Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je nieuw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• We verwachten binnenkort uiteraard wel een verbouwingsdraadje met dagelijkse updates en foto's, waar het draadje van bats schril bij afsteekt :-)

Comment

• Een fiets
      fka v164

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
        We verwachten binnenkort uiteraard wel een verbouwingsdraadje met dagelijkse updates en foto's, waar het draadje van bats schril bij afsteekt :-)
        Nou ik plaats wel een schitterende eindresultaat foto en sla de met godverdegodver gelardeerde tussenstappen over. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sander Bekijk bericht
          Een fiets
          En ik een beetje geld!
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Heel klein beetje :-)
            fka v164

Comment

• Gummen deal zoals het hoort! Garantie tot de stoeprand. :)
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Beamer, mooie "oude" hut, ziet er uit als nieuw ! En die airco lijkt mij heerlijk, ondanks die buitenunit.

Jasper, Sander en Kleintje, mooi zoveel Gummers die elkaar blij maken, die hypotheker gelijk door naar Van Bukgeest ???
                Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Jeeeetje. Dank je Jasper voor je mooie review. Nu snap ik de nieuwe gympjes foto :-)

Comment

• Korting? Hé Kleintje doe eens een credit factuur ;-)

Comment

• @SS; Ik kon gelijk afrekenen bij het schade besrijf waar de Jag achterklep is gespoten en bumper gerepareerd. En ik heb tegenwordig vrienden bij BMW Amsterdam he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht
                        Korting? Hé Kleintje doe eens een credit factuur ;-)
                        Goed dat je laat horen. Ik stuur je nog een na-verrekening....

MOEWAWAWHAHAHA :-)

Comment

• Lexus RX300 als vervanger voor de Volvo 740 die met pensioen mag (bij een ander). Dinsdag ophalen. Facelift model van 2004 (en dus youngtimer) kan ie naast de Model S mooi op de zaak.

Hoop opties op die Lexus en volgens mij werkt alles nog. Dat zal vast niet zo zijn maar in die 15 minuten rond de auto gelopen te hebben valt dat natuurlijk niet op. We gaan het zien met deze auto uit het land van de rijzende zon.

65141990.jpeg

65142050.jpeg

2006 AR 159 SW 1.9 JTDm
                          1984 Saab 900 Turbo T8
                          1981 Mercedes RMB 207D
                          1974 Citroen 2CV 0.6

Comment

• Dat lijkt me qua redelijk probleemloos comfort een no brainer. Mooi vind ik ze niet, maar ik wil er best mee naar zuid Frankrijk rijden.
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• 20190711_145558.jpg

Een eiken parketvloer. Let maar niet op de bungelende Led verlichting (ongelukje).
                              8.2 met supercharger?

Comment

• De dually in zijn element.

Comment

• Ja, daar rijdt de auto alleen maar comfortabeler door. Verder merk je er weinig van, blijft even vaag sturen :-)
                                  8.2 met supercharger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woes Bekijk bericht
                                    Lexus RX300 als vervanger voor de Volvo 740 die met pensioen mag (bij een ander).
                                    Hoop opties op die Lexus en volgens mij werkt alles nog. Dat zal vast niet zo zijn maar in die 15 minuten rond de auto gelopen te hebben valt dat natuurlijk niet op.
                                    Of wel, Lexus.
                                    Volgend jaar inruilen voor een 400h?
                                    8.2 met supercharger?

Comment

• image.jpg Samsung The Frame “55 gekoppeld aan mijn zeer geliefde Beolabs 6000. Hoefde gelukkig niet weg te doen. Binnenkort komt er nog een oude Beolab 11 bij (subwoofer) en een Beolab 4000 als center speaker. Nog wat schilderwerk en de bedrading wat beter wegwerken maar I am very happy! (De Beolab 11 komt mooi naast het kastje te staan voor de stekkerdozen. De Beolab 4000 op het kastje. Beetje aan de zijkant. Bijgaand ook de ploatjes van beide nog aan te schaffen second life...speakers.
                                      Attached Files
                                      Last edited by Kleintje; 13-07-19, 10:12.

Comment

• Die Frame gaat hierook nog wel komen. Wel pas in het nieuwe huis.

Net een Fuji X-T30 met 18-55 zoom en 23mm prime lenzen aangeschaft. Kolere, de tijd heeft niet stilgestaan. Mooi ding.

