Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je nieuw?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 1000 liter spachtel? Je bent wat van plan!
    privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Ja, wordt mooi ;-)
      8.2 met supercharger?

Comment

• lol, je moet geen ongeluk krijgen dan :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
          lol, je moet geen ongeluk krijgen dan :-)
          haha idd.
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• https://www.telegraph.co.uk/news/new...low-paint.html

Attached Files

Comment

• Eindbestemming is veilig bereikt. Het extra gewicht heeft weinig invloed. Hij is op meer gebouwd.

Muurtjes zijn geplaatst en de vloerverwarming zit er ook in. De elektromonteur brengt momenteel de wcd's en de voorbereiding voor de spotjes aan. De keuken en badkamer moeten nog.
              8.2 met supercharger?

Comment

• De kaak staat op zijn nieuwe positie. Een zak vol pijnstillers ibuprofen 600 en paracetamol 1000. Antibiotica en gebitsreiniger. Na een nacht en dag ziekenhuis nu thuis. Pijn is nu te doen maar de zwelling is mega vervelend. Nog 2 weken lang vloeibaar eten. En daarna gaan opbouwen.

Comment

• Jeez, sterkte Stinger!. Lijkt me geen pretje. Was het medisch noodzakelijk, of betrof het een cosmetische aanleiding?

Comment

• Brahma medisch noodzakelijk. Ik kan dit niet aanraden voor puur cosmetisch. Totaal is zo’n 3 jaar werk en veel euro’s.

Comment

• Sterkte kerel, gaat ongetwijfeld goed komen.

Comment

• Stinger was gewoon te knap om een echte gummer te zijn, en daar doen ze nu wat aan. ;)

Sterkte gewenst, klinkt als een behoorlijke lijdensweg!
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oei. Succes

Comment

• Beterschap. Oorzaak apneu?
                            8.2 met supercharger?

Comment

• Nee geen apneu. De onderkaak beet mijn gehemelte en bovengebit naar de mallemoer. Niet dat ik daar nu al last van had maar dat is iets wat ze op latere leeftijd 55+ Niet meer kunnen herstellen. Dus gekozen het nu te doen. Nu hersteld alles ook sneller. Vandaag is een dag van meer pijn. Zal wel de genezing zijn.
                              het duurt zo lang omdat eerst een heel beugel traject gedaan moet worden en ook nu nog 6 maanden beugelen om alles goed op de plaats te zetten. Als je wil afvallen dan gaat dat op deze wijze natuurlijk wel opvallend snel. Maar goed dan moet ik straks zorgen dat de kilo’s niet terug komen. Wat nu ook heel irritant is is het dove en tintelen gevoel in mijn onderlip. Ook ziet mijn nek eruit of ik ergens in ben blijven hangen.

Comment

• Dus de Gummen-looks zijn maar tijdelijk? Dikke nek, onbegrijpelijk en opgezwollen praten met dubbele tong, overgewicht, beperkte rijvaardigheid en zo :-)

Het klinkt als een heel traject, maar kan goed begrijpen dat je er toch voor kiest. Ook al zal dit even niet de fijnste periode uit je leven zijn, zeg maar. Gewoon lijdzaam uitzitten. Succes daarmee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                  Dus de Gummen-looks zijn maar tijdelijk? Dikke nek, onbegrijpelijk en opgezwollen praten met dubbele tong, overgewicht, beperkte rijvaardigheid en zo :-)
                                  VVDG momentje. :D

Stinger: volgens mij heb je de enige logische keuze gemaakt, sterkte met de rest van het traject. En als iets tintelt dan is dat normaliter een goede teken, het betekend namelijk dat de zenuwbanen er nog zijn.
                                  Het is er wel en je ziet het nu ook iets beter

Comment

• Deze. Het was een heel gedoe, toen wij landden op Taipei 7oct (de officiele verjaardag van de KLM) waren die huisjes niet mee aan boord.
                                    Terugweg dus wel. Ongelovelijk hoe serieus sommige mensen dat huisjes gedoe nemen. Er is zelfs een speciale app voor.
                                    Heb er slechts 30 ofzo. Waarvan 3 dezelfde. Minimaal :) En nu dus nr 100 :))
                                    Attached Files
                                    يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Geen idee wat je nieuw hebt, TSM. KLM geeft huisjes van suikergoed weg of zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                                        Geen idee wat je nieuw hebt, TSM. KLM geeft huisjes van suikergoed weg of zo?
                                        Die huisjes krijg je als business class vliegt en ze hebben er 100 verschillende. Sommige mensen vinden ze heel belangrijk. Ik heb 99 wel al maar nr 100 ja daar moet ik dus een nieuwe vlucht voor boeken en dan geluk hebben. Er zit Bols in die huisjes maar dat moet je natuurlijk niet opdrinken. Anders hebben ze geen waarde meer.

