Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is Amerika wel zo goedkoop met electronica?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Is Amerika wel zo goedkoop met electronica?

Canon HR 10 bij Kamera-Express.nl 565,-. In Seattle (online aanbieding) $ 749,-.

Iemand recente ervaring met kopen in de states?

Ik heb ook mijn twijfels bij goedkopere elektronica in de VS.
    Je moet vantevoren exact weten wat je wil gaan kopen anders kon je weleens net zo duur of duurder uit zijn.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

In de breedte scheelt het zeker wel, alleen als hier bepaalde items met korting te krijgen is vanwege een actie dan zal dat verschil wel verdwijnen. Zoals PACO zegt, van te voren goed weten wat je wil hebben en weten wat de richtprijs in NL is. Staar je overigens niet helemaal blind op modelnummers, dezelfde apparaten worden vaak onder verschillende nummers verkocht (zodat prijzen vergelijken moeilijker wordt)
      2019 Volvo V60 T6

Comment

Doe inderdaad je huiswerk, weet wat je wilt. En weet wat het vergelijkbare item hier kost. Vervolgens een beetje veld/online-onderzoek, en je kunt echt wel geld besparen.

Recent nog een digitale camera uit de VS laten halen: voor een camera die hier in de winkel zo'n 230 kost, betaalde ik nu $270, maar dan inclusief 8 GB kaart, card reader, extra batterij, et cetera. Omgerekend nog geen 200 dus.

Hoe duurder het item wordt, hoe meer je bespaart. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

Zit natuurlijk ook verschil in wat voor elektronica. Ik ben niet zo thuis in die amerikaanse prijzen maar weet dat camera's en toebehoren in Japan/China/etc. erg goedkoop zijn. Bestel zelf wel es klein grut uit die landen en zelfs met absurd hoge verzendkosten is het een stuk goedkoper. Ander spul zal in Amerika weer goedkoper zijn.

Comment

Weet iemand hoe het zit met Canada? Daar begint onze reis; Vancouver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
              Weet iemand hoe het zit met Canada? Daar begint onze reis; Vancouver.
              1 euro is 1,603 Canadese dollar. Check bijvoorbeeld onderstaande site voor indicatieprijzen.

http://www.tigerdirect.ca/indexca.as...hfJND_qBLX076A

Maareh, zelf al eens via Google gezocht?
              2019 Volvo V60 T6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris_s Bekijk bericht
                1 euro is 1,603 Canadese dollar. Check bijvoorbeeld onderstaande site voor indicatieprijzen.

http://www.tigerdirect.ca/indexca.as...hfJND_qBLX076A

Maareh, zelf al eens via Google gezocht?
                Je weet toch dat Gummen mijn favorite Google is? Uiteraard heb ik ook zelf gezocht maar het is altijd fijn als er mensen toevallig wat ervaring hebben....

Comment

Working...
                X