Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Article: Porsche 911 : 997 Carrera 4S cabriolet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Article: Porsche 911 : 997 Carrera 4S cabriolet

You can view the page at http://www.gummen.org/forum/content....a-4S-cabriolet

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Leuk verhaal.

Ik ben niet zo thuis in deze prijsklasse, maar ik zou ook kijken of Maserati niet wat leuks heeft staan, zeker als het wellicht een daily driver wordt.
    Niet dat ik Maserati bovengemiddeld hoog inschat qua betrouwbaarheid, maar voor de daily dirver wil je ook enig confort, wat deze wagen schijnbaar wel biedt, en een Aston Martin denk ik ook wel, maar een Donkervoort veel minder.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Jarenlang dacht ook ik dat Porsche de-sportwagen-die-ik-ooit-wilde-hebben was, ook al wist ik dat dat (financieel) te hoog gegrepen was. Tot ik een kleine tien jaar geleden TVR ontdekte. Terwijl Porsches steeds geciviliseerder werden, maakte het Britse merk de rijmachines zoals de oude Porsches vroeger waren. En dat voor een fractie(!) van de aanschafprijs. Oké, de afwerking van een Porsche is onnavolgbaar in zijn klasse, maar het is niet meer de pure rijmachine van weleer; er zitten teveel elektronische gadgets in die het rijplezier verdunnen. Het beste bewijs daarvan is misschien wel het karakteristieke Porsche-geluid, dat vanwege alle milieu-eisen bijna helemaal om zeep is geholpen.
      Dus daarom zullen Porsches niet vaak op mijn nieuwe mannensite, www.el-hombre.info te vinden zijn…
      I'm not a complete idiot. Several parts are missing.

Comment

Ben je hier nu alleen om je sitejes te pluggen?
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Working...
        X