Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kon net de A2 niet op, rijden wat motorrijders onder politie begeleiding?

Het is 5 uur later , en ik zie nergens op de media waarom al die bikers op A2 reden ???
    Last edited by zoefie; 13-04-19, 16:38.

Comment

• Niet zo zeer het bericht, maar meer het artikel. Dus als je een wheelie maakt trek je zwarte strepen. Nu heb ik geen verstand van motorrijden, maar dit lijkt me toch knap.

http://rtvu.nl/n/1940494/

Mysterieus remspoor in Bunschoten, bewoners denken aan stuntende motorrijder - #rtvutrecht
      ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Eerder een burnout-poging met auto zonder LSD?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Of een motor met sper op het achterwiel :-)

Comment

• Ik ga voor de banale verklaring: een auto met aanhangertje waarbij het linker wiellager kapot is of de oplooprem vast is blijven zitten.

Comment

• Zou ook kunnen, maar dan is het wel erg als je dat rokende en slepende achterwiel niet ziet of merkt.

Comment

• Uit ervaring kan ik wel zeggen dat het achter een pick-up wel even kan duren, voordat je door hebt dat de aanhanger een klapband heeft.
                8.2 met supercharger?

Comment

• Die zwarte kousen daar geven sowieso alles op 2 wielen de schuld. Satan rijdt brommer mensen!
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• dit is echt zo corny! (featuring Thierry B) Maar wel leuk ook:

Comment

• Ik vind hem erg leuk. Deuntje blijft ook goed hangen :D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
                        Ik ga voor de banale verklaring: een auto met aanhangertje waarbij het linker wiellager kapot is of de oplooprem vast is blijven zitten.
                        Nope..
                        https://www.telegraaf.nl/video/13195...mspoor-vandaan

Motorrijder
                        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Het was wel weer tenenkrommend om te lezen hoe diverse mensen bij hoog en bij laag beweerden dat het een wheelie makende motorrijder moest zijn, en dat er ook nog veel media waren die dat gewoon kritiekloos publiceerden. Echt. Gebruik die aardappel met de vorm van een hoofd die bovenop je nek staat toch eens. Misschien komen er wel logische gedachten uit :-)

Comment

• Was te verwachten, het kon alleen maar een rolling burn-out zijn. De lengte (inclu. drempels) is best netjes...

Comment

• Ik klik op vleesboek op een profiel van iemand die ergens een domme opmerking maakt, zie ik meteen dit:

FB_IMG_1562509367647.jpg

ROFL. :)

Verder veel foto's van Harley Davidsons en vechthonden dus je krijgt wel een beetje een beeld.
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• ook in de WTF department..
                                https://www.youtube.com/watch?v=QktMXJxFyCQ
                                (google traffic cop robot)
                                It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Jonge mensen die overlijden. Het is de laatste tijd wel schering en inslag. Of het nou drank, drugs of domme pech is. Het begint wel op te vallen.
                                  ------------------------------------------------
                                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• "Pensioen is net als het vlees op de barbecue. Je kunt het er opleggen, maar je moet het dan nog wel zelf in de gaten houden."
                                    Winactie van mijn pensioenverzekeraar. Big Green Egg te winnen en dan dit als toelichting krijgen. De vergelijking gaat lekker voor:
                                    - Veganisten
                                    - Vegetariërs
                                    - Mensen die verwachten dat een pensioenverzekeraar jouw pensioeninleg in de gaten houdt omdat je ze daarvoor betaalt (de rest dus zo ongeveer), afgezien van wat keuzes voor meer/minder risico in je portfolio

Comment

• Ik weet niet of het hier thuis hoort maar onze buurvrouw heeft een nieuwe dame van de buurtzorg. De dame in kwestie kwam met een BMW M3 F80 met veel uitlaatgeluid de straat in rijden. Ik zie de buurtzorg vaak op scootertje rond snorren dus dit was wel even een WTF momentje.

Comment

• Dat is dus eigenlijk gewoon zoals het zou horen. Dat je ook bij een wat meer sociale baan gelijkwaardig beloond wordt aan mensen die een meer narcistische arbeidskeuze maken zodat je ook dan met iets leuks naar het werk kunt komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                          Dat is dus eigenlijk gewoon zoals het zou horen. Dat je ook bij een wat meer sociale baan gelijkwaardig beloond wordt aan mensen die een meer narcistische arbeidskeuze maken zodat je ook dan met iets leuks naar het werk kunt komen.
                                          Het gummen groen kleurt een beetje rood. :-) Nee, zee moet rijden wat ze leuk vind maar het is anders dan de meeste buurtzorgers. Ze is ook niet dusdanig aantrekkelijk dat de mannen die zorg nodig hebben wat fooi zullen betalen. :-) Het is een M3 Competition zie ik net.

Comment

• Dat is wel een behoorlijke WTF ja. Er is/was hier ook een gummer wiens vrouw verzorgende is (vroedvrouw, dacht ik) en ook altijd in bovengemiddelde auto’s reed.

Comment

• Die hadden we ook bij mijn schoonmoeder zo´n verzorgende/thuiszorgmedewerkster, maar haar man was autohandelaar...
                                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Zo sta je op de trein te wachten en het andere moment duwt een of andere malloot je voor de aanstormende trein: https://www.ad.nl/buitenland/man-duw...and~a610ea8d8/
                                                ------------------------------------------------
                                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Bizar :-(
                                                  Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Ik werd net door de politie gebeld. De vraag was net wat ik gezien had van het motorongeluk gisteren op de A4 Amsterdam.
                                                    Ze hadden mijn telefoonnummer, omdat ik direct 112 had gebeld.

