens meer vragen of je het artikel überhaupt gelezen hebt. Of je het gelezen hebt of niet maakt namelijk blijkbaar erg weinig uit voor het eindresultaat. Best knap dat je echt bestaat, vanuit een evolutietechnisch perspectief. :-)
                  Amen.

Comment

• Nu we het dan toch over donkere mensen hebben, wat mij vandaag in ene op viel.
                    Er kwam een heel ritsje wielrenners mij tegemoet, je kent dat wel de Tour de France is er niks bij.
                    Ik heb er al duizenden gezien maar nooit een keer een clubje waar donkere mensen in mee rijden, hetzelfde geldt voor Mountainbike clubjes.
                    Best apart, of kent iemand wel een clubje met donkere wielrenners/mountainbikers.

Comment

• https://www.srherald.com/de-nieuwbak...riname-herald/

Comment

• Ha, die Beamer;

Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk bericht
                        Nu we het dan toch over donkere mensen hebben, wat mij vandaag in ene op viel.
                        Er kwam een heel ritsje wielrenners mij tegemoet, je kent dat wel de Tour de France is er niks bij.
                        Ik heb er al duizenden gezien maar nooit een keer een clubje waar donkere mensen in mee rijden, hetzelfde geldt voor Mountainbike clubjes.
                        Best apart, of kent iemand wel een clubje met donkere wielrenners/mountainbikers.
                        Logisch; die gasten zijn als de dood geschept te worden door een autonoom rijdende auto.
                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik ken wel een clubje donkere motorrijders..
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                            Ik ken wel een clubje donkere motorrijders..
                            Satuhierooo of Satudarooo

Comment

• Ik rijd hier in Rotterdam wel eens met wat clubjes mee (fiets) en daar zijn ook een paar donkere jongens bij. Misschien dat het aan jouw regio ligt, Beamer? Daarentegen was er ook een groepje Antilliaanse stuntfietsers van Zuid die andere bedoelingen hadden: https://www.metronieuws.nl/nieuws/ro...riminele-bende

Comment

• Stéphane, wellicht wel zou het niet weten, Rotterdam en de Bijlmer (reservaat ;-) zullen ze wel vaker te vinden zijn.
                                Het viel mij gewoon op, met alle respect naar de donkere gemeenschap, niet naar de wielrenners, dat is allemaal tuig !!

Comment

• [TM]

Zwartrijders zeker

[/TM]
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Utrecht, WTF

------------------------------------------------
                                    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Ja. We waren onze dochter even paar uur "kwijt" Die was gelukkig niet in Utrecht. Woont en werkt in Utrecht. Ook haar vriendje onbereikbaar. Je weet gewoon dat er niks aan de hand is maar als je dan 2 mensen totaal niet kan bereiken en je vrouw wat paniekerig begint te worden dan is dat best lastig. Gelukkig zijn ze bovenwater (letterlijk). Wat een drama daar.

Comment

• Ik zit er niet ver vanaf met mijn werk, voor 2 jaar terug verhuisd anders hadden we 1e rij gezeten, ik keek vanuit mijn kantoor op het plein uit.
                                        Toch best beangstigend, stonden in onze straat zeker 30 "stille" auto's/busjes van het arrestatieteam.
                                        Als je daar die agenten ziet staan met maskers en vesten dan is dat heel indrukwekkend.
                                        Overal zie je politieauto's en noem het maar op staan.

Comment

• Wat doen die arrestatieteams daar eigenlijk? Kijken of dat schietmeneertje daar nog rondwandelt?
                                          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Apart dagje idd. Was thuiswerken, mede vanwege verwachte drukte. Continu politiehelikopters, sirenes en berichten van de school van mn dochter. Van de politie moest iedereen binnenblijven, maar om 14:30 moest ik toch dochter komen ophalen. Gedaan, en dan zie je idd redelijk veel politie en brandweer op straat.

En veel mensen die gewoon boodschappen deden, met de kinderwagen wandelden, rondfietsten etc. Ook erg apart.

Comment

• Ach. Dan lees je het bericht over deze "meneer" en wat zijn persoontje onze samenleving heeft gebracht en dan denk je aan ons rechtssysteem en dan probeer je er maar niet al te veel van te vinden.

Comment

• En het was niet eens woensdagmiddag..
                                                Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

• Ha, die Cobraman;

logisch, dan heeft hij andere bezigheden.
                                                  Scherven brengen gelul.

Comment

• Andere categorie daily WTF: het aantal mensen met een Canada Goose jas. De heren van le Grand Tour dragen ze ook, waarbij ze scheef aangekeken worden door de milieu-mensen vanwege dieronvriendelijke bontproductie. Ben ik het ook niet mee eens, maar dat terzijde. Een autoprogramma en milieu is sowieso al een uitdaging natuurlijk.

Dit zijn jassen van €500+ per stuk en ik zie ze echt met bosjes (...) rondlopen hier in 010. Kan aan mij liggen maar ik snap dat dus niet. Doen ze aan 'jacket sharing' of zou het iets anders zijn?

Comment

• In China kosten die jassen 50 Euro...
                                                      ​​​​​​
                                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

• 500 euro? Maak daar maar het dubbele van. Soms nog meer.
                                                        En veel mensen dragen neppers, idd. Hoewel het me niet zou verbazen als mensen zich in de schulden steken om zich dit soort luxe te veroorloven. Net als een smartphone van €1.000 of meer.
                                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                                          500 euro? Maak daar maar het dubbele van. Soms nog meer.
                                                          En veel mensen dragen neppers, idd. Hoewel het me niet zou verbazen als mensen zich in de schulden steken om zich dit soort luxe te veroorloven. Net als een smartphone van €1.000 of meer.
                                                          Beide dacht ik ook al aan. Geen geld om eten te kopen maar wel een dure jas. Of inderdaad een neppert voor weinig. Rare dingen.

Comment

• Die jassen van 1K snap ik idd ook niet. Het lijkt wel op alle jeugd hiermee rondloopt. En idd met een iphone XS in de binnenzak ook nog.
                                                            Rare wereld hoor. Maar zal deels nep zijn en deels gejat. Hele winkels worden leeg getrokken via ramkraken bv.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dure kleding, liefst met duidelijke logo's, wordt toch sinds jaar en dag al ingezet voor pauwengedrag? Het is alleen wat eenzijdiger geworden, met name door social media. Alle hippe sneeuwvlokjes willen allemaal heel uniek zijn, maar wel allemaal dezelfde iPhone, Canada Goose jas, Vespa scooter, stone island vest, nike air schoenen, etc etc. omdat je die op Instagram veel ziet. Vandaar dat je nu veel van hetzelfde ziet.
                                                              Forza!

Comment

• Da's toch ook de reden dat mensen BMW's kopen? :D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                                  Die jassen van 1K snap ik idd ook niet. Het lijkt wel op alle jeugd hiermee rondloopt. En idd met een iphone XS in de binnenzak ook nog.
                                                                  Rare wereld hoor. Maar zal deels nep zijn en deels gejat. Hele winkels worden leeg getrokken via ramkraken bv.
                                                                  Dat inderdaad, maar ik vond vooral het bedrag voor deze jassen buitenproportioneel. Meer dan €1.000 voor een jas vind ik echt veel geld. Zeker voor een fluffig donsjackje wat waarschijnlijk niet eens waterdicht of ademend is, maar dat zal wel aan mij liggen. Ik heb zelf jacks van Rab, maar dat kent waarschijnlijk niemand: https://rab.equipment/eu/mens/insulation

Comment

Working...
                                                                  X