Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je nieuw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb je nieuw?

Om een tegenhanger te starten van: "kredietcrisis, wie merkt het nu echt?" Het topic wat heb je nieuw. Plaats hier maar op wat je net gekregen of gekocht hebt. Beide kan ook als je iets aan jezelf hebt gegeven ;).

Dus lat ik maar beginnen, ik heb vanochtend maar een nieuwe Francis Francis gehaald. De andere was 6 jaar oud en moest elke keer een half uur klooien om er een koffie uit te krijgen. Vuilbak dus, aangezien maken minimaal 70 euro kost aan opsturen en onderzoek. Dan is het dus nog niet gerepareerd. Niet aan beginnen dus. Met als gevolg ik zit aan een heerlijk bakje Illy zonder enige frustratie deze morgen. Mijn weekend is begonnen

illyfinal3.jpg
    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
    WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

Wel een hip ding zeg. Is deze met van die illy pads of met gemalen koffie ?

Comment

Die is met pads. Come to think of it: ik moet een nieuwe lading van die dingen bestellen! 's Kijken of er nog ergens aanbiedingen zijn...
      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Dus netraam gaat de crisis te lijf met nieuwe koffiepads, ze zijn prijzig, maar nu ook weer niet zů prijzig :-)
        fka v164

Comment

Pads is sowieso subpar koffie drinken he, A35! Daar kom je niet mee weg op de Gummenpats. :)
          Wel een mooi ding, DDWW. De mijnes is zeker niet mooi, maar maakt wel errug lekkere koffie - van boontjes, natuurlijk.

Melitta-Caffeo-Solo-E950-101.jpg

En dan on topic, wat heb ik nieuw? Euhm, nou ja, het laatste noemenswaardige: ik heb in de VS een iPod Classic opgepikt voor in de toekomstige leasert. Weinig spannend inderdaad, maar goed.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
            Wel een hip ding zeg. Is deze met van die illy pads of met gemalen koffie ?
            Zeg. Heb jij ook niet iets "nieuws"? Iets waarmee je die homo-senseo van A35 nogal snel overtreft? :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

Gisteren een Humbaur gekocht om de MG te vervoeren. Inclusief spanbanden!

En dat na de reparatiekosten die ik vorige week heb mogen aftikken.
              www.carscoffeecigars.nl

Comment

Homo senseo... LOL let wel... geen pads, maar cups. Van plastic. super milieu vervuilend.... Dus asociaal zeker... maar voor goeie koffie mag alles... nou ja bijna alles. Dus alles behalve homo.... hahaha

4capsules.jpg
                STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                WALDORF: Why do you care? You donít have a life on this one.

Comment

Rocket Rapha met afbeelding van de Citroen clubauto erin verwerkt. Helaas geen molen erbij gekregen. Owja en nu ontkom ik niet aan een spoedcursus...

ozartsetc_rocket-espresso_rapha_giotto_05-e1312559651456.jpg

Comment

O ja, het zijn natuurlijk cups, geen pads. En ze zijn godnondeju nooit nergens in de aanbieding. Nou ja, bij T. Coronel's Naardense pauperzaak een beetje. Dus daar zojuist 18 blikken besteld. Voor duur geld overigens dus, v164!

Comment

Kreeg vanochtend weer mijn 3 kg. Sipi Falls bonen van Simon Levelt binnen. Kost zo'n EUR 55 en daar doe ik drie maanden mee.

En dan wetende dat mensen zoals netraam drie keer zo veel betalen voor inferieure koffie! :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Het is crisis dus deze
                        tan-Limited.gif

en 1000 stuks hiervan
                        68234_1_209mm_20geco_dag_20124gr_20fmj_205_1614.jpg

Als de shit hits the fan nuttiger dan warm bruin water ;-).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                          En dan wetende dat mensen zoals netraam drie keer zo veel betalen voor inferieure koffie! :)
                          Jaja... het 'goedkoop is duurkoop' principe geldt wel een beetje, voor zo'n Illy. Maar de smaak is meer dan prima, hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HansD Bekijk bericht
                            Het is crisis dus deze
                            [ATTACH=CONFIG]14078[/ATTACH]

en 1000 stuks hiervan
                            [ATTACH=CONFIG]14080[/ATTACH]

Als de shit hits the fan nuttiger dan warm bruin water ;-).
                            Haha :D
                            E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

kom maar op met dat mooie weer :)
                              E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Austin A35 Bekijk bericht
                                Om een tegenhanger te starten van: "kredietcrisis, wie merkt het nu echt?" Het topic wat heb je nieuw. Plaats hier maar op wat je net gekregen of gekocht hebt. Beide kan ook als je iets aan jezelf hebt gegeven ;).

Dus lat ik maar beginnen, ik heb vanochtend maar een nieuwe Francis Francis gehaald. De andere was 6 jaar oud en moest elke keer een half uur klooien om er een koffie uit te krijgen. Vuilbak dus, aangezien maken minimaal 70 euro kost aan opsturen en onderzoek. Dan is het dus nog niet gerepareerd. Niet aan beginnen dus. Met als gevolg ik zit aan een heerlijk bakje Illy zonder enige frustratie deze morgen. Mijn weekend is begonnen

[ATTACH=CONFIG]14074[/ATTACH]
                                Mijn broer heeft dezelfde. Erg lekkere koffie. Veel lekkerder dan Nespresso.
                                Alleen is het ook zijn tweede binnen een paar jaar omdat op een zekere dag die knop als een kogel door de kamer vloog en er met 100 bar stoom uit het apparaat kwam.