Ik was op de meest rechter rijstrook en stond net stil door een file. Het ongeluk was links van mij. Er was er hulp genoeg door de file en dan loop je het risico een ramptoerist te worden.

Aan het einde van het gesprek vroeg ik hoe het met de motorrijder ging. Ik dacht dat die hoogstens wat gebroken had, maar blijkt dus overleden te zijn. Zojuist zag ik dat het ook in de landelijke media gisteren te lezen was. Een klein foutje in het verkeer, maar wel een met grote gevolgen.

8.2 met supercharger?

Comment

• http://www.gummen.org/forum/showthre...defectsdraadje

Klein wtf moment.
                                                      Draadje is verdwenen ???

Veritatis simplex oratio est

Comment

• Welk draadje zou dat moeten zijn?
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Jouw link is niet compleet idd.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
                                                            Aan het einde van het gesprek vroeg ik hoe het met de motorrijder ging. Ik dacht dat die hoogstens wat gebroken had, maar blijkt dus overleden te zijn. Zojuist zag ik dat het ook in de landelijke media gisteren te lezen was. Een klein foutje in het verkeer, maar wel een met grote gevolgen.
                                                            Dat is minder...
                                                            Een ernstig ongeluk zit in een klein hoekje, zeker op de motor.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Triest. Dingen waarvan je weet dat ze gebeuren, maar als je het dan zelf mee maakt.....

Comment

• Ik zag hem remmen en over de vangrail heen vallen. Vrij langzaam eigenlijk. Zelf stond ik stil en het leek me eigenlijk helemaal niet ernstig op dat moment.
                                                                Met een auto was dit hoogstens was blikschade geweest.

Jammer genoeg heb ik vaker dit soort ongelukken zien.
                                                                8.2 met supercharger?

Comment

• Het is al een beetje aan het schemeren terwijl ik diep in mijn boek verdwenen ben. 20:32. Ik heb me de afgelopen 20 minuten de huid van Aaron aangemeten en ben zo deelgenoot van zijn volkomen zwalkende gedachten en emoties waarin droom, werkelijkheid, waarneming en waanzin in een wervelende mix van woorden aan me worden toegediend.

Mijn telefoon gaat. Een Nederlands 06 nummer dat mijn telefoonboek niet herkent en ik zelf een half uur geleden voor het eerst op mijn meldingenscherm zag. Toen ik straks nog in het zwembad lag is er al twee keer vanaf dat nummer naar mijn telefoon gebeld.

Ik wil eigenlijk het eten klaar gaan maken zodra ik dit hoofdstuk uit heb, maar neem toch op.

'Met Brahma'. Iets onverstaanbaars in het Nederlands. 'Met wie spreek ik?' Het blijft slecht verstaanbaar en zijn naam versta ik helemaal niet. Iets met een dubbele a er in. Denk ik. De zachte stem zegt dat we elkaar pas hebben ontmoet. Ik begrijp er nog niks van. Dan zegt hij dat ik hem pas op de parkeerplaats heb ontmoet. Ik begrijp het nog steeds niet en vertel hem dat. Hij klinkt verontwaardigd en klinkt ook steeds ongeduldiger als hij me verteld dat ik dat volgens hem echt nog wel moet weten. Ik leg hem uit dat hij volgens mij de verkeerde voor heeft. 'Je hebt me zelf je nummer gegeven!' Nee, dat was ik niet. Je hebt een ander voor. 'Nee, dat is niet zo. Ik herken je stem toch. En jij woont in -ben de plaatsnaam vergeten. Klonk het als Rijssen of Rijen?- !!

Overbluft door zijn stelligheid -en door de grote overgang tussen mijn boek en zijn werkelijkheid- zijn mijn hersenen vertraagd op gang gekomen. Deze arme dommel heeft op één of andere parkeerplaats blijkbaar prettig contact met iemand gehad en wil een voortzetting daarvan. Die iemand ben ik niet, maar dat heeft hij nog door. Ik leg hem vriendelijk uit dat ik echt niet degene ben die hij pasgeleden ont-moet heeft. Dat iemand hem wellicht heeft voorgelogen, en dat het niet zo netjes is als die persoon dat inderdaad gedaan heeft. De andere mogelijkheid, dat hij gewoon het verkeerde nummer heeft onthouden of genoteerd, die laat ik aan hem om te ontdekken. Enigszins verbouwereerd door de hele gang van zaken wens ik hem nog een fijne avond en verbreek de verbinding.

Een dag later schrijf ik dit op, en realiseer me dat er nog een mogelijkheid is. Rijen. Dat is een link met Raakeind, daar niet zo ver vandaan. Jasper heeft vast mijn telefoonnummer ergens opgedoken -heb ik hem dat ooit geheven? Heeft hij het van 58Spyder waar ik onlangs een trilplaat leende?- en iemand ingeschakeld om mij eens flink beet nemen. Nou, als dat waar is, dan kan ik je vertellen dat de grap geslaagd is :D:D. Kon ik gelijk mijn kinderen in aangepast woordgebruik eens uitleggen wat parkeerplaatssex is :p

Comment

Working...
                                                                  X