Comment

• Nieuw huis gekocht (nou ja, een bestaand huis, maar nieuw voor ons), we blijven binnen Doesburg. Voordeel: veel groter, vrijstaand, mooi ruimte voor een grote BBQ, maar nog veel belangrijker: met inpandige garage EN een inpandige carport :) De Garage is 3,6 meter breed, maw: daar gaat een mooie werkbank komen naast de auto met lucht, lasapparaat en andere tools! October de sleutel; zin in: lekker knutselen aan de auto op een paar meter van de woonkamer :)

Comment

• Gefeliciteerd. Dichtbij scheelt veel tijd. Dat krijg je er ook bij.
                                            8.2 met supercharger?

Comment

• Thx! Ja dat is erg fijn idd :) Kan niet wachten tot het zover is!

Comment

• Omdat de Mini Cooper S van MdV zo goed bevalt en de oudste zoon zijn voorlopig rijbewijs heeft gehaald, is er gisteren een tweede Mini bijgekocht.
                                                Dit maal gaat het om een rode Cooper uit het gezegende jaar 2004.
                                                89.000 km ervaring met 4 zgan zomerbanden (geen 2000 km gereden), een set steelies met opnieuw zgan winterbanden, nieuwe remschijven en blokken en een nieuwe uitlaat
                                                Qua opties niet al te veel aangevinkt, maar het lederen interieur was voor zoonlief een leuke bijkomstigheid.

Enige minpuntje is een klein puntje steenslag op de motorkap dat ik wel eens met een lakstiftje zal bijwerken.

Fotootje voor de visuele beeldvorming:
                                                cooper.jpg
                                                Last edited by Mr. Flat Cheese; 15-07-19, 14:36. Reden: typo
                                                There are no stupid questions,
                                                but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

• Leuk man! Blijven gewoon coole auto's, ook de oudere modellen.

Gen 1 heeft het meest pure design, maar de gen 2 (zoals mijn clubman) vind ik qua interieur wel een flinke stap vooruit. Gen 3 is ook leuk maar eigenlijk weer iets te groot voor een Mini.
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Het blijft een 15 jaar oud autootje, dus daar weet je van dat het niet meer het modernste spul is, maar als eerste auto voor een 18-jarige is het een meer dan prima ding.
                                                    Met wat geluk (moet wat schuiven in de agenda) morgen ophalen en dan kan hij beginnen oefenen.
                                                    Ik heb hem zelden zo lang aan één stuk zien glunderen van plezier, dus dat doet een mens ook al goed.

Comment

• Als 1e auto zo'n Mini rijden is natuurlijk geweldig!
                                                      Blijven echt hele leuke auto's.

Mijn Cooper 91-LB-TR rijdt ook nog steeds rond zie ik! Dat was mijn leasebak in 2002.
                                                      Dikke pret mee gehad, ondanks dat harde onderstel (icm runflats)
                                                      Ik reed er trouwens 1:10 mee. Dus die 6.7 liter/100km is weer nonsens natuurlijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• 1 op 10 is wel serieus binair rijden dan, die van ons doet met overwegend stadskilometers 1 op 13. Of waren die Tritec blokken zoveel dorstiger?
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Volgens spritmonitor ligt het gemiddelde op 7,5L/100km (omrekenen doen jullie maar lekker zelf) dus het zal allemaal nog wel meevallen.

De Cooper S doet iets meer en de 911 verbruikt ongeveer drie keer zoveel dus we overleven het wel.

Comment

• Valt inderdaad mee met het verbruik.
                                                            Ethanol kan ook: https://www.autovisie.nl/nieuws/zie-hier-mini-600-pk-v8
                                                            8.2 met supercharger?

Comment

• Niet nieuw nieuw, maar een gebruikt Balco B93 balanceerapparaat. Heerlijk kan ik weer onbeperkt de banden wisselen en trillingvrij balanceren.

Ben alleen vergeten de stroomvoorziening mee te nemen, dus dat wordt even afwachten of die nog boven water komt. In ieder geval passende stekkertjes besteld en nu kijken naar een knappe adapter (is goedkoper dan terug rijden en ophalen) want ding werkt op handslingeren en 8,5 Volt 1,5 A voor de elektronica. Calibratie is geen probleem, kan je volgens de handleiding zelf doen.
                                                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                                              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Working...
                                                              X