Ik heb recent niets meer voor mezelf gekocht, dus dat wordt de hoogste tijd!
                                Een tijdje terug nog wel een nieuwe racefiets trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                  Zeg. Heb jij ook niet iets "nieuws"? Iets waarmee je die homo-senseo van A35 nogal snel overtreft? :)
                                  Nope, nog geen nieuws waarmee ik de aankoop van A35 kan overtreffen. Ik denk pas over een week of 2 en dat komt mooi uit want dan is het weer ook wat beter.

Wel van de week deze binnengekregen om de buitenboordbeugels in de voorspatborden wat mee te camoufleren, 2 grilletjes in de kleur gespoten ipv. chrome.

Wordt dus zoiets (maar dan zonder die opzichtige wielen)

En dus niet zoals bij deze auto

Comment

Ha, die Minuteman;

Mooie subtiele aanpassing; wat mij betreft een verbetering.
                                    Scherven brengen gelul.

Comment

Nette upgrade. Veel beter dan de standaard dame etna beugels ;-)
                                      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

wat is er mis met Dame Edna? :-)

Ik heb vandaag een nieuw horloge gekocht om de crisis te vieren.

Last edited by Elentinos; 02-03-13, 17:50.

Comment

Mooi horloge, handig ook de dag weergave.

Comment

Prima verandering, MM! Heb je trouwens bij het bestellen van zo'n M5 nog keuze uit verschillende velgen, of moet je het met deze doen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                              Prima verandering, MM! Heb je trouwens bij het bestellen van zo'n M5 nog keuze uit verschillende velgen, of moet je het met deze doen?
                                              Het was of fietswielen, of deze. Dus koos MM, zo slim als ie is, de fietswielen.

Comment

19 of 20 je kunt kiezen, die van mij heeft 20. Niet dat ik veel te kiezen had overigens, ik heb een winkeldochter gekocht uit de toonzaal en moet het doen met hoe hij dus ooit besteld is.

Het voordeel is wel dat de auto vrijwel is zoals ik hem zelf zou hebben besteld. Misschien een ander kleurtje leer maar met zwart kan ik wel leven en voor de rest is hij top.

Comment

Niet dat ik veel te kiezen had overigens, ik heb een winkeldochter gekocht uit de toonzaal en moet het doen met hoe hij dus ooit besteld is.
                                                  Ooooooooooh een tweedehandsje he?

;)

Comment

Laatste aanwinst, nu bezig een passende versterker te selecteren.

Comment

Classe, Accuphase ?

Is dat Nordost flatline bekabeling ? en wat voor luidsprekers zijn dit eigenlijk ?

Comment

Mijn laatste aankoop was een Xbox 360, ivm overlijden van de oude Xbox. Overigens was de vorige 'aankoop' een dagje rijden in de nieuwe M5, maar vanwege de crisis was dit evenement (Ä 700 voor een dag sturen) helaas volgeboekt. Ach ja, dankzij de Xbox kan ik de M5 rijden in iedere kleur die ik maar wil, dat dan weer wel ;-)
                                                        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Asus EEE 10,1 inch, gewoon voor erbij eigenlijk.

Wel grappig dingetje, maar wel 2 grote nadelen : 3 cell accu dus accuduur is niet zo lang, 3 a 4 max met wifi aan en intern geheugen is 1 gig en niet uitbreidbaar :/

Maar goed voor de rest wel fijn dingetje voor onderweg, want heb tobo en muis nodig.

Linkie:
                                                          http://www.bcc.nl/asus-r051bxblac-1.html

Er staat dat ie blauwtand heeft, maar dat heeft ie niet, maar goed USB blauwtand dingetje kost niet eens een tientje.

Comment

Classe, Accuphase ?

Is dat Nordost flatline bekabeling ? en wat voor luidsprekers zijn dit eigenlijk ?
                                                            Classe en Accuphase gaan het beide niet worden. Heb nu een Audio Research set op proef staan. Heb eerder al een Naim set op proef gehad.

Bekabeling is idd Nordost Flatline Gold, die ook vervangen gaat worden.
                                                            Luidsprekers zijn Wilson Benesch Vectors.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
                                                              Asus EEE 10,1 inch, gewoon voor erbij eigenlijk.

Wel grappig dingetje, maar wel 2 grote nadelen : 3 cell accu dus accuduur is niet zo lang, 3 a 4 max met wifi aan en intern geheugen is 1 gig en niet uitbreidbaar :/

Maar goed voor de rest wel fijn dingetje voor onderweg, want heb tobo en muis nodig.

Linkie:
                                                              http://www.bcc.nl/asus-r051bxblac-1.html

Er staat dat ie blauwtand heeft, maar dat heeft ie niet, maar goed USB blauwtand dingetje kost niet eens een tientje.
                                                              Intern geheugen kun je wel vervangen door een 2 gig reepje. Scheelt al een stuk.
                                                              Let's kick some ass and chew bubblegum...
                                                              ----------------------------------------------------------------------------
                                                              '71 Alfa Romeo Giulia Super
                                                              '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
                                                              '00 BMW E39 528iA Touring
                                                              '06 BMW Z4M Roadster
                                                              '96 BMW E36 328i trackracer
                                                              '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                                                                Classe en Accuphase gaan het beide niet worden. Heb nu een Audio Research set op proef staan. Heb eerder al een Naim set op proef gehad.

Bekabeling is idd Nordost Flatline Gold, die ook vervangen gaat worden.
                                                                Luidsprekers zijn Wilson Benesch Vectors.
                                                                Mooi spul hoor, altijd fijn een beetje fraaie muziek. Ik speel sinds een half jaar met een setje Harbeth's op Accuphase naar volle tevredenheid.

Ben benieuwd wat je keuze uiteindelijk zal zijn voor de aansturing.

Comment

Working...
                                                                X