Comment

• Die klm huisjes verzamelen is een ware hype bij sommigen in Amstelveen, waar het natuurlijk een grote werkgever is. En ze dan alle 100 hebben is erg belangrijk. Sommige zeldzame types gaan voor honderden euro's van de hand, check markplaats maar.

Ik denk dan vooral: slimme marketeers. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ah. Ik heb nog nooit bisnis klas gevlogen, vandaar dat ik ze niet ken. Bols lust ik ook al niet -neem aan dat het jenever is of zo-, dus ik wens iedereen veel plezier met zijn -in mijn ogen afzichtelijke- huisjes.

Net even op de KLM site gekeken Als ze al beginnen met 'the city hall for the burgomaster' dan weet ik door dit opgeblazen retrotaalgebruik al helemaal zeker dat ik volledig buiten de doelgroep val :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brahma Bekijk bericht
                                              ah. Ik heb nog nooit bisnis klas gevlogen, vandaar dat ik ze niet ken. Bols lust ik ook al niet -neem aan dat het jenever is of zo-, dus ik wens iedereen veel plezier met zijn -in mijn ogen afzichtelijke- huisjes.

Net even op de klm site gekeken als ze al beginnen met 'the city hall for the burgomaster' dan weet ik door dit opgeblazen retrotaalgebruik al helemaal zeker dat ik volledig buiten de doelgroep val :-)
                                              lol

Comment

• Ikke wel business class gevlogen, mijn allereerste vlucht (en 1e keer vliegen) non stop Amsterdam-Houston met KLM, maar dat was omdat de economy class overbookt was. Moet zeggen dat de terugweg aardig tegenviel, dat was wel EC met een kist vol Mexicanen (ding vloog Mexico City-Houston-A´dam)...

Maarruh, beterschap Stinger en dat het snel moge genezen.
                                                Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Sterkte, Stinger!

Wat ik nieuw heb? Twee vouwgordijnen, strak en muurvast gemonteerd... :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                    Rijbewijs
                                                    Een maandje later..
                                                    Een nieuw rijbewijs, nu wel met de juiste codes :)

Oja, https://www.rijschoolwestfriesland.nl/ is een aanrader. Direct ( en correct ;) ) de uren doorgegeven aan het CBR, goed verzorgde cursus en ook nog eens van de goedkoopste aanbieders( scheelde 300 met de dichtstbijzijnde)
                                                    En zo goed als nieuw "speelgoed"..
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Logisch, alles uit West Friesland is top! ;-)

Comment

• Asterix & Obelix deel 38
                                                        "Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Comment

• Dubbellucht bakwagen met hydraulische klep. Hopelijk is de afschrijving net zo laag als de vorige.

Makkelijker dan huren in ieder geval.
                                                          8.2 met supercharger?

Comment

• Een brief met de aankondiging van fijnstoftoeslag voor de s320 euro 3. 15% komt erbij de maandelijkse 170 euro vanaf januari.
                                                            8.2 met supercharger?

Comment

• Die kreeg ik ook voor de Beetle.
                                                              En wonderlijk genoeg is bij ovi.RDW.nl ook de aanduiding "roetfilter : Ja" verdwenen bij de technische gegevens

Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ook verblijd met bericht fijnstoftoeslag 15% op mijn oude trouwe Transit busje.
                                                                Zou dat geld aan het verbeteren van het milieu besteed worden?

Comment

• De straat voor mijn huis is na ruim 50 jaar verzakken (veengebied), nu 64cm opgehoogd (ophogen met verschillende niveaus gebeurt in hele wijk hier omheen).
                                                                  Nu lagen oprit en voorterrein al stuk hoger want verzakking zelf regelmatig gecorrigeerd (helemaal schuin aflopend naar de straat), maar nu dan alles rond huis opnieuw aangepakt:

Volledige grondstuk rondom huis (opritten en tuin) maximaal opgehoogd en opnieuw aangelegd/ bestraat.

Is zo'n 70 M3 tuingrond en 50 M3 zand op gegaan, 150 M2 graszoden, 260 M2 nieuwe bestrating.
                                                                  Terras etc. zijn gelukkig onderheid, dus dat hoefde niet.

Had ik een heeele leuke auto voor kunnen kopen, maar ja, dit zal wel betere investering zijn.. :-(
                                                                  Last edited by RenéNSX; 26-11-19, 18:45.

Comment

Working...
                                                                  X