Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Your daily WTF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mad Heidi,

Dafuq ?

https://madheidi.com/?fbclid=IwAR2k1...xppV2QddtRDxjA

Comment

• Ik heb zitten schaterlachen om de trailer! Iron sky was ook al zo geweldig!
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Ik heb zitten schaterlachen om de trailer! Iron sky was ook al zo geweldig!
        Uhm, misschien mis ik het punt maar ik zie hier een soort komisch nationalistische propaganda. Was laatst in Wenen en daar staan de hakenkruizen ook al op de FPÖ verkiezingsborden. Ben binnenkort in (Blind) Zürich en zal daar ook eens kijken hoe het er uit ziet.

Beetje New Kids Turbo-achtig maar ik weet niet of dat net zo fout was eigenlijk?

Comment

• Verschil met Iron Sky was dat er wel geacteerd werd. Het idee erg grappig was (Nazi's op de maan). Maar deze trailer is echt nog erger dan een B film. Nee. Niks voor mij(n tere zieltje).

Comment

• Volgens mij zijn de makers Finnen en nemen ze gewoon alles op de hak. Zit verder geen diepere duistere agenda achter.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Volgens mij zijn de makers Finnen en nemen ze gewoon alles op de hak. Zit verder geen diepere duistere agenda achter.
              Oh. Dat geloof ik ook niet hoor. Zeker niet. Was laatst ook film met zombie Nazi's. Zag er leuk uit. Tis meer dat ik de trailer niet leuk vind.

Comment

• Ja mijn reactie was ook meer op stéphane. Van jou weten we wel dat je een gevoelige maag hebt en bij ET al achter de bios stond te kotsen. ;)
                Mini Cooper Clubman
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Ja mijn reactie was ook meer op stéphane. Van jou weten we wel dat je een gevoelige maag hebt en bij ET al achter de bios stond te kotsen. ;)
                  ET? Dat was The Sound Of Music!

Comment

• Ha, die Kijkers;

als ik mee moest naar de bios om The Sound Of Music te zien ging ik bij de kassa al achteruit eten om maar niet naar binnen te hoeven.
                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Lol, ik ook. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Volgens mij zijn de makers Finnen en nemen ze gewoon alles op de hak. Zit verder geen diepere duistere agenda achter.
                        Finnen hebben we hier ook genoeg volgens dzie internets. Duistere agenda dan misschien niet. Dan is het gewoon smakeloze humor zonder besef van historie en heden. Beetje sensatie om de aandacht.

Comment

• Ha, die Gummers;

je bedenkt het niet:
                          https://topgear.nl/autonieuws/verhoging-tot-140-km-u-groot-succes-in-oostenrijk/?fbclid=IwAR2J9F6KO2go1Nq7-kg9ou2O1TG1xTPYYxLERheAU071O__LI8L5rMmClT4
                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Oud nieuws, Hans. In Oostenrijk is deze snlheid al weer een jaar of drie legaal.

Comment

• Nieuwe Tesla Cybertruck...? Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                Nieuwe Tesla Cybertruck...? Iemand?
                                Dat ik wist dat dit de laatste post in dit topic moest zijn zegt genoeg... Moet gewoon een grap zijn. Echte model komt later.

Toch?
                                Every second of your life is a part of your song

Comment

• Dure grap maar dat gevoel heb ik en meerdere met mij.

Comment

• Ik krijg ook het idee dat er iets fout gegaan is tijdens een 'take your kid to work'-day.

Comment

• Leuk al je een fietser aanrijdt. Die is dan zeker dood of verminkt.... of erger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                        Leuk al je een fietser aanrijdt. Die is dan zeker dood of verminkt.... of erger.
                                        Wat is jouw definitie van erger? Geen oren meer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht

Wat is jouw definitie van erger? Geen oren meer?
                                          ik moest hardop lachen :)
                                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Ze gooien dus hun eigen glazen in
                                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Working...
                